en nu?

27-04-2008 12:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb nu een jaar een relatie met mijn vriend... hij is begin dit jaar begonnen met een opleiding tot piloot.. doordeweeks is hij naar school en woont hij op kamers.. in het weekend zijn we samen bij hem thuis.. en dat voelt erg goed.. dacht ik..

hij vroeg 3 weken terug of ik een week bij hem kwam omdat hij hier thuis was om te studeren voor zijn examens.. helemaal leuk natuurlijk! ik werk 5 dagen als juf en zou gewoon gaan werken en dan konden we 's avonds leuke dingen doen!

ging ook erg goed eerste dagen, totdat ik ziek werd daar.. ik lag daar 3 dagen in bed en vroeg hem of ik naar huis zou gaan.. maar dat hoefde niet. totdat hij stil werd enzo.. toen dacht ik, ik denk dat het beter is dat ik ga. kan hij rustig studeren. dus ik de volgende dag terug.. en toen was het nog steeds.. maar hij moest toch die avond terug voor zn examens.

een week later.. hij was weer thuis en ik dacht dat het wel weer over zou zijn.. niet dus.. hij wil rust om na te denken,, het is hem allemaal te veel nu. hij had het over 1 tot 2 maanden rust. ik snap er niks van! ok, we hebben allebei een ander toekomstbeeld maar ja.. we zijn wel gek op elkaar! hij gaat in aug voor 8 maanden naar portugal om te leren vliegen..

ik wil hem niet kwijt maar weet ook helemaal niet waar ik aan toe ben.. 2 maanden is zo lang..
Marijn....je verhaal is niet heel erg duidelijk hoor, leestekens willen weleens helpen
Hij vroeg je of bij hem te komen die week, jij werd ziek. Toen was hij een dag wat stiller, jij ging weg en nu wil hij nadenken? Het is niet zo duidelijk nee..
En hoofdletters ook.
hmm, hij twijfelt over de relatie begrijp ik... naar voor je deerne!

Maar volgens mij heb je maar twee keuzes, hem de tijd geven en afwachten... of zeggen dat het voor jou ook niet meer hoeft en je gaan richten op je eigen leven...

Je kunt namelijk niet zeggen dat hij van je moet houden...
Hij heeft moeite met praten, 't is een binnenvetter..

Het is dus moeilijk om aan te voelen wat hij wil enzo..

Hij vertelde dat hij het moeilijk vindt om dingen tegen mij te zegggen omdat hij mij geen pijn wil doen! Heel lief natuurlijk, maar dit is het resultaat! Hij kropt alles op en het komt er nu uit, met als gevolg dat hij het allemaal even niet meer weet en rust wil..
't is gewoon lastig om t duidelijk op te schrijven hier.. er gaat zoveel door je heen..
lees op een ander topic zelfs dat het uit is...da's wat anders in mijn ogen dan even 2 maanden rust... of is dat naïef van mij?

want als het uit is, heeft wachten geen zin...
Juf, wat voor les geef je?

Maar goed, daar gaat het nu niet om.

Is het nou uit of niet? Coldsister heeft het over een ander topic. Dat maakt het allemaal nog verwarrender.
mijn mening: als een man zegt dat ie 1 of 2 maanden rust wil betekend dat dat ie t uit wil maken, hij wil het alleen zo voorzichtig mogelijk doen om jou geen pijn te doen...
als er echt iets is is hij heel duidelijk en zegt hij het meteen. als hij het echt uit wil maken dan doet ie dat meteen. hij heeft het over een ' pauze'.
hey, in een ander topic zei je idd dat het uit was!
quote:marijntje22 schreef op 27 april 2008 @ 13:24:

als er echt iets is is hij heel duidelijk en zegt hij het meteen. als hij het echt uit wil maken dan doet ie dat meteen. hij heeft het over een ' pauze'.ok jij je zin, maar wat is het probleem dan, als je zeker weet dat ie echt een pauze wil, waarom open je dan dit topic?
Hoi Marijntje,

Twee maanden is niet lang ivt de 8 maanden dat hij naar Portugal gaat. Hij doet wrs de NLS? Als ik jou was zou ik me maar op andere dingen gaan richten ipv een toekomst met hem.
Ik denk dat ie gewoon een leuke stess wil. Of twee.
je spreekt jezelf wel erg tegen trouwens

"hij heeft moeite met praten, en t is een binnenvetter" zeg je eerst

en vervolgens zeg je "als er echt iets is is hij heel duidelijk en zegt hij het meteen"

en in je openings bericht schrijf je "ik snap er niks van!.....weet ook helemaal niet waar ik aan toe ben"

en later schrijf je "als hij het echt uit wil maken doet hij het meteen, hij heeft het over een pauze"

dus je weet wel waar je aan toe bent maar je steekt je kop in het zand en wil de waarheid van ons gewoon niet horen.
Daarom, een gewaarschuwd mens telt voor twee!
quote:marijntje22 schreef op 27 april 2008 @ 12:28:

. ik snap er niks van! ok, we hebben allebei een ander toekomstbeeld maar ja.. we zijn wel gek op elkaar! ..

??? Hier snap ik niks van??

Waar ben je gek op dan? Ga je je toekomstbeeld opgeven?

Geloof me, als je al je wensen over boort gooit omdat "je hem niet kwijt wilt" wordt je daar op den duur niet gelukkig van.

Naar mijn mening stel je jezelf wel erg afhankelijk van hem op.

Wat wil je zelf eigenlijk ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven