En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leaf schreef op 21 februari 2011 @ 08:54:

Misschien moet ik er dan maar niks meer over zeggen Snap trouwens wel wat je bedoelt hoor Sum!!

Je mag net zo dubbel zijn als je zelf wilt, zolang je jezelf maar niets wijsmaakt.

Ik vind het goed van je dat je je zonder hem op dat huis richt (er vanuit gaande dat het je echt om het huis te doen is dan hé).
quote:Leaf schreef op 21 februari 2011 @ 07:13:

whatsup

Spijker mij eens bij, wat is dit?

Echt nog nooit van gehoord.

Als jij het huis Top vindt, ervoor gaan!

Flink onderbieden zou lekker zijn.
Ik ben het met Sum eens, dat de gezelligheid wel weer erg snel toeslaat.

Maar ik ben het niet helemaal eens met het feit dat je het met iemand die je vlak vantevoren een lul noemt, niet gezellig kan kletsen. Je hebt hem tenslotte alleen maar een lul lopen noemen, uit een soort self fulfulling prophecy; door het hard genoeg te roepen, hoop je dat je het ook gaat geloven. Toch, Leaf? Maar je vindt hem geen lul, je bent nog steeds gek op hem het beeld wat je van hem hebt gecreëerd in je hoofd.

Ik vind het echt bizar trouwens hoe zijn toeschietelijkheid naar jou rechtevenredig verloopt met jouw belangstelling voor het huis. Echt gek. Want je hebt door het huis nog eens te gaan bekijken, al laten zien dat dat los van elkaar staat, dus hij zou inmiddels moeten snappen dat dat niet nodig (meer) is. Hij is niet zo slim he?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:campari schreef op 21 februari 2011 @ 09:39:

[...]

Spijker mij eens bij, wat is dit?

Echt nog nooit van gehoord.Een gratis chat-programmaatje wat je gratis kan downloaden op je smartphone. Net zoiets als msn.
Smartphone?
quote:campari schreef op 21 februari 2011 @ 09:51:

Smartphone?I-Phone, Blackberry, dat soort telefoons. Ik weet eigenlijk niet of het ook op de gewone (lees; ouderwetsche) telefoontjes kan. Misschien ook wel.
quote:campari schreef op 21 februari 2011 @ 09:51:

Smartphone?

Ja, heb jij die nog niet dan?

Een Smartphone, dat is een telefoon die belt, smst, whatsupt, en als je eenhele slimme hebt dan wast tie nog af ook, en stijkt hij op een zondag zo je hele was weg

Dat jij die nog niethebt joh!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Die van mij doet ook mijn tuin, Sum.
Precies VC, ik houd me ook zonder hem met het huis bezig, dus daar hoeft hij het niet meer voor te doen. Vind het wel spannend met het appartement...

Ik heb besloten dat ik me niet meer zo ga bezighouden met wat R. doet en waarom hij wat doet. Als hij contact zoekt doe ik normaal en that's it. Ik ga me eerst een rustig op het huis richten. Morgen moet mijn moeder weer op controle, dus dat is allemaal spannend genoeg (en veel belangrijker!!)
quote:Very Cherry schreef op 21 februari 2011 @ 10:03:

Heb ooit bij een supersonische vriendin die in een evenzo wijk woonde een automatische grasmaaier gezien. Tja, vind het eigenlijk maar armoedig hoor, zo zonder kracht.

Heb toch een bijdetijdse Nokia E72, dus daar zou ik ook op kunnen watshappen?

Laat maar, ben te oud voor die ongein en je weet nooit zeker of een bericht bereik heeft gehad
quote:Leaf schreef op 21 februari 2011 @ 10:07:

Ik heb besloten dat ik me niet meer zo ga bezighouden met wat R. doet en waarom hij wat doet. Als hij contact zoekt doe ik normaal en that's it. Ik ga me eerst een rustig op het huis richten. Morgen moet mijn moeder weer op controle, dus dat is allemaal spannend genoeg (en veel belangrijker!!)Wat is er met je moeder?
Mijn moeder heeft vorige jaar voor de tweede keer borstkanker gehad en haar rechterborst is toen geamputeerd. Morgen moet ze voor een mammografie van de andere kant. Er is geen enkele reden om te denken dat er iets aan de hand is, want in augustus heeft ze nog een mri en mammo gehad, maar het is toch altijd spannend.
Tjonge Leaf, ik duim met je mee.

Dat is geen kattenpis.

quote:Very Cherry schreef op 21 februari 2011 @ 10:03:

Jesus, je hebt ook altijd baas boven baas, gelukig heb ik geen tuin!

Sterkte met je moeder Leaf!
quote:Summerdance schreef op 21 februari 2011 @ 10:25:

[...]

Jesus, je hebt ook altijd baas boven baas, gelukig heb ik geen tuin!

Ik ook niet, da's juist het ongelofelijke van zo'n ding.

Leaf 't komp goed hoor met je mams. T is goed en het blijft goed. Controle kan nooit kwaad, voor het veilige idee. Sterkte!
Thanx dames, jullie zijn lief!
Mag ik morgen bij jullie stressen als ik wacht op bericht van mijn moeder? Is dit topic natuurlijk eigenlijk niet voor bedoeld...

Heb zometeen een afspraak bij de hypotheker!!
Natuurlijk mag dat Leaf, dit is jouw topic. Wij zijn hier slechts te gast bij jou.

Nu we het daar toch over hebben, waar staan de drankjes en de hapjes?
Yellowlove, dank je wel!

Niet iedereen hoeft me aardig te vinden
Spannend morgen, Leaf. Ik duim mee.

Succes bij de hypotheker!
Leaf: ik zou juist expres niet laten zien dat het je pijn heeft gedaan (dan lacht hij in zijn vuistje) Maar juist normaal doen, alsof je niet eens hebt gemerkt dat hij niet heeft geantwoord. Wel zou ik het redelijk "kort" houden en niet zelf vragen stellen. Beetje neutraal, zeg maar..
quote:Very Cherry schreef op 21 februari 2011 @ 16:55:

Natuurlijk mag dat Leaf, dit is jouw topic. Wij zijn hier slechts te gast bij jou.

Nu we het daar toch over hebben, waar staan de drankjes en de hapjes?

Die heb ik ingepikt en ga daar lekker vanavond van genieten

Suces met de Hypotheker Leaf.
quote:Very Cherry schreef op 21 februari 2011 @ 16:55:

Nu we het daar toch over hebben, waar staan de drankjes en de hapjes? *Hoor ik daar dat er ergens drank staat*

Succes Leaf...met de hypotheek man, is het een beetje een leukerd trouwens...ik zeg flirten!!!!

En ook morgen natuurlijk!
Hahaha, hele leuke hypotheekmeneer. Een klein minpuntje....hij is getrouwd. Ik zeg het je, anders had ik hem ter plekke besprongen!!!

Maar goed, wel een prettig en verhelderend gesprek gehad. Vanavond alles op een rijtje zetten. Spannend hoor...

Hapjes en drankjes, ga ik voor zorgen. Nog speciale wensen?
quote:Leaf schreef op 21 februari 2011 @ 18:37:

Hahaha, hele leuke hypotheekmeneer. Een klein minpuntje....hij is getrouwd. Ik zeg het je, anders had ik hem ter plekke besprongen!!!

Maar goed, wel een prettig en verhelderend gesprek gehad. Vanavond alles op een rijtje zetten. Spannend hoor...

Hapjes en drankjes, ga ik voor zorgen. Nog speciale wensen?

Oh nee, van getrouwde mannen moet je afblijven, is netter en zo

Maar vertel...hoezo verhelderend?

En...kunnen we meehelpen ze op een rijtje te zetten?

*wil nog steeds het huis zien!*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven