ervaring met datingsites
zaterdag 14 februari 2009 om 19:52
zaterdag 14 februari 2009 om 20:10
zaterdag 14 februari 2009 om 20:23
daar heb je dan ook weer gelijk in, dat het niet belangrijk is wat andere mensen vinden. Het is gewoon zo dat ik persoonlijk maar een iemand ken die zo haar partner heeft gevonden. In mijn omgeving vinden ze partners via uitgaan/ viavia of werk. Ik heb voor mijzelf het idee dat het daar niet echt gaat lukken. Heb je zelf een positieve ervaring met datingsites en hoe ging dat in zijn werk?
zondag 15 februari 2009 om 08:55
Kijk, dat weet je natuurlijk nooit van te voren of je iemand zal vinden via datingsites... je kant het toch proberen, kijken of het wat voor je is..... en die mensen die dat doen zijn niet sneu.
In deze tijd is het heel normaal om via dating sites iemand te ontmoeten.. Mensen zijn druk,hebben niet altijd zin om uit te gaan (door bv kids) , op het werk is iedereen bezet etc etc...
Succes!!!
ps ik heb het een paar keer gedaan maar voor mij is het persoonlijk niks. Ik ben vrij serieus en de mannen die ik ontmoette waren dat niet...
In deze tijd is het heel normaal om via dating sites iemand te ontmoeten.. Mensen zijn druk,hebben niet altijd zin om uit te gaan (door bv kids) , op het werk is iedereen bezet etc etc...
Succes!!!
ps ik heb het een paar keer gedaan maar voor mij is het persoonlijk niks. Ik ben vrij serieus en de mannen die ik ontmoette waren dat niet...