Ex op hyves....

01-07-2008 17:58 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Sinds ongeveer 2 weken ben ik single......het bevalt me allemaal prima. Maar er is 1 maar.. ik kan het niet laten elke dag een kijkje te nemen op meneer z'n hyve (ex) dan wil ik weten of hij mensen heeft toegevoegd, nieuwe krabbels enz. Kortom heel erg frusterend!

Wie hebben dit nog meer? Hebben jullie er een trucje voor om er niet constant op te gaan kijken? zijn er instellingen die ik kan wijzigen, zodat ik niet op de desbetreffende pagina kan komen?

please help! Ik hoor het graag van jullie!
Hahhaa, goede tip voor de volgende keer...want hij is nu net zelf weg gegaan...Joost mag weten waar naar toe, ook zoiets.

Oh well.

Morgen lekker dagje zwembad met mijn liefste vriendinnetjes en de kids en dan zijn we weer een dag door gekomen!!

Ik heb overigens net mijn teennagels gelakt, morgenochtend even van top tot teen scheren, mijn nieuwste bikini aan, en dan morgen met een heerlijk kleurtje weer thuis komen..

Om vervolgens weer jankend mijn bed in te kruipen..

Damn moodswings
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Morgen wordt het ook warm, lekker kinderen thuisbrengen en dan zelf er weer vandoor gaan, toch nog ff dat terrasje pikken
Ach meid, eens maar een hele dikke van mij.

Na wat jij nu schrift denk ik echt dat het vooral een foute manier van aandacht zoeken is. Wat een klote streek van hem eigenlijk. Vond hij het altijd als zo moeijk om zich te uiten? Want daar lijkt het op.

Niet goed weten hoe hij het moet 'openbreken', dan maar zo.....

zou jij hem eigenlijk wel terug willen? Dikke kans van ja, met twee kleine kindjes, maar of dat wijs zou zijn.....

Laat je please niet te zeer door hem intimideren. Want waar slaat dat op, 'kijk eens hoe jij erbij loopt' en dan hyves als wraak te gebruiken.

Wat een kleuter.

Nou, ik stell voor dat wij bij deze met zijn allen een viritueel glas wijn gaan pakken in de viva-kroeg en een leuke nieuwe vent voor je gaan vangen. Laat je niet onderkrijgen.

Sterkte meid
@ LVeR,goed zo, nageltjes lakken, haartjes goed, het lijkt allemaal voor niets maar geloof me als dat niet zo is

Je moet jezelf ff opwaarderen als het ware.

Euhmm, misschien een gekke vraag, maar kan je niet bij een vriendinnetje terecht for the time being?

Het is natuurlijk NIET te bedoeling dat jij verbannen gaat worden naar de slaapkamer terwijl meneer op Hyves zijn prive leven zit op te krikken.

@ Minny, ik vind jou opmerkingen altijd zo lekker scherp met een lief randje (wou ik gewoon ff zeggen)

@ Libbt, wat denk je, zullen er in de virtuele Viva kroeg nog meer droommannen rondlopen?

Dan meld ik me vrijwillig aan voor ook een borrel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 01 juli 2008 @ 21:02:

@ Libbt, wat denk je, zullen er in de virtuele Viva kroeg nog meer droommannen rondlopen?

Dan meld ik me vrijwillig aan voor ook een borrel Tuurlijk meid, tuurlijk, je mag er zelfs twee hebben als je wilt, en het leukste is....... zij voldoen aan al je wensen, zij kunnen helemaal niet anders
wel 2!!!!

*doet een vrolijk rondedansje op het forum*
hi, kheb mn profiel 4x van instelling veranderd !afgeschermd) dus kan deze maand niet meer kijken behelave dan aan zn vriendenaantal zien of er meer mensen bij gekomen zijn en dan gissen of het een man of vrouw is die toegevoegd is... maar ja tis beter an steeds op t profiel kijken.... kan er in ieder geval een maandje niet opkomen
* ik zie dat jij je al opgemaakt en omgekleed hebt om te gaan, zullen wij dan la vie ook effe uit haar slaapkamertje lokken, heb namelijk ook maar meteen een oppas voor haar kids mee gebracht, zal gozertje kijken als hij vanavond thuis komt en een mooie man vindt die op zijn kinderen past *

en swingt met een salsapasje richting de Vivakroeg/vijver
VIEHIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEI!!!!

Aantrekken dat sexy jurkje en die killer heels...

Libby en ik hebben de perfecte kroeg gevonden

Alleen maar ideale kerels daar!

Lib, lief dat je aan de oppas hebt gedacht (en wat een lekker ding is dat zeg!!!)

Veeeeeeeeeeeel beter dan het sneue hyve kereltje wat ik daar eerder in de woonkamer zag zitten

*Vie schiet op....sta te trappelen van ongeduld en wil mijn net nieuw geleerde salsapasjes oefenenen*
kijkt vlug om zich heen of er geen relatie angel in de buurt is en roept:

"Waar blijven jullie nou, de wijn en frambozen staan al klaar....... net als de hondert mooiste mannen van Europa"

en swingt weer weg
Mag ik me nog aanmelden voor de kroeg??!!!

Klinkt veeeeeeel belovend!!

Enne...die ex vanTO lijkt verdacht veel op die van mij!! Zelf alles "mogen", aandacht trekken en vooral jaloers zijn, want stel je voor dat er een andere man naar me kijkt!! (hihi heeft hij ff pech.. \\:-)//
Wij kunnen natuurlijk ook nog een hyves beginnen voor vrouwen met 'foute hyves-mannen', daar zijn er volgens mij zat van als je op hyves rondkijkt.....
BELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...

SWEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTYY

Ca va?

Hier alles prima, net een duikje genomen is de kroeg/vijver, maar ben blij dat ik hier nog ff om de hoek kwam spieken.

En Bella, logisch dat er andere mannen naar je kijken

Je bent gewoon super siper leuk (en ik kan het weten hihi)
NIet alleen op Hyves hoor Libby, ik schijn een onweerstaanbare aantrekkingskracht te hebben op dat soort expemlaren

Het vervelende is...zij hebben diezelfde aantrekkingskracht op mij

Hoe gaat dat spreekwoord over die ezel en die steen ook alweer?

Trust me....ik ben nog dommer dan die ezel als het op foute mannen aankomt
Kijk, dat doet een mens nou goed he!!!!

Kheb een super feesie gehad zaterdag, en 3 keer raden wie ik totaal niet miste, hahahaha

Wij komen er wel moppie!!

(eeeeuh...sorry dames voor dit off-topic geleuter.. maar Summer is gewoon een kanjer, en ik kan het weten!!!)
Mijn Ex heeft nu ook weer een ander.... eiglijk direct al toen ik bij um weg was....dus je weet t wel...

Zij heeft ook een hyves.... ik tjek regelmatig die van haar. Ze heeft alles openstaan. dus kan alle foto's en krabbels van haar lezen. zonder haar als vriendje te hebben.

M'n ex zelf doet niet aan hyves.....

De eeste weken was het ook erg met mij.... maar nu kijk ik er af en toe es op (singel sinds feb.)

Sterkte iig!
@ Vietje,meisje waar zit je nou?

Even weer on topic, het gekke is dat Hyves DE uitvinding is van de eeuw TOT je hart gebroken wordt

Ik ben zoooo blij dat mijn ex geen hyves heeft.

En Bella, weet zeker dat wij er wel komen

Heel groot verschil is natuurlijk wel dat wij al een stapje verder zijn

Het scherpe is er bij ons wel al een beetje af.

Dus Miss,en Vie echt neem het maar aan van twee keien in het huilen en beroerd voelen om de liefde die niet lukt...

het wordt beter!!!!
@ La Vie en Rose

Vreeeeeeeeeeeeeeslijk om met je ex nog samen te moeten wonen he... heb t ook een maand moeten uithouden.

Voordeel wel, je kan nog even alle shit tegen um eruit gooien!

Maar genoeg pijnlijke momenten....

En gedachtes.... ik ga jou vuile was niet meer wassen :P

Sterkte!
En daar sluit ik me volledig bij aan!

Even een hyves tip:

Als jij je profiel verborgen hebt voor anderen (dus voor niet-vriendjes) dan kan jij als het goed is ook niet op de hyves van anderen kijken! Tenzij je daar ook in de vriendenlijst staat natuurlijk...

Ik had die neiging ook hoor, om bij ex en zijn liefje te kijken..maar je doet jezelf zeeeeeeer!! En nu kan ik gewoon niet meer kijken. En ja, ik kan het aanpassen natuurlijk, maar dat doe ik lekker niet!!

Echt meiden, het komt goed, ECHT!!

En nu gaat deze dame douchen en slapen!

truste allemaal
Hoi allemaal,

Hier precies hetzelfde!!! Mijn ex heeft gelukkig alleen hyves en geen andere sites waarop hij actief is. Ik ben ook meteen nadat het uit was gaan kijken of ik er 'aanknopingspunten' kon vinden..ik weet (voor mezelf althans) niet of het helpt mijn profiel af te schermen. Ik heb meer het idee dat ik dan het gevolg aanpak dan de oorzaak. Ik ga dr vanuit dat het vanzelf minder zal worden op den duur. Ik was in het begin vooral bang dat hij nog gevoels had voor zijn ex die hij mij niet had verteld. Tot ik op hyves een berichtje van zijn ex-schoonzus zag die vrolijk vertelde dat haar zus (zijn ex) een nieuwe vriend heeft...op dat moment had hyves voor mij voordelen. (erg he).

Het zal voor iedereen verschillend zijn. mijn ex post niet veel en wat hij schrijft heeft niet veel inhoud. Tot nu toe is het dus steeds een hele geruststelling als ik kijk ipv dat ik me er slechter door voel.

Klein puntje van troost misschien; als je op den duur merkt dat al die pijnlijke berichten van je ex je minder doen heb je een hele overwinning op jezelf geboekt. Je hebt er waarschijnlijk nu niks aan maar zie het als het opbouwen van iets waar je sterker uit gaat komen...durf daar in ieder geval in te geloven!

Liefs,
Meiden , wat lees ik nou allemaal...heb ik dit allemaal gemist gisteren?? Sorry! Ben een boek gaan lezen en vroeg gaan slapen.. Als ik geweten dat had we naar de virtuele kroeg gingen!! Maar weet je, wat die sexy mannen betreft..is het goed als ik die oversla...ben daar nog helemaaaaal niet aan toe en moet er zelfs niet aan denken om een andere man om me heen te hebben..bah, dat lijkt me nou ZO raar!

Nee, laat mij maar lekker alleen zijn voorlopig. Alleen door het verdriet, alleen door de eenzaamheid en mezelf opnieuw hervinden. Ik wil niet met mannen Hyven, ik wil niet daten, ik wil niet flirten om afleiding te zoeken...UNLIKE others!! Grrr.

(sorry, dit was weer even mijn frustratie..)

Kroes, inderdaad..ik denk nu precies hetzelfde...ik HAAT het om nu nog steeds zijn was te doen. Ik doe het overigens nog wel hoor. En ik ruim ook nog steeds zijn shit op, want anders blijft het liggen en daar kan ik niet tegen.

Verder is het echt vreselijk moeilijk ja...ik kan zeggen, bijna onhoudbaar, om nog samen (te moeten) wonen als je uit elkaar bent. En het ziet er naar uit dat het nog maanden duurt.

Dat heeft allemaal te maken met de oplevering van mijn eventuele nieuwe huis , het is nog allemaal niet rond.

Dus ik moet mijn tanden op elkaar doen en flink doorbijten. Ik moet bikkelen, ik moet slikken, ik moet doorgaan.

Maar soms wil ik gewoon alleen maar slapen en niets meer voelen. En dat dan dagenlang...

Ik weet wel dat het allemaal nóg erger gaat worden... binnenkort gaat het verder dan Hyven alleen. Hoe kunnen die kerels toch zo snel omschakelen hè?? Ik kan er gewoon niet bij!!

Ok, genoeg gelult weer. Rotdag trouwens, lagen we net lekker in het zwembad , ging het keihard plensen en onweren.

Is die virtuele kroeg vanavond ook open trouwens? Lust best een roseetje

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
@ LVeR, DAAR ben je!!!

Nee schat,je hoeft helemaal niet te daten, mooie sexy mannen te kijken..we waren gister ff op een plek waar alleen maar ideale mannen waren (das ook leuk voor de verandering haha)

Je moet ook eerst ff verdriet hebben meis, wij zijn al een stappie verder.

Maar wat je vooral niet moet vergeten is JEZELF!

Je mag er zijn, ik vind je gewoon NU al leuk (en ik ken je niet eens)

Lieverd, als je het HAAT zijn was te doen en zijn zooi op te ruimen....dan doe je het toch lekker niet!

Je bent verdorie zijn huishoudster niet zeg!

Hij wou toch stoppen, laat hem dan ook de consequenties maar dragen vind je niet?

Grootste zorg is nu, weg daar voordat het idd verder gaat dan Hyven met die oelewapper...

Ik had het geloof ik al gevraagd, kan je niet naar een vriendinnetje?

Kom anders een keer kijken op het liefdesverdriet topic, allemaal meiden (ik ook) in verschillende fases van het verwerken.

Wel balen idd van het weer, heb ik helemaal middag vrij geregeld om met vriendinnetjes naar hetr strand te gaan....weg zon!

Nu zo dus maar even een roseetje op een terras!

Knuffel voor jou meis!!!

ps, die virtuele kroeg is vast vanavond ook open, maar als je een meidenavondje wil zou ik daar gewoon lekker wegblijven, rukken we hier wel een roseetje aan
La vie, luister.. hij is jou niet waard!

En dan doe je ook nog zijn was? Er bestaan stomerijen of je kan het hem 1 keer demonstreren, zodat hij zelf zijn was kan doen.. ('Een kind kan de was doen'.. letterlijk en figuurlijk)

Verder klink je als een ontzettend leuke, lieve meid die meer verdiend in haar leven, veel meer!

*proost met haar roseetje*
Ik zie het gewoon voor me....

hij lekker achter de pc zijn "netwerk" aan het uitbreiden, en La Vie aan de poets en zijn vuile sokken en onderbroeken van de vloer plukken en in de was gooien...Is het heel erg dat ik daar om word??? (niet op jou Vie!!)

Wat een stuk verdriet zeg.....Ik zou zeggen, doe lekker je eigen was en laat die berg van hem groeien totdat ie geen schone onderbroek meer heeft!! En ik zou gewoon lekker voor mezelf koken....laat hem maar een boterham smeren..

Zo, dat moest er ff uit!!
Bella!

Het is een volwassen vent! Dus hij kan gewoon zijn eigen troep opruimen.. Ik word ook plaatsvervangend pissig, niet op jou Vie, maar op zo'n slappe zak, die een leuke vrouw het gevoel kan geven dat zij het verkeerd doet, terwijl zijn gedrag uitsluitend iets zegt over hem zelf!

Ik hoop dat je dat ook een beetje voelt, Vie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven