En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Bloesie schreef op 17 augustus 2008 @ 11:52:

Ow, sorry, hoor! Wist niet dat ik en gevoelige snaar had geraakt.....

Excuus.....

Nee hoor, gaat je niet lukken om een gevoelige snaar te raken.

Poezie!

Mail je morgen even terug, ga te bedde, moehoe na een gezellige middag/avond.
Geen bijzonderheden
Je klinkt goed Yassevrouw! Fijn. Ik zie je mail morgen wel en we bellen ook nog wel even deze week. Wel benieuwd hoe je nu reilt en zeilt!
weken duren?? hmmm das nou weer minder!

Toch wel mogelijkheden voor bellen en mailen zeker???
quote:Poezewoes schreef op 17 augustus 2008 @ 22:43:

Je klinkt goed Yassevrouw! Fijn. Ik zie je mail morgen wel en we bellen ook nog wel even deze week. Wel benieuwd hoe je nu reilt en zeilt!

Ik zeil gelijk een jacht op zee.

Ja. laten we even bellen morgen ofzo.

Eigenlijk kun je nu meeschrijven op het LDR topic!
Geen bijzonderheden
Meeschrijven daar lijkt me nog wat voorbarig, maar wie weet meld ik me binnenkort....

We horen morgen even van elkaar!
Monique, mailen en bellen gaat altijd wel. Maar logistiek lukt het waarschijnlijk de weekenden erna niet om elkaar live te zien, onder andere vanwege de kinderen en andere afspraken.
Even een update

Morgen reis ik weer af naar Leuke Man!

Dit was best een spannend weekje. Niet zo heel veel contact, dus uiteraard ging ik me zorgen maken.....

Maar vanaaf gebeld, en zorgen om niks. Heerlijk gesprek gehad en hij kijkt uit naar morgen.

We hadden eigenlijk plannen om naar een festival, maar LM is een beetje ziekjes. Gaan we nu al onze eerste avond op de bank met een DVDtje doorbrengen?

Lijkt me best knus.... ach, t maakt me ook niet zoveel uit. Als hij dr maar bij is.

Ow wat heb ik zin in morgen!
Hey poezewoes, wat een ontzettend leuk topic! Heel veel plezier dit weekend en knuffel hem maar lekker beter (krijg je dan zelf ook griep dan is het vast het lekkerste griepje dat je ooit hebt gehad )

Liefs X
Poez, kan je hem niet een verrukkelijke kippensoep voorschotelen? (evt, even nu snel bij jou thuis maken). En gezellig idd op de bank kletsen, wat hapjes en drankjes erbij, gezellig. Veel plezier vanavond.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dank je wel Toyboygirl.

Poez is aan het werk MV, anders was het wel een idee geweest. Heb wel een paar heerlijke rode grapefruits in mijn tas gemikt.

Nog een paar uurtjes!
Ach, even langs een traiteur rijden, in je eigen pannetje gieten onderweg en zelf met de eer strijken (tenzij het onverhoopt niet lekker is, dan natuurlijk niet).
Hahaha, MV. Jij ziet het wel zitten he? Poez als een soort Florence Nightingale zich naar ver weg spoedend, soep en troostende hapjes in de mand. Hij die zich naar de deur sleept om met zijn laatste krachten mij binnen te laten en ik die hem dan weer volledig tot leven voer.....

Maar dat gaat hem niet worden. In tegendeel, hij mag met zijn verkouden koppie mijn nek masseren, aangezien ik een fikse RSI/tennisarm heb.......

Vergeet de massageolie niet in je tas te gooien.

Ik had een topic over kippensoep voor als je verkouden was bij de etenspijler. Ik dacht er net pas weer aan, kan het topic niet meer vinden. Wilde het in de Index zetten.
Heb je al gegoogled?
Poez is weer terug uit Lovecity. Het was een heel fijn weerzien!

Niet te geloven dat zo'n leuke, lieve, slimme en lekkere man nog gewoon in het wild rondloopt. En dat Leuke Man Poez ook zo leuk vindt!

Wel weer even bijkomen, pootjes aan de grond. Komende weken wordt het lastig elkaar te zien. Positief is dat Leuke Man er alles aan gaat doen om dat toch mogelijk te maken. Negatief is dat het niet eenvoudig is omdat ook voor elkaar te krijgen... Nou ja, we zien het wel.

Stiekem vind ik het niet fijn dat ik niet weet wanneer ik hem weer ga zien. Hopelijk duurt dat niet al te lang.....
Nou je hebt in ieder geval een lekker weekend gehad he! Er komen er vast nog meer!!
Dat hoop ik wel Monique! Het is even naar dat ik nu niet weet wanneer... Dat het er van gaat komen is denk ik wel duidelijk.

Hij heeft zo lief naar me gestaard, lokjes uit mijn ogen geveegd, mijn hand gepakt, geknuffeld etc etc....

Ik werd er gewoon verlegen van. Jaja, Poez verlegen, hahaha. Zelfs de morning after, met de mascara op mijn wangen, vouwen in je gezicht van het slapen en al die andere nare dingen die je 's morgens echt niet wil.

Voor zover ik mannen kan peilen: hij is op zijn minst best een beetje verliefd. (Of kan heel goed toneel spelen maar daar ga ik niet vanuit....)
Poez, ben jou ook al beetje uit oog verloren, maar wat leuk om dit lezen Ben blij voor je!
Dank je wel lieve Mik!
quote:Poezewoes schreef op 22 augustus 2008 @ 14:19:

Heb je al gegoogled?

Lieve forumster Borrie heeft het topic kunnen vinden.

Spannend wanneer je hem weer ziet. Leuk dat het weer geslaagd was.

Hoera voor Borrie! Ik kon hem zo snel niet vinden...

Is wel de eerste keer dat ik nu niet weet wanneer ik hem weer zie. Vorige keren was het wel enigszins duidelijk....
Oeh dat lijkt me niet fijn Poez! verliefd zijn is al zo spannend en dan nog niet weten wanneer je elkaar weer ziet...... *is stiekem errug blij met stabiele relatie van tig jaar Hoewel verliefd zijn ook leuk is *
Verliefd zijn is errug leuk! Weet nog niet zeker of ik echt verliefd ben, maar de basis is al wel gelegd, zeg maar...

Gelukkig doet hij ook zijn best om elkaar zo snel mogelijk weer te zien....
basis is belangrijk, maar alleen verliefdheid is ook niet alles Ik bedoel wat heb je dan nog over als je zijn minpunten ontdekt als de roze bril vervaagt
Mik, hij heeft geen minpunten, trust me.

Nog niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven