ergernissen als de relatie over is....
woensdag 14 oktober 2009 om 10:57
Hoi,
Oké, dan is het over.
Na een tijdje heb je de draad weer opgepakt .....blijkbaar was het niet meant to be...dus beter zo.
Maar dan zijn er soms van die dingen die je toch raken:
Op een datingsite zie je op zijn profiel foto's die jij van hem hebt gemaakt in jullie 'verliefde tijd'......foto's waar hij lachend en "verliefd" in de camera kijkt.
Mij raakt dat.
Ik raak daar geïrriteerd door; dat hij foto's van zulke intieme momenten tussen ons nu 'misbruikt'.
Vinden jullie dit nou erg overgevoelig van me?
Hebben jullie ook wel van die situatie's gehad dat je je denkt: "au!" ??
Grtz.
Oké, dan is het over.
Na een tijdje heb je de draad weer opgepakt .....blijkbaar was het niet meant to be...dus beter zo.
Maar dan zijn er soms van die dingen die je toch raken:
Op een datingsite zie je op zijn profiel foto's die jij van hem hebt gemaakt in jullie 'verliefde tijd'......foto's waar hij lachend en "verliefd" in de camera kijkt.
Mij raakt dat.
Ik raak daar geïrriteerd door; dat hij foto's van zulke intieme momenten tussen ons nu 'misbruikt'.
Vinden jullie dit nou erg overgevoelig van me?
Hebben jullie ook wel van die situatie's gehad dat je je denkt: "au!" ??
Grtz.
woensdag 14 oktober 2009 om 10:59
quote:jufdoortje schreef op 14 oktober 2009 @ 10:57:
[edit door moderator]
Nooit over nagedacht.
Die foto's die zijn gemaakt van een leuke vent die op dat moment erg goed in zijn vel zat. terecht dat hij die gebruikt als dat leuke foto's zijn....
Ben jij wel over die breuk heen dat je je er zo druk over maakt?
[edit door moderator]
Nooit over nagedacht.
Die foto's die zijn gemaakt van een leuke vent die op dat moment erg goed in zijn vel zat. terecht dat hij die gebruikt als dat leuke foto's zijn....
Ben jij wel over die breuk heen dat je je er zo druk over maakt?
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 16-10-2009 21:05
Reden: Onnodige quote OP verwijderd
Reden: Onnodige quote OP verwijderd
% gewijzigd
woensdag 14 oktober 2009 om 11:05
ik zou me er niet zo druk om maken. Jullie hebben nu eenmaal veel gedeeld inclusief foto's maken van elkaar. Hij zocht de leukste foto van zichzelf en zal geen seconde hebben stil gestaan dat jij die hebt gemaakt. Het is dus niks persoonlijks naar jou of jullie relatie toe. en waarom kijk jij op de relatiesite van je ex? Moet je jezelf niet aandoen. Op zo'n site staat nu eenmaal info die je niet wilt weten. Dus daarop kijken wordt je nooit blij van.
Misschien hard gezegd maar je hebt niets meer te zeggen over wat hij doet en zeker niet over de foto op een relatiesite waar hiij op zoek is naar een nieuwe lief.
Misschien hard gezegd maar je hebt niets meer te zeggen over wat hij doet en zeker niet over de foto op een relatiesite waar hiij op zoek is naar een nieuwe lief.

woensdag 14 oktober 2009 om 11:27
Mijn ex heeft zich gedurende onze relatie altijd vol walging (of beter: overlopend van walging) uitgesproken over het feit dat ik Liefde en sex kan scheiden. Aan het einde van ons huwelijk is hij het bed ingedoken met de voormalig oppas van onze kinderen. Toen ik hem daarmee confronteerde ontkende hij dat in alle toonaarden. Maar ik wist zo verschrikkelijk veel details dat die ontkenning niet echt houdbaar was. Toen ik me omdraaide en het huis uitliep richting mijn auto is hij door de hele straat achter me aan gelopen al roepend dat het niets te betekenen had en dat het alleen maar om de sex ging.
Sowieso natuurlijk een redelijk genante situatie . Maar het raakte me ook verschrikkelijk diep qua inhoud van de boodschap. Terwijl ik toch degene was geweest die de de stekker eruit had getrokken tussen ons en we op dat moment nog vooral formaliteiten aan het afhandelen waren.
Sowieso natuurlijk een redelijk genante situatie . Maar het raakte me ook verschrikkelijk diep qua inhoud van de boodschap. Terwijl ik toch degene was geweest die de de stekker eruit had getrokken tussen ons en we op dat moment nog vooral formaliteiten aan het afhandelen waren.

woensdag 14 oktober 2009 om 11:32
Haha, ben het helemaal eens met de reacties maar herken het toch ook.
Mijn ex had op zijn website een leuk zinnetje over 'mijn geweldige vriendin en twee kinderen'. Toen het een paar maanden uit was, vroeg ik of hij dat niet even kon veranderen. Hij liet de zin staan, maar veranderde 'vriendin' in 'vrouw' (een andere dan ik uiteraard).
Ja. Dat stak wel even!
Mijn ex had op zijn website een leuk zinnetje over 'mijn geweldige vriendin en twee kinderen'. Toen het een paar maanden uit was, vroeg ik of hij dat niet even kon veranderen. Hij liet de zin staan, maar veranderde 'vriendin' in 'vrouw' (een andere dan ik uiteraard).
Ja. Dat stak wel even!

woensdag 14 oktober 2009 om 13:08
@jufdoortje: Heel herkenbaar 1 van mijn exen heeft dat ook gedaan, ik had toen exact dezelfde reactie als jij! Ik irriteerde mij daar ook aan. Maar dat was alleen toen ik nog niet over hem heen was. Nu interesseert hij mij helemaal niets. Sterker nog ik geef hem af en toe liefdesadviezen haha. Hij had het toen uitgemaakt omdat hij alleen wilde zijn. Nog geen uur later stond hij met een vakantiefoto die ik had gemaakt notabene op datingsite met de tekst vrijgezelle man op zoek naar een relatie! Nou, ik heb mezelf toen echt in moeten houden! haha
woensdag 14 oktober 2009 om 13:30
ken het gevoel ook: las zeer kort na breuk in ex' profiel dat hij op zoek was naar avontuur omdat zijn ex (in bed) niet avontuurlijk genoeg was...
Nu ben ik idd niet zo'n 'avontuurlijk' type, maar toch stak het (was ook absoluut nog niet over hem heen). Nu zegt hij dat hij onze seks zo mist en dat dat zo geweldig en perfect was...
En ik zeg niks omdat ik een beetje stiekem die profielinfo heb gelezen, en daar natuurlijk niet voor uit wil komen...
Inmiddels is er meer tijd overheen gegaan, en merk ik dat het me weinig meer doet. Ik denk dat het bij jou ook wat tijd nodig heeft, en dan kun je je niet meer zo druk maken om dit soort dingen.
Nu ben ik idd niet zo'n 'avontuurlijk' type, maar toch stak het (was ook absoluut nog niet over hem heen). Nu zegt hij dat hij onze seks zo mist en dat dat zo geweldig en perfect was...
En ik zeg niks omdat ik een beetje stiekem die profielinfo heb gelezen, en daar natuurlijk niet voor uit wil komen...
Inmiddels is er meer tijd overheen gegaan, en merk ik dat het me weinig meer doet. Ik denk dat het bij jou ook wat tijd nodig heeft, en dan kun je je niet meer zo druk maken om dit soort dingen.

woensdag 14 oktober 2009 om 15:56
jee, eline dat is wel heel erg triest.
Ik stoor me eraan dat ex nog een foto van mij op zijn persoonlijke site heeft staan. Maar goed, dat is zijn recht. En hij is ook een type dat niet los kan laten. Misschien ligt het daaraan. Aan de andere kant, als hij hem weg zou halen, voelt dat ook een beetje alsof ik helemaal uit zijn leven verdwijn. Stom he.
Ik stoor me eraan dat ex nog een foto van mij op zijn persoonlijke site heeft staan. Maar goed, dat is zijn recht. En hij is ook een type dat niet los kan laten. Misschien ligt het daaraan. Aan de andere kant, als hij hem weg zou halen, voelt dat ook een beetje alsof ik helemaal uit zijn leven verdwijn. Stom he.
woensdag 14 oktober 2009 om 16:33

vrijdag 16 oktober 2009 om 17:35
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 16:33:
[...]
Nee hoor, dat is zijn recht niet. Als jij hem verzoekt de foto te verwijderen dan is hij verplicht daar gehoor aan te geven.Vind je? Het meest crue is dat het een foto is van mij met een baby (van vriendin) bij hem genomen en daar is onder andere onze relatie dus op stukgelopen (kinderwens). Ik probeer maar niet meer te kijken. Maar zal er eens over denken hem te vragen de foto te verwijderen.
[...]
Nee hoor, dat is zijn recht niet. Als jij hem verzoekt de foto te verwijderen dan is hij verplicht daar gehoor aan te geven.Vind je? Het meest crue is dat het een foto is van mij met een baby (van vriendin) bij hem genomen en daar is onder andere onze relatie dus op stukgelopen (kinderwens). Ik probeer maar niet meer te kijken. Maar zal er eens over denken hem te vragen de foto te verwijderen.