En nu...?
zaterdag 1 juli 2017 om 09:00
Eerder schreef ik al een topic : Verbroken contact met ouders.
Aan komende week is het zover op een avond is daar de belangrijke gelegenheid, het is de diploma uitreiking van mijn dochter.
Mijn ouders zijn daar ook , ik heb ze nu bijna 10 jaar niet gezien , doordat ik het contact heb verbroken, door gebeurtenissen in het verleden.
De reden waarom ik geen contact meer met ze heb laat ik in het midden , dat is gewoonweg te persoonlijk en niet relevant voor dit topic.
Voor mij is het een gesloten boek.
De uitreiking is voor mij te belangrijk om over te slaan, het is tenslotte mijn dochter.
Zowel mijn man en ik en mijn ouders zijn daar voor mijn dochter.
Ik zal ze voor zover mogelijk ook echt uit de weg gaan , wil ze ook niet spreken....of de hand schudden.
Aan mijn maag voel ik dat ik er blijkbaar onbewust toch druk om maak.
Ik had er nl nooit echt bij stil gestaan dat ik ze ooit nog 's zou zien.
Eigelijk alleen als mijn dochter ooit 's zou gaan trouwen , Ja idd erg naïef..achteraf.
Maar goed , het is niet anders.
Het is een belangrijke gebeurtenis en niets kan mij er van weerhouden niet te gaan.
Mijn man en ik zijn daar voor onze dochter en...thats it.
Ik heb het met haar besproken, dat ik mijn ouders uit de weg ga , en daar heeft ze begrip voor.
Alles wat ik voor mijn dochter wens is een top avond , dat heeft ze verdient , ben ontzettend trots dat ze haar diploma heeft gehaald , ze heeft er hard voor gewerkt.
Dit wilde ik eigenlijk even van mij afschrijven en ook min of meer als toevoeging aan mijn vorige topic.
Aan komende week is het zover op een avond is daar de belangrijke gelegenheid, het is de diploma uitreiking van mijn dochter.
Mijn ouders zijn daar ook , ik heb ze nu bijna 10 jaar niet gezien , doordat ik het contact heb verbroken, door gebeurtenissen in het verleden.
De reden waarom ik geen contact meer met ze heb laat ik in het midden , dat is gewoonweg te persoonlijk en niet relevant voor dit topic.
Voor mij is het een gesloten boek.
De uitreiking is voor mij te belangrijk om over te slaan, het is tenslotte mijn dochter.
Zowel mijn man en ik en mijn ouders zijn daar voor mijn dochter.
Ik zal ze voor zover mogelijk ook echt uit de weg gaan , wil ze ook niet spreken....of de hand schudden.
Aan mijn maag voel ik dat ik er blijkbaar onbewust toch druk om maak.
Ik had er nl nooit echt bij stil gestaan dat ik ze ooit nog 's zou zien.
Eigelijk alleen als mijn dochter ooit 's zou gaan trouwen , Ja idd erg naïef..achteraf.
Maar goed , het is niet anders.
Het is een belangrijke gebeurtenis en niets kan mij er van weerhouden niet te gaan.
Mijn man en ik zijn daar voor onze dochter en...thats it.
Ik heb het met haar besproken, dat ik mijn ouders uit de weg ga , en daar heeft ze begrip voor.
Alles wat ik voor mijn dochter wens is een top avond , dat heeft ze verdient , ben ontzettend trots dat ze haar diploma heeft gehaald , ze heeft er hard voor gewerkt.
Dit wilde ik eigenlijk even van mij afschrijven en ook min of meer als toevoeging aan mijn vorige topic.
anoniem_344279 wijzigde dit bericht op 01-07-2017 15:57
0.85% gewijzigd
dinsdag 4 juli 2017 om 08:35
Blizzzz schreef: ↑03-07-2017 21:36Daar ben ik weer , zijn zojuist terug van de uitreiking.
En wil jullie bij deze even laten weten hoe het gegaan is.
Ik ben blij dat het achter de rug is , het is goed gegaan.
Wel heeft mijn vader een poging gedaan , naar mij toe te komen (toen mijn man even snel wat te drinken ging halen)...maar toen ik dit in de gaten kreeg ben ik opgestaan en weggelopen...verder heb ik ze volledig genegeerd.
Het was verder hartstikke leuk en gezellig.
Onze dochter liep eigenlijk steeds heen en weer...om dan even bij ons te gaan staan en dan weer even bij mijn ouders.
Dat vond ze gelukkig niet erg.
Ik ben blij dat het allemaal goed verlopen is , heb nu mooie foto's van haar toen ze haar diploma kreeg , weer een mijlpaal.![]()
Dat zal jou op dat moment best veel spanning gegeven hebben denk ik zo? Moeilijk hoor. Je komt je ouders blijkbaar nooit ergens anders tegen, heb je met alle familie gebroken?
dinsdag 4 juli 2017 om 20:23
Já. .dat was wel even een momentje...maar ik voelde mij sterk genoeg.
Ik heb alleen met mijn ouders gebroken.
dinsdag 4 juli 2017 om 20:26
Dankjewel SilentStormSilentStorm schreef: ↑03-07-2017 23:38Goed gedaan Blizzzz! Fijn dat het goed verlopen is en dat jouw dochter een fijne uitreiking heeft gehad. Daar mag je trots op zijn. Je bent geweest en het is prima gegaan.
Knap van je![]()
vrijdag 7 juli 2017 om 16:46
Já gelukkig..echt welBB-Heisenberg schreef: ↑04-07-2017 20:44Nou toppie blizzzz dat het niet op een drama is uitgelopen!
En je dochter een mooie avond heeft gehad.
![]()
vrijdag 7 juli 2017 om 16:47
Já. ..dankjewel...ik ookRibbertFrog schreef: ↑06-07-2017 18:55Hartstikke goed!
Gefeliciteerd met je dochter en ik ben blij voor je dat je het zo hebt kunnen oplossen.![]()