ex-vriend terugwinnen

29-10-2007 09:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben nog heel jong, pas 19. Iets meer als 2 maanden geleden heb ik een jongen uit mijn dorp tijdens het uitgaan goed leren kennen. Hij is 20. Vantevoren wist ik alleen zijn naam. Ik was echt zwaar verliefd op hem geworden. Hij ook op mij dus we begonnen een relatie. Tegen anderen zei hij dat hij hartstikke verliefd was en dat merkte ik ook aan hem. Op een gegeven moment hield hij zich meer met zn vrienden bezig. In een vorige relatie heeft hij ze echt laten vallen. Toen we bijna 2 maanden iets hadden zei hij dat zn verliefdheid over was. Hij geeft heel veel om me en hij hoopt dat zn gevoel terugkomt, maar op dit moment wil hij ff niks. Hij weet zelf ook niet hoe zn gevoel zo snel weg kan zijn. Hij zegt dat het zeker niet aan mij ligt, we hebben ook nooit ruzie gehad. Hij wil met me om blijven gaan, maar gewoon als vrienden. Hij heeft ook geen gevoelens voor een ander.

Het punt is dat ik hem heel graag terugwil. Het is nu iets meer als een week geleden. Ik heb dagen gehuild en eet heel slecht. De meeste mensen hebben zoiets van bijna 2 maanden stelt niks voor, maar voor mij wel. Het betekende meer voor mij dan de 2 jaar die ik samen met mn ex ben geweest, dat was trouwens geen goede relatie. Ik werk in keer per week met hem en ik kom hem tegen met uitgaan. Als ik hem tegenkom weet ik niet wat ik moet zeggen, terwijl ik normaal heel spontaan ben.

Heeft iemand tips hoe ik hem terug kan krijgen en anders hoe ik het beste over hem heen kan komen?

kus
Soms kun je - hoe moeilijk ook - iets krijgen dat je graag wilt door er juist even niet bovenop te zitten. Heb deze wijze raad ooit zelf gekregen en het werkte echt. Je wilt toch niet dat hij overgehaald moet worden om opnieuw met je een relatie aan te gaan? Graag of niet toch?!

Sterkte ermee!
Ik ben het met Maartbaby eens.

Ik zou een tijdje afstand nemen, is hij echt gek op jou komt ie echt wel terug.

Je wilt toch geen relatie aangaan, als hij niet meer op de manier geeft zoals jij dat wilt.

Ik kan het me voorstellen dat je verdrietig bent, maar meis ga er niet te bovenop zitten. Dat werkt averechts !!

Sterkte
Ik denk idd dat jullie gelijk hebben.

Dankje!
Kan me goed voorstellen, Miss_e, dat je erg verdrietig bent. Maar je kunt iemand niet dwingen van je te houden. Zelfs al zou je hem overhalen bij je terug te komen, zou je diep in je hart dan niet altijd die twijfels hebben van 'Houdt hij toch echt van me?' of 'Hoe lang zou dit duren?'

Gewoon vrienden blijven zoals hij voorstelt lijkt me ook erg moeilijk. Immers, jij wilt hem terug en hij jou niet, tenminste, niet in die mate zoals het in het eerste begin was. Stel dat je 'gewoon vrienden' blijft en hij komt wel een keer een ander tegen die hij erg leuk vindt....kun je daar als 'gewone vriendin' dan mee om gaan denk je?....

Lastige situatie inderdaad.....probeer een beetje afstand te nemen van hem, hoe moeilijk het ook is. Hopelijk kun je er dan in de loop van de tijd beter mee omgaan. Sterkte meid!!!!
Ik denk, dat als het 'gevoel' al binnen twee maanden weg is bij hem dat het niet meer goed komt. Dit is namelijk wel heel snel. Ik begrijp dat dat heel verdrietig is voor je, maar ik denk niet dat hij nog wat voor je voelt. Ik zou niet te veel hoop houden (al weet ik dat dat vreselijk moeilijk is.)
Hey meid,

Ik zit momenteel een beetje in een soortgelijke situatie. Mijn vriend heeft het uitgemaakt en kan het ook maar moeilijk verteren en mis hem enorm. Hij heeft, na de eerste keer dat hij het uitmaakte, toch nog een tijdje 'geprobeerd' omdat iedereen achter hem aanzat dat hij een grote fout maakte. Maar natuurlijk voelde ik mij daar ook niet goed bij. Het moet van de persoon zelf komen en niet omdat anderen dat zo graag willen. Met resultaat dat het nu 2 weken later fini is. Hij voelt zich er niet meer goed bij en ik nu natuurlijk ook niet meer.

Dus, neem inderdaad afstand, ga hem zeker niet pushen, dan begint hij opnieuw met je om de verkeerde redenen. Ik heb wel besloten geen contact meer met hem te hebben (voor een hele tijd), hij wou dat ook heel graag, maar ik kan dat nu niet aan. Denk dat dat voor jou ook niet gaat, jij wilt hem heel graag terug en hij kan je nu niet geven wat jij wilt, dat is moordend. Ik wil het ook niet omdat ik ergens schrik heb dat hij binnenkort iemand anders zou hebben en dat hoef ik nu echt niet te weten. Probeer verder te gaan en idd. als hij je na een tijd zou missen, hoor je het wel, maar wacht daar niet op.

Groetjes en sterkte
Hey,

Je moet eerst goed nadenken of de relatie het wel waard is om er zoveel in haar te investeren. Om te beginnen moet je echt proberen geen contact meer met haar op te zoeken voor minimaal 30 dagen. Dat zal echt heel moeilijk zijn maar het werkt echt! je moet de gedachtegang hebben dat je door gaat met je leven! hier heb ik wel goede tips vandaan. http://terugbijmijnex.nl/ ... ij%20mijn%20ex%20demo.pdf Maar vaak zijn relaties die gebroken zijn het niet meer waard te repareren. Gaat vaak achteraf mis, maargoed. ik heb het zelf ook is gedaan en mn vriend terug gekregen ging wel weer uit na 3 maanden maar ok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven