ervaring met datingsites

14-02-2009 19:52 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zit eraan te denken op een datingsite te gaan maar heb er zo mijn bedenkingen bij. Ik denk vaak dat mensen je toch een beetje "sneu" vinden en verder ben ik ook een beetje huiverig ervoor. Wat vinden jullie en wat zijn jullie ervaringen?
Er zijn alleen al bij Relatieplanet 859207 leden actief. En die zijn allemaal sneu????? Dat je je nog uberhaupt bezig houdt met wat een ander vind dat is pas sneu.

Kortom nee het is niet sneu het is gewoon een andere manier om mensen te leren kennen. En het kan heel leuk zijn.
daar heb je dan ook weer gelijk in, dat het niet belangrijk is wat andere mensen vinden. Het is gewoon zo dat ik persoonlijk maar een iemand ken die zo haar partner heeft gevonden. In mijn omgeving vinden ze partners via uitgaan/ viavia of werk. Ik heb voor mijzelf het idee dat het daar niet echt gaat lukken. Heb je zelf een positieve ervaring met datingsites en hoe ging dat in zijn werk?
Er zijn hier eerder al topics over gestart. Misschien kun je die even opzoeken en ervaringen van anderen lezen.
Kijk, dat weet je natuurlijk nooit van te voren of je iemand zal vinden via datingsites... je kant het toch proberen, kijken of het wat voor je is..... en die mensen die dat doen zijn niet sneu.

In deze tijd is het heel normaal om via dating sites iemand te ontmoeten.. Mensen zijn druk,hebben niet altijd zin om uit te gaan (door bv kids) , op het werk is iedereen bezet etc etc...

Succes!!!

ps ik heb het een paar keer gedaan maar voor mij is het persoonlijk niks. Ik ben vrij serieus en de mannen die ik ontmoette waren dat niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven