En nu krijgen ze dus een kind...

15-11-2009 20:34 346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat ik er mee beginnen dat ik niet nieuw ben op dit forum, wel heb in verband met het risico op herkenning een nieuwe nick aangemaakt.

Er zit me iets dwars, iets waarmee ik het met niemand echt over kan hebben. Sommigen vriendinnen weten wel bepaalde delen maar lang niet alles. Dit omdat ze het niet zouden begrijpen. Het feit is dat ik al 8 jaar een minnaar heb (ja dezelfde). Ik ben 26 jaar oud dus dit is een groot deel van mijn liefdesleven, zeg maar gerust mijn complete liefdesleven lang.

Nu heb een hele fijne relatie, alles klopt zo'n beetje! Tenminste... Alleen de seks in niet fantastisch. Ik weet dat ik mijn vriend heel veel pijn doe als hij weet wat er speelt: Ik zie meneerX nog steeds eens in de zoveel tijd en dan hebben we stomende seks.. Als ik heel eerlijk ben zie ik hier niet zoveel kwaad in, wat niet weet wat niet deert...Ik besef me dat ik met deze visie heel veel mensen over mij heen zal krijgen, ik vertel mijn verhaal natuurlijk ook niet voor niets niet tegen mijn vriendinnen. Ik ben er alleen van overtuigd dat de combinatie van vriendlief en misterX nog niet zo slecht is en houd oprecht (op een andere manier natuurlijk) van beiden!

Wat is nu alleen het geval. MisterX verwacht een kind met zijn vriendin. Ik heb altijd geroepen dat je op een bepaald moment in je leven keuzes moet maken en ik ben van mening dat wanneer je zo'n verbintenis (hetzelfde geldt voor trouwen) met elkaar aangaat dat je het jezelf niet meer kan permiteren er een ander op na te houden....

Ik denk dat dit het steuntje in de rug moet zijn (die schop onder mijn kont..) en er nu echt, echt, echt definitief een punt achter moet zetten. Mijn vriend zou mijn gedrag nooit begrijpen en gezien ik wel oud met hem wil worden zal ik daar respect voor moeten hebben... Beter laat dan nooit...
Je maakt hier een nieuwe nick voor aan en die is: opgelucht. Zegt dat ook niet al genoeg?

Stoppen dus, je zegt het zelf.
Voor diegene die niet zo'n lang verhaal willen lezen (begrijpelijk!), in het kort:

Heb al acht jaar een geweldige minnaar die ik met periodes minder of vaker zie. Hij krijgt nu een kind met zijn vriendin en ik vind dat dit het uitgelezen moment is om met onze verhouding te stoppen maar vind dit tegelijkertijd vreselijk moeilijk. Dit ondanks ik erg zeker ben van mijn huisige relatie!

*Zo kort kan het dus ook *
Ik hoop dat dit één grote grap is, en anders heb ik er maar één woord voor: TRIEST!
...
Wat wil je hier nu eigenlijk horen? Je weet toch zelf wel wat je te doen staat?
...
Tsja...dan stop je er toch mee?

Ik snap inderdaad nooit hoe mensen die voor elkaar krijgen, hun partner zo te bedriegen, maar goed. Ieder zijn ding.

Moet zeggen, het eerste waar ik aan moest denken is dat die minnaar van jou gedurende heel zijn relatie zijn vriendin/vrouw heeft bedrogen of weet zij wel van jou?
Vast niet.
Opgelucht in de zin van dat ik mijn hart eens compleet kan luchten..

(Al besef ik me ook dat ik hier de nodige kritiek kan verwachten.. Maar de meeste reacties op dit forum zijn eerlijk (doch hard misschien))
Het kan bijna niet anders dat zij wel iets weet... maar misschien ook niet, mijn vriend weet immers ook van niets.
quote:opgelucht schreef op 15 november 2009 @ 20:40:

Opgelucht in de zin van dat ik mijn hart eens compleet kan luchten..

(Al besef ik me ook dat ik hier de nodige kritiek kan verwachten.. Maar de meeste reacties op dit forum zijn eerlijk (doch hard misschien))

Maar het is ook niet echt duidelijk wat je nou wil. Aan de ene kant schrijf je dat je gelooft dat die duo je leven compleet maakt en aan de andere kant dat nu het moment is om te stoppen....

Ik zou sowieso stoppen. Vind het ongelooflijk egoïstisch. Bah. Ik snap niet dat je écht van je vriend kunt houden en hem tegelijk zo ongelooflijk bedriegen. Daar kan ik echt niet bij :puke:
En je vriend weet hier niets van? Oh hell..

Ik heb geen tips, maar als ik in deze situatie zou komen zou ik én breken met sexvriend én ook met echte vriend. Als je daar echt oud mee wil worden is de relatie al begonnen in een leugen toch? Of je moet eerlijk zijn tegen je vriend en kijken hoe hij daar op reageert. Sjeez wat een situatie.
Ik zie eigenlijk niet zo goed in waardoor het feit dat hij een kind krijgt de situatie tussen jullie verandert.
Dat snap ik ook niet nee, houden van en dan zo ongelooflijk iemand bezeiken.. Dat is geen liefde hoor. Ga maar een tijdje alleen op eigen benen staan denk ik dan
Sjee mijn hart bonkt echt in mijn keel van jullie reacties. Rationeel begrijp ik het helemaal en kan ik niet anders dan hierin meegaan... Het voelt alleen anders...
Kun je jezelf nog wel in de spiegel aankijken nu je weet dat zijn relatie serieuzer is dan je de afgelopen jaren dacht?! Want ik heb het gevoel dat jij doordat jullie zijn doorgegaan hiermee toch nog ergens diep van binnen de hoop had op.... En dat je daarom je ene relatie van 3 jaar hebt afgekapt. Maar ook je huidige relatie geef je je volgens mij ook niet helemaal. Want of je werkt er samen aan en zorgt dat ook de sex leuk wordt of je kapt het af als je er geen brood in ziet. Zelfs na 5 jaar dus!

Ik heb dus sterk het gevoel dat je MrX als nr 1 hebt en die twee andere relaties for the time beeing hebt. Dus een soort van achter de hand houdt. Niet eerlijk naar je huidige vriend toe, maar ook niet naar jezelf. Pas nu MrX een kind krijgt wil je serieus nadenken om het dan maar te beeindigen met hem?!

Als dat werkelijk je reden is kappen dan....als je hiermee weer jezelf voor de gek houdt wees dan eerlijk naar je huidige partner en kap die af. En blijf dan minnares van MrX. Ik zou voor een totaal single bestaan kiezen als ik jou was. MrX en huidige vriend met die relaties stoppen. Je wint er niets mee en verliest alleen jezelf er meer en meer in. Tijd voor iemand met wie je je volledig fijn voelt zonder een nr 2 in je leven!
@ Opgelucht,

draai nu eens het verhaal de andere kant op. Jij bent jouw (vaste) vriend en hij is jou. Hij houd er al 8 jaar een minnares op na en jij komt hier achter. Ow je komt er ook nog even héél fijn achter dat hij de sex tussen jullie klote vind.

Hoe zou jij je voelen???
quote:opgelucht schreef op 15 november 2009 @ 20:42:

Het kan bijna niet anders dat zij wel iets weet... maar misschien ook niet, mijn vriend weet immers ook van niets.Ik hoop dta ze er bijd esnel achter komen!
Je kunt ook mazzel hebben en je vriend vertellen van MrX en kijken wat zijn reactie is. Eerlijkheid is wel iets wat je je vriend kunt bieden. Zelfs als dat betekent dat je huidige relatie daarmee naar de klote kan gaan.
Soms heb je gewoon een schop onder je kont nodig.

Maar wat wil je nou eigenlijk echt? Stoppen of doorgaan?
quote:opgelucht schreef op 15 november 2009 @ 20:46:

Sjee mijn hart bonkt echt in mijn keel van jullie reacties. Rationeel begrijp ik het helemaal en kan ik niet anders dan hierin meegaan... Het voelt alleen anders...Ik wil je toch even een geven. Mensen maken soms vreemde beslissingen en het is dapper dat je hier om raad vraagt. Daar is een forum tenslotte voor. :-)
quote:Uggla schreef op 15 november 2009 @ 20:46:

Ik zie eigenlijk niet zo goed in waardoor het feit dat hij een kind krijgt de situatie tussen jullie verandert.Nee dat denk ik ookniet. Papa zou dan heus nog wel buiten de deur n**ken. In het begin niet zo veel natuurlijk, hij kan het niet per moteren weg te gaan in de kraamtijd. Maar daarna ALLE tijd weer voor Opgelucht.
quote:queenie1 schreef op 15 november 2009 @ 20:39:

Ik hoop dat dit één grote grap is, en anders heb ik er maar één woord voor: TRIEST!Ik ook. Van het lezen van dit topic heb ik echt zo'n verdrietig gevoel gekregen.

Natuurlijk in de eerste plaats dat jullie het leven van twee mensen één grote leugen maken, maar daarnaast ook voor jouzelf.

Jouw hele leven is ook een leugen. Je weet dan wel als enige samen met je minnaar alle feiten, maar iedereen die jij in je leven aan waardevolle contacten hebt (je partner, je vriendschappen, waarschijnlijk ook je familie) weet helemaal niet wie jij echt bent.

Jij laat jezelf dus aan helemaal niemand zien.... behalve aan een man die zo verdorven is om een vrouw al 8 jaar lang te bedriegen.

Meisje meisje toch... wat leidt jij een vreselijk eenzaam leven. Ik word er plaatsvervangend triest van.
@Opgelucht,

ben jij zijn enige minnares of heeft die er meerdere? Want zo komt hij wle op mij over
quote:luna2006 schreef op 15 november 2009 @ 20:54:

@Opgelucht,

ben jij zijn enige minnares of heeft die er meerdere? Want zo komt hij wle op mij overmisschien heeftie wel tig andere, maar weet zij er niks vanaf...
Stop hiermee, met je minnaar en je vriend. Volgens mij ben jij gewoon helemaal niet toe aan een relatie. Anders zou je niet vreemdgaan en je niet als minnares laten behandelen.

Je zult je heel rot voelen, en daar kun je zelf iets aan veranderen. Maar doe dat dan ook. Langer door gaan met een leven, waar je je zelfs voor schaamt.. waarom zou je daarvoor kiezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven