er nu wel weer aan toe...

15-06-2009 22:59 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
na dik een half jaar zonder relatie ben ik wel weer toe aan een leuke man. Maar hoe vind je die? ik ben al op sites geweest, maar daar kwam niets uit.. helpen jullie me op het goede spoor?
Je ogen openen?

De supermarkt in, de kroeg in, het stadspark... of hey online datingbureau?

lexa, paiq, parship...
Dat zegt ze net, dat de sites niks was, lotje!
In de bieb, om de hoek bij de bakker, bij een cursus, datingsite, kroeg, theater, weet je...

ze zijn overal! En als je niet te happig of wanhopig bent kom je der zelf ook echt wel eentje tegen.
Dat is toch onzin?

Die mannen op sites komen ook op andere plaatsen en daar zijn ze ineens wel leuk toch?

Voor sites hoef je je niet te schamen hoor Pien, niets mis mee. Lekker makkelijk zelfs. Net als online shoppen, schaf je tegenwoordig op deze manier een man aan.
ja heb online sites geprobeerd, maar komt steeds niets uit :(
Hoe oud moet je nieuwe lieffie ongeveer zijn , mag die kinderen hebben , vind je het een probleem als hij sportief is , of heb je hem liever intellectueel ?

geef even je voorkeuren , dan kunnen we gerichtere tips geven .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
de zomer komt er weer aan dus lekker veel buiten op terrasjes zitten en op leuke feestjes komen.

Alle verjaardagen afgaan hahaha!

en rond 7 uur s'avonds (geloof ik) boodschappen doen heb ik gehoord ergens??

ooh en op sport gaan, of dansles ofzow!
Wat mij ook helpt is gewoonweg er niet mee bezig zijn. Lekker je eigen ding doen en dan komt het juist uit een onverwachtse hoek. Bewust zoeken naar iemand heeft mij nooit iets opgeleverd, maar dat is dan mijn ervaring.
Graag 23-30 jaar oud, geen kids, beetje sportief en positief in het leven staand.. waar vind ik die? ik blijf ook een beetje in dezelfde vriendengroep hangen, dan kom je ze ook niet echt tegen ben ik bang :(
quote:misstique schreef op 15 juni 2009 @ 23:35:

Wat mij ook helpt is gewoonweg er niet mee bezig zijn. Lekker je eigen ding doen en dan komt het juist uit een onverwachtse hoek. Bewust zoeken naar iemand heeft mij nooit iets opgeleverd, maar dat is dan mijn ervaring.

Precies, gewoon lekker bezigblijven en jezelf toch op een datingsite laten staan. Baat het niet dan schaadt het je ook niet. Ik raad je aan alleen met mannen te gaan daten van datingsites die ECHT leuk zijn!

Niet teveel wanhopen want dat werkt averechts!
quote:Pien1511 schreef op 15 juni 2009 @ 23:48:

Graag 23-30 jaar oud, geen kids, beetje sportief en positief in het leven staand.. waar vind ik die? ik blijf ook een beetje in dezelfde vriendengroep hangen, dan kom je ze ook niet echt tegen ben ik bang :(Sportschool , sportvelden . Wordt vanaf nu fan van de plaatselijke amateurvoetbal/handbal/hockey/ etc vereniging en ga naar alle (thuiswedstrijden ) en drink na afloop wat in de kantine . Of ga bardiensten draaien op een vereniging ; als er ergens een berg sportieve mannen rondhobbelen ........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb in het verleden ook op een dating site gestaan een tijdje, maar het heeft mij niet geholpen. Veel mannen hebben veelvuldige contacten met verschillende vrouwen en daarnaast veel waren uit op sex, terwijl ik juist wel stiekem naar een boyfriend material zocht en niet uit was op one-night stands. Ik heb overigens wel 2 relaties gekregen via zo'n datingsite, maar het was geen succes op lang termijn. Wel heeft een vriend van mij zijn huidige vrouw zo leren kennen en ze zijn nu onafscheidelijk. Voor sommigen werkt het blijkbaar wel

Maar het is wel oppassen geblazen, er staan veel freaks op zo'n site..
Tja, freaks kom je overal tegen. Die datingsites zijn net de echte wereld....
quote:Pien1511 schreef op 15 juni 2009 @ 23:48:

Graag 23-30 jaar oud, geen kids, beetje sportief en positief in het leven staand.. waar vind ik die? ik blijf ook een beetje in dezelfde vriendengroep hangen, dan kom je ze ook niet echt tegen ben ik bang :(

Perfect match zou ik zeggen Maar ga lekker de deur uit, zeker `s zomers... Bezoek een festival als het mooi weer is! Enige wat je niet moet doen is wanhopig lijken, dat (vind ik in ieder geval) is altijd een grote afknapper. En over je vriendengroep, je hebt vast wel een kennis van vroeger waar je contact mee kan zoeken, zo kom je altijd nieuwe mensen tegen!

Succes in iedergeval!
Hey Pien1511,

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik loop ook alweer ruim een half jaar als single rond en van mij mag er nu ook wel weer iemand op mijn pad komen. Er is wel iemand geweest maar dat heeft maar een maandje ofzo geduurd. Ik zit nog wel op een datingsite, alweer 5 mnden ofzo maar daar komt ook nog niet echt veel uit.... Ben best wel kieskeurig in uiterlijk en dat is toch waar ik in eerste instantie op selecteer op een datingsite (je moet toch ergens op gaan selecteren....).

Maar goed, ben nog niet veel verder gekomen dus. Ik wil ook weer een vriendje! En ben helaas niet echt het type dat er in de supermarkt, sportschool of op straat op los zal gaan flirten. Ben ik veel te verlegen voor.....

Dus aan een man komen is zo makkelijk nog niet.... De wil is er wel maar dan moet ik nog wel stappen durven te nemen.... Ik moet maar eens leren om wat langer oogcontact te gaan zoeken denk ik. Heb zo'n idee dat ik te snel weg kijk als er een man naar me kijkt. Misschien is dat ook een tip voor jou?

Nieuwe mensen leren kennen is ook een optie, via je werk of via Viva Forum (vlgns mij ken ik jou van een eerder mailtje ) en misschien kennen die mensen wel weer singles die ze kennen met wie je in aanraking kunt komen.

Pffff zoals ik al eerder zei, makkelijker gezegd dan gedaan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven