Ex spreekt mij aan?he

17-08-2019 04:55 36 berichten
Een ex die mij heeft afgewezen en gedumpt sprak mij na een jaar nadat hij mij met mijn vriend zag lopen op straat. Hij vroeg het met me ging en wat ik nu hedendaags doe, op zich normaal. Maar toen vroeg hij voor mijn vriend's neus of ik met hem alleen mee wilden lopen om te 'praten'. Ik zei dat ik met iemand anders was en geen tijd had en ik liep weg. Waarop hij zei 'tot de volgende keer'. Wat moet ik hiermee? en waarom doet hij dit?
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft hier helemaal niks mee.
Ga er niet op in hoor. Als er iets belangrijks was had hij wel een andere manier gevonden om je te berichten.
Maar nee, je hebt hem al een jaar niet gezien.
En de manier waarop hij reageerde vind ik ook vrij bot. Weinig manieren.

Waarom hij dit doet: misschien is hij jaloers toen hij jou met je vriend zag.
Verbinder schreef:
17-08-2019 05:08
Je hoeft hier helemaal niks mee.
Ga er niet op in hoor. Als er iets belangrijks was had hij wel een andere manier gevonden om je te berichten.
Maar nee, je hebt hem al een jaar niet gezien.
En de manier waarop hij reageerde vind ik ook vrij bot. Weinig manieren.

Waarom hij dit doet: misschien is hij jaloers toen hij jou met je vriend zag.
Hij heeft er zelf voor gekozen om mij te laten gaan. En het was niet op de liefste manier. Hoe kan je jaloers zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is een ingewikkeld systeem maar het zou kunnen dat hij vrij dominant is en zelf de controle wil hebben over hoe dingen gaan en verlopen.
Hij maakte het dus uit, op een lullige manier.
Plots ziet hij jou na een jaar....met een man. Opeens ziet hij dat jij ook gewoon je leven bent door blijven leven (die man waarmee je bent kan wel eens je vriend zijn), en dat je je oude relatie met hem achter je hebt gelaten.
Dat vind hij heel moeilijk om te zien want ergens wil hij heel belangrijk gevonden worden. Dat kan hij dan niet verkroppen en wil eigenlijk weer macht over jou krijgen.
Daarom zo’n rare lege kreet als tot de volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
Met die lege kreet wil hij van alles bij jou losmaken en ‘macht’ over jou krijgen.
Het is een machtspelletje
Verbinder schreef:
17-08-2019 05:29
Met die lege kreet wil hij van alles bij jou losmaken en ‘macht’ over jou krijgen.
Het is een machtspelletje
Hij moet zich bezig houden met zijn vrouwtje. Niet met mij. Ik heb hem allang achtergelaten en terecht ook. Maar alles was al macht sinds het begin, maar ik denk dan dan heb je jezelf alleen maar mee toch? ik moet verder en wil ook een toekomst met kinderen. Ik kan niet hem blijven smeken tot dat hij een keuze heeft gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk moet jij ook verder gaan en dat is ook hartstikke goed dat je dat hebt gedaan.
Hij heeft zichzelf er ook mee maar dat kan hij niet zien.
Hij heeft een groot ego en dat staat hier pikant voor. Die wil alleen maar macht en belangrijk gevonden worden.

Dus beste tip is voor jou om er he-le-maal niet op in te gaan. Er niet mee bezig zijn in je gedachten ( want dat wil je ex dus juist, hij wil dat jij gaat nadenken over hem want zo heeft hij weer invloed= macht)
Reageer niet op berichtjes of emails van hem. Niks!

Ga gewoon verder met je leven met je huidige partner en maak er iets moois van
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet geinteresseerd in jou maar in macht
Alle reacties Link kopieren
Vind jij hem nog leuk?
Aangezien je zegt: “ ik kan niet hem blijven smeken tot dat hij een keuze heeft gemaakt”.

Ik snap je wel hoor heb destijds een half jaar achter mijn ex gelopen die mij gedumpt heeft .... half jaar of zelfs wel wat langer gesmeekt om mij nog te willen geen resultaat uiteraard 😅 nooit meer en voor niemand laat ik me zo kennen hehe..
linnylow schreef:
17-08-2019 05:55
Vind jij hem nog leuk?
Aangezien je zegt: “ ik kan niet hem blijven smeken tot dat hij een keuze heeft gemaakt”.

Ik snap je wel hoor heb destijds een half jaar achter mijn ex gelopen die mij gedumpt heeft .... half jaar of zelfs wel wat langer gesmeekt om mij nog te willen geen resultaat uiteraard 😅 nooit meer en voor niemand laat ik me zo kennen hehe..
nee joh. Ben blij dat hij weg is.
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten dan blijkbaar ziet hij nu wel wat in je wat hij toen niet meeer zag 😅
Alle reacties Link kopieren
Niets mee doen en zeker niet verder over gaan nadenken, zonde van je tijd.
Alle reacties Link kopieren
Je moet niets.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kan jij hem aanspreken via tel, fb of iets anders? Vragen wat hij wil..heel kort houden en duidelijk zijn wat jij vind van zijn toenadering. Daarna als je geen contact wil blokeren en negeren..
Alle reacties Link kopieren
Wat moet ik hiermee? en waarom doet hij dit?
IJdelheid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
lilyroseee schreef:
17-08-2019 05:14
Hij heeft er zelf voor gekozen om mij te laten gaan. En het was niet op de liefste manier. Hoe kan je jaloers zijn?

Als mijn peuter ziet dat een ander kind het speelgoedpoppetje pakt dat hij zelf helemaal niks vond, dan wil hij het ook ineens. Als het andere kind zijn interesse in het poppetje verliest dan wil peuter het ook niet meer.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Zomerelfje schreef:
17-08-2019 07:30
Kan jij hem aanspreken via tel, fb of iets anders? Vragen wat hij wil..heel kort houden en duidelijk zijn wat jij vind van zijn toenadering. Daarna als je geen contact wil blokeren en negeren..
Nee juist niet doen. Geen aandacht geven, gewoon negeren.
Zomerelfje schreef:
17-08-2019 07:30
Kan jij hem aanspreken via tel, fb of iets anders? Vragen wat hij wil..heel kort houden en duidelijk zijn wat jij vind van zijn toenadering. Daarna als je geen contact wil blokeren en negeren..
Doet er toch niet toe wat hij wil? Hij zou geen rol meer in haar leven moeten spelen.
Alle reacties Link kopieren
Zomerelfje schreef:
17-08-2019 07:30
Kan jij hem aanspreken via tel, fb of iets anders? Vragen wat hij wil..heel kort houden en duidelijk zijn wat jij vind van zijn toenadering. Daarna als je geen contact wil blokeren en negeren..

Wat een vreemd advies.

Negeren die handel.
Zomerelfje schreef:
17-08-2019 07:30
Kan jij hem aanspreken via tel, fb of iets anders? Vragen wat hij wil..heel kort houden en duidelijk zijn wat jij vind van zijn toenadering. Daarna als je geen contact wil blokeren en negeren..
Met welk doel?
lilyroseee schreef:
17-08-2019 05:32
Hij moet zich bezig houden met zijn vrouwtje. Niet met mij. Ik heb hem allang achtergelaten en terecht ook. Maar alles was al macht sinds het begin, maar ik denk dan dan heb je jezelf alleen maar mee toch? ik moet verder en wil ook een toekomst met kinderen. Ik kan niet hem blijven smeken tot dat hij een keuze heeft gemaakt.
Zijn vrouwtje? Really?

En hoezo zou je hem überhaupt moeten smeken?
Alle reacties Link kopieren
lilyroseee schreef:
17-08-2019 05:59
nee joh. Ben blij dat hij weg is.
Dan moet het je ook niet interesseren
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Niets Ham&Eggs. Laat gaan. Enigste reden die ik kan bedenken is: dat hij het deed, omdat het nu hard waarheid is dat hij jou met een ander ziet. Dat heeft hem misschien een steek van jaloesie gegeven?
''Geen woorden maar daden''
lilyroseee schreef:
17-08-2019 05:59
nee joh. Ben blij dat hij weg is.
Als dat zo was zou je dit topic niet openen.
Alle reacties Link kopieren
Heldens schreef:
17-08-2019 08:03
Als dat zo was zou je dit topic niet openen.
Precies, dan had je ook niets kunnen tikken! Heeft toch wat bij je los gemaakt TO!
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven