Ex bedreigt nieuwe liefde

18-10-2019 20:32 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
wendydv wijzigde dit bericht op 14-11-2019 21:17
99.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet laten merken dat je bang bent voor hem of dat hij invloed op jou kan uitoefenen door het contact met die nieuwe te verbreken geef je hem de controle en macht.

Wel tegen je nieuwe liefde zeggen dat dit gaande is dan kan hij zelf kiezen of dat hij met jou verder wil gaan en mocht het echt uit de handlopen dan zou ik aangifte doen.
Alle reacties Link kopieren
Weer iemand met een drugsverleden. Kom op, dat wil je je kinderen toch niet aandoen?
Alle reacties Link kopieren
En waarom ga je samen met je ex eten als hij je bedreigt?
lila01 schreef:
18-10-2019 21:18
Weer iemand met een drugsverleden. Kom op, dat wil je je kinderen toch niet aandoen?
Precies. Hoe kun je zulke keuzes maken.
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
18-10-2019 21:18
Weer iemand met een drugsverleden. Kom op, dat wil je je kinderen toch niet aandoen?
Waar haal je die überhaupt vandaan? ik ken helemaal geen mensen met een drugsverleden, en dat vind ik prima. Ik zou er ook niet aan denken om met zo-iemand een relatie te beginnen, als ik hem al ergens tegenkwam..
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
18-10-2019 21:25
Waar haal je die überhaupt vandaan? ik ken helemaal geen mensen met een drugsverleden, en dat vind ik prima. Ik zou er ook niet aan denken om met zo-iemand een relatie te beginnen, als ik hem al ergens tegenkwam..
Tegenwoordig gebruiken echt veel mensen helaas. Dit zie je en weet je ook niet gelijk. Zijn geen bekende 'junkies'. Gewoon mannen met een goede baan, mooi huis en het leven 'op de rit'.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even een tijdje met de kinderen zijn? Zonder nieuwe liefde en zeker niet één met een drugsverleden.
Ze komen echt niet onbeschadigd uit z'n verslaving.
Niet zelden vervallen ze weer in oude gewoontes.
Je bent toch wel meer waard dan z'n man?
De kans dat een ex verslaafde terugvalt is aanwezig. Moeten je kinderen weer zoiets meemaken?

Ik zou mezelf afvragen waarom ik op dat soort types val en daar wat aan gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Slecht verzonnen verhaal als je het mij vraagt... :whistle:
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Zowel je ex als de jongen(?) lijken me niet direct relatiemateriaal en al helemaal niet als je kinderen hebt. Omwille van de kinderen is het prijzenswaard dat je je inzet voor goed contact met de vader. Maar het is van de zotte dat hij zich bemoeit met jouw liefdesleven en het zelfs presteert om te dreigen. Dat moet je niet pikken.
Mensch durf te leven
WendyDV schreef:
18-10-2019 21:29
Tegenwoordig gebruiken echt veel mensen helaas. Dit zie je en weet je ook niet gelijk. Zijn geen bekende 'junkies'. Gewoon mannen met een goede baan, mooi huis en het leven 'op de rit'.
tuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Is misschien een rare gedachten van mij maar hebben ze misschien dezelfde drugsdealer en kennen ze elkaar misschien beter dan dat jij denkt en/of weet?

Jouw ex weet natuurlijk ook wat drugs met je doet en wat hij jou heeft aangedaan. En hij weet dus ook dat jouw nieuwe vlam hier misschien ook in staat toe is.

Maar dit is niet eens belangrijk in dit verhaal. Jouw kinderen zijn hier belangrijk. Ik zou geen man meer in mijn leven willen hebben waarvan ik weet dat hij drugs heeft gebruikt ook al was het in het verleden. Dat is een risicofactor waar ik mijn kind niet bloot aan zou stellen.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Klopt wel wat TO zegt best veel mannen die dat gebruiken waar van je het niet denkt..
Alle reacties Link kopieren
WendyDV schreef:
18-10-2019 21:29
Tegenwoordig gebruiken echt veel mensen helaas. Dit zie je en weet je ook niet gelijk. Zijn geen bekende 'junkies'. Gewoon mannen met een goede baan, mooi huis en het leven 'op de rit'.
Dat doet er niet toe jij weet het dat ze gebruiken en dan zou je ook moeten weten dat je zo'n man ook al heeft hij een goede baan ,mooi huis en het leven "op de rit" niet in je leven toe moet laten alleen al vanwege je kinderen.

Jij maakt er een soort excuus van tegenwoordig gebruiken echt veel mensen......Dus dan is het oké en is het een geschikte man?
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je nou precies met iemand met een drugsverleden? Heb je het dan over een ex verslaafde? Je zegt namelijk ook dat tegenwoordig heel veel mensen drugs gebruiken. Vind je dan iemand die een paar jaar lang xtc heeft gebruikt op feestjes ook iemand met een drugsverleden? Is nogal een groot verschil met een ex verslaafde.
Alle reacties Link kopieren
Jongens en meisjes kunnen beter geen kinderen maken voordat zij mannen en vrouwen zijn en verder: arme, arme kinderen...Met zulke egoïstische onvolwassen kleuters als ouders.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is die 'nieuwe jongen' al clean?
Alle reacties Link kopieren
m-april schreef:
18-10-2019 21:53
Hoe lang is die 'nieuwe jongen' al clean?
Hij gebruikte alleen tijdens feestjes. Toen hij merkte dat hij meer verlangens kreeg heeft ie gelijk hulp gezocht. Nu al een half jaar niks meer.
Alle reacties Link kopieren
Zegt hij....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
18-10-2019 21:49
Jongens en meisjes kunnen beter geen kinderen maken voordat zij mannen en vrouwen zijn en verder: arme, arme kinderen...Met zulke egoïstische onvolwassen kleuters als ouders.

100% dit
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
18-10-2019 21:19
En waarom ga je samen met je ex eten als hij je bedreigt?
Dit sowieso stop zetten.
Alle reacties Link kopieren
'Al' een half jaar :'(
WendyDV schreef:
18-10-2019 20:32
Wel heeft mijn ex een sterk karakter.
Wat versta jij onder een sterk karakter?

Zou je niet eens een vriend zoeken zonder verslavingsproblematiek?
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 18-10-2019 22:19
18.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
WendyDV schreef:
18-10-2019 21:58
Hij gebruikte alleen tijdens feestjes. Toen hij merkte dat hij meer verlangens kreeg heeft ie gelijk hulp gezocht. Nu al een half jaar niks meer.
Mag ik vragen hoe jouw ex weet van het 'drugsverleden' van jouw nieuwe liefde?
Wat ben je geweldig bezig. Je gaat weg bij een junk, gaat verder met een ex-junk en houdt gezellig contact met je enge ex. Super joh hoe jij je gedraagt. En de kinderen? Hoe is het nu met de kinderen? Houden die zich nog overeind met zulke ouders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven