Ex drukt zijn Tinder in mijn gezicht

12-06-2019 20:13 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nu net een maand uit met mijn ex, waar ik 2 jaar lang een relatie mee had. We hielden veel van elkaar maar het werkte niet meer tussen ons. Nu kwam ik erachter dat hij tinder heeft. Wat niet erg is, hij mag doen en laten wat hij wil, we hebben geen relatie meer. Maar hij probeert het niet eens te verbergen voor me, wat me pijn doet omdat de wond nog vers is voor mij en ik nog steeds veel van hem hou. Kan ik hier iets van zeggen tegen hem, of zou dat raar zijn omdat we geen relatie meer hebben?
Annelleke schreef:
12-06-2019 20:56
Lees anders het topic effe voordat je onzin uitkraamt.
Lees anders even het bericht 1 seconde erna voordat je tampon meteen dubbel gaat zitten gek mens :proud:
Annelleke schreef:
12-06-2019 20:51
Je weet niet wat ze achter gesloten deuren tegen hem hebben gezegd.
Maar ik lees nergens dat ze even bij TS polsten hoe dit voor haar is.
Murrmurr schreef:
12-06-2019 21:01
Lees anders even het bericht 1 seconde erna voordat je tampon meteen dubbel gaat zitten gek mens :proud:
Ze is gewoon erg begaan met TO en beschermt haar voor nare opmerkingen, gezuig en andere ellende :A:

TO, uit die gekke groepsapp en leuke, niet-foute vrienden zoeken; dit is toch niks... :nooo:
Murrmurr schreef:
12-06-2019 21:01
Lees anders even het bericht 1 seconde erna voordat je tampon meteen dubbel gaat zitten gek mens :proud:

Die zit standaard dubbel, volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
als het jouw vrienden zijn en niet de zijne dan app je gewoon: Beste ex, aangezien het uit is en ik van je los probeer te komen, moet ik je helaas uit deze groepsapp verwijderen. Sorry en het beste met de Tinderdates.
Vivavivi schreef:
12-06-2019 22:08
als het jouw vrienden zijn en niet de zijne dan app je gewoon: Beste ex, aangezien het uit is en ik van je los probeer te komen, moet ik je helaas uit deze groepsapp verwijderen. Sorry en het beste met de Tinderdates.
Die lol zou ik hem niet gunnen hoor.
Gewoon zonder aankondiging uit die groep stappen en vrienden waar je nog wel contact mee wil onderhouden een appje sturen of beter nog: face to face of per telefoon uitleggen waarom je uit die groepsapp gestapt bent.

Hij weet heus wel dat het uit is, dat hoef je niet uit te leggen, dat 'sorry' en die sneer naar de Tinderdates zou ik niet doen hoor. De eer aan jezelf houden, echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou juist niet uit die app gaan, maar die groep niet openen en telkens archiveren. Zou hem geen enkele reactie gunnen en het valt op als je zijn berichten niet meer opent. Dan houd hij vanzelf op
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
12-06-2019 21:01
Lees anders even het bericht 1 seconde erna voordat je tampon meteen dubbel gaat zitten gek mens :proud:
Het was echt een naar verwijt dat je to deed, zeker als je bedenkt dat ze al gekwetst wordt. Raar dat je verwacht dat ik na het 3 keer lezen van het bericht (1 keer in topic en 1 keer in reactievenster en 1 keer na posten) ik nog een keer ga kijken of het er nog wel staat.
:HA:
SadButTrue999 schreef:
12-06-2019 20:17
Maar... in april was het ook al uit, met je Grote Liefde waar je maar liefst 2,5 jaar een relatie mee had.

Ik ben in de war :@@:
Alle reacties Link kopieren
zoutjesmix schreef:
12-06-2019 20:31
doe ik, en ik wordt jonger door te liegen omdat ik niet wil dat mensen erachter komen wie ik ben. zo simpel is het! ;)
;-)
Perkele schreef:
13-06-2019 07:32
Ik zou juist niet uit die app gaan, maar die groep niet openen en telkens archiveren. Zou hem geen enkele reactie gunnen en het valt op als je zijn berichten niet meer opent. Dan houd hij vanzelf op
Dit.
Groeps app niet meer openen als hij iets post.

En TO, verplaats je aandacht naar jezelf en verder gaan met je leven.

Waarom laat je niet gewoon los?
Oudblond schreef:
12-06-2019 20:44
Hij doet in elk geval niet 'stiekem'. En mag doen wat hij wil met zijn nieuw verworven vrijgezellenstatus. Daar heb jij namelijk helemaal niets meer van te vinden. Het klinkt alsof je hoopte dat hij zich miserabel in foetushouding neerstortte en uitschreeuwde hoe erg hij je mist.
Als je tot voor kort nauwelijks een woord wisselde in die groepsapp dan stap je daar toch gewoon uit.
Jaaaa, zo van, rollend in het gras!!!!!!!
:rofl:

(Wie herinnert het zich nog?)
TO: kun je niet er iets van zeggen of hem uit de app (laten) verwijderen? Anders een 2e / schaduw app aanmaken zonder hem.
Annelleke schreef:
13-06-2019 09:07
Het was echt een naar verwijt dat je to deed, zeker als je bedenkt dat ze al gekwetst wordt. Raar dat je verwacht dat ik na het 3 keer lezen van het bericht (1 keer in topic en 1 keer in reactievenster en 1 keer na posten) ik nog een keer ga kijken of het er nog wel staat.
Ik deed haar totaal geen verwijt ik reageerde op iemand over Tinder. Stel je eens niet zo aan.
Ben jij beheerder van de groepsapp? Dan kun je hem eruit gooien :proud:
Alle reacties Link kopieren
Als je (in de toekomst) een gezonde relatie wilt opbouwen met iemand anders, zul je je ex in het verleden moeten laten. Waarom dat niet nu al doen? Scheelt een hoop gestress.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven