En ineens doe ik het ook.....
maandag 11 augustus 2008 om 00:02
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.
Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.
En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.
Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.
Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.
Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?
Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.
En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.
Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.
Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.
Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zondag 17 augustus 2008 om 22:41
quote:Bloesie schreef op 17 augustus 2008 @ 11:52:
Ow, sorry, hoor! Wist niet dat ik en gevoelige snaar had geraakt.....
Excuus.....
Nee hoor, gaat je niet lukken om een gevoelige snaar te raken.
Poezie!
Mail je morgen even terug, ga te bedde, moehoe na een gezellige middag/avond.
Ow, sorry, hoor! Wist niet dat ik en gevoelige snaar had geraakt.....
Excuus.....
Nee hoor, gaat je niet lukken om een gevoelige snaar te raken.
Poezie!
Mail je morgen even terug, ga te bedde, moehoe na een gezellige middag/avond.
Geen bijzonderheden
zondag 17 augustus 2008 om 22:46
quote:Poezewoes schreef op 17 augustus 2008 @ 22:43:
Je klinkt goed Yassevrouw! Fijn. Ik zie je mail morgen wel en we bellen ook nog wel even deze week. Wel benieuwd hoe je nu reilt en zeilt!
Ik zeil gelijk een jacht op zee.
Ja. laten we even bellen morgen ofzo.
Eigenlijk kun je nu meeschrijven op het LDR topic!
Je klinkt goed Yassevrouw! Fijn. Ik zie je mail morgen wel en we bellen ook nog wel even deze week. Wel benieuwd hoe je nu reilt en zeilt!
Ik zeil gelijk een jacht op zee.
Ja. laten we even bellen morgen ofzo.
Eigenlijk kun je nu meeschrijven op het LDR topic!
Geen bijzonderheden
donderdag 21 augustus 2008 om 23:29
Even een update
Morgen reis ik weer af naar Leuke Man!
Dit was best een spannend weekje. Niet zo heel veel contact, dus uiteraard ging ik me zorgen maken.....
Maar vanaaf gebeld, en zorgen om niks. Heerlijk gesprek gehad en hij kijkt uit naar morgen.
We hadden eigenlijk plannen om naar een festival, maar LM is een beetje ziekjes. Gaan we nu al onze eerste avond op de bank met een DVDtje doorbrengen?
Lijkt me best knus.... ach, t maakt me ook niet zoveel uit. Als hij dr maar bij is.
Ow wat heb ik zin in morgen!
Morgen reis ik weer af naar Leuke Man!
Dit was best een spannend weekje. Niet zo heel veel contact, dus uiteraard ging ik me zorgen maken.....
Maar vanaaf gebeld, en zorgen om niks. Heerlijk gesprek gehad en hij kijkt uit naar morgen.
We hadden eigenlijk plannen om naar een festival, maar LM is een beetje ziekjes. Gaan we nu al onze eerste avond op de bank met een DVDtje doorbrengen?
Lijkt me best knus.... ach, t maakt me ook niet zoveel uit. Als hij dr maar bij is.
Ow wat heb ik zin in morgen!
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:36
vrijdag 22 augustus 2008 om 13:52
vrijdag 22 augustus 2008 om 13:59
Hahaha, MV. Jij ziet het wel zitten he? Poez als een soort Florence Nightingale zich naar ver weg spoedend, soep en troostende hapjes in de mand. Hij die zich naar de deur sleept om met zijn laatste krachten mij binnen te laten en ik die hem dan weer volledig tot leven voer.....
Maar dat gaat hem niet worden. In tegendeel, hij mag met zijn verkouden koppie mijn nek masseren, aangezien ik een fikse RSI/tennisarm heb.......
Maar dat gaat hem niet worden. In tegendeel, hij mag met zijn verkouden koppie mijn nek masseren, aangezien ik een fikse RSI/tennisarm heb.......
vrijdag 22 augustus 2008 om 14:02
zaterdag 23 augustus 2008 om 23:10
Poez is weer terug uit Lovecity. Het was een heel fijn weerzien!
Niet te geloven dat zo'n leuke, lieve, slimme en lekkere man nog gewoon in het wild rondloopt. En dat Leuke Man Poez ook zo leuk vindt!
Wel weer even bijkomen, pootjes aan de grond. Komende weken wordt het lastig elkaar te zien. Positief is dat Leuke Man er alles aan gaat doen om dat toch mogelijk te maken. Negatief is dat het niet eenvoudig is omdat ook voor elkaar te krijgen... Nou ja, we zien het wel.
Stiekem vind ik het niet fijn dat ik niet weet wanneer ik hem weer ga zien. Hopelijk duurt dat niet al te lang.....
Niet te geloven dat zo'n leuke, lieve, slimme en lekkere man nog gewoon in het wild rondloopt. En dat Leuke Man Poez ook zo leuk vindt!
Wel weer even bijkomen, pootjes aan de grond. Komende weken wordt het lastig elkaar te zien. Positief is dat Leuke Man er alles aan gaat doen om dat toch mogelijk te maken. Negatief is dat het niet eenvoudig is omdat ook voor elkaar te krijgen... Nou ja, we zien het wel.
Stiekem vind ik het niet fijn dat ik niet weet wanneer ik hem weer ga zien. Hopelijk duurt dat niet al te lang.....
zaterdag 23 augustus 2008 om 23:59
Dat hoop ik wel Monique! Het is even naar dat ik nu niet weet wanneer... Dat het er van gaat komen is denk ik wel duidelijk.
Hij heeft zo lief naar me gestaard, lokjes uit mijn ogen geveegd, mijn hand gepakt, geknuffeld etc etc....
Ik werd er gewoon verlegen van. Jaja, Poez verlegen, hahaha. Zelfs de morning after, met de mascara op mijn wangen, vouwen in je gezicht van het slapen en al die andere nare dingen die je 's morgens echt niet wil.
Voor zover ik mannen kan peilen: hij is op zijn minst best een beetje verliefd. (Of kan heel goed toneel spelen maar daar ga ik niet vanuit....)
Hij heeft zo lief naar me gestaard, lokjes uit mijn ogen geveegd, mijn hand gepakt, geknuffeld etc etc....
Ik werd er gewoon verlegen van. Jaja, Poez verlegen, hahaha. Zelfs de morning after, met de mascara op mijn wangen, vouwen in je gezicht van het slapen en al die andere nare dingen die je 's morgens echt niet wil.
Voor zover ik mannen kan peilen: hij is op zijn minst best een beetje verliefd. (Of kan heel goed toneel spelen maar daar ga ik niet vanuit....)
zondag 24 augustus 2008 om 00:20