en nu?

27-04-2008 12:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb nu een jaar een relatie met mijn vriend... hij is begin dit jaar begonnen met een opleiding tot piloot.. doordeweeks is hij naar school en woont hij op kamers.. in het weekend zijn we samen bij hem thuis.. en dat voelt erg goed.. dacht ik..

hij vroeg 3 weken terug of ik een week bij hem kwam omdat hij hier thuis was om te studeren voor zijn examens.. helemaal leuk natuurlijk! ik werk 5 dagen als juf en zou gewoon gaan werken en dan konden we 's avonds leuke dingen doen!

ging ook erg goed eerste dagen, totdat ik ziek werd daar.. ik lag daar 3 dagen in bed en vroeg hem of ik naar huis zou gaan.. maar dat hoefde niet. totdat hij stil werd enzo.. toen dacht ik, ik denk dat het beter is dat ik ga. kan hij rustig studeren. dus ik de volgende dag terug.. en toen was het nog steeds.. maar hij moest toch die avond terug voor zn examens.

een week later.. hij was weer thuis en ik dacht dat het wel weer over zou zijn.. niet dus.. hij wil rust om na te denken,, het is hem allemaal te veel nu. hij had het over 1 tot 2 maanden rust. ik snap er niks van! ok, we hebben allebei een ander toekomstbeeld maar ja.. we zijn wel gek op elkaar! hij gaat in aug voor 8 maanden naar portugal om te leren vliegen..

ik wil hem niet kwijt maar weet ook helemaal niet waar ik aan toe ben.. 2 maanden is zo lang..
Marijn....je verhaal is niet heel erg duidelijk hoor, leestekens willen weleens helpen
Hij vroeg je of bij hem te komen die week, jij werd ziek. Toen was hij een dag wat stiller, jij ging weg en nu wil hij nadenken? Het is niet zo duidelijk nee..
En hoofdletters ook.
hmm, hij twijfelt over de relatie begrijp ik... naar voor je deerne!

Maar volgens mij heb je maar twee keuzes, hem de tijd geven en afwachten... of zeggen dat het voor jou ook niet meer hoeft en je gaan richten op je eigen leven...

Je kunt namelijk niet zeggen dat hij van je moet houden...
Hij heeft moeite met praten, 't is een binnenvetter..