Ex wil niet terug

28-05-2008 10:30 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
au auw.. enorme deuk in mn ego...

maar het is nu al een tijdje uit met mijn ex. we hebben een zoontje. nu heeft hij een nieuwe vriendin, maar hij en ik hebben nog steeds seks met elkaar. alleen wil hij helemaal niet bij me terug. hij zegt dat hij het goed heeft met zijn vriendin, geen ruzie, ze accepteert alles (ze weet nu inmiddels dat hij vreemdgaat met mij, maar ze geeft blijkbaar geen kik) en dat hij het wel zo ziet zitten , met haar in zijn huis en met mij in mijn eigen huis. dat wil ik natuurlijk niet. ik dacht dat hij na een tijdje wel terug zou komen, maar hij heeft het zo behoorlijk naar zijn zin. nu heb ik het al verschillende keren geprobeerd uit te maken, maar hij komt telkens terug.. en ik als een domme oen accepteer hem telkens weer. ook chanteert hij me op een lichte manier, want waneneer ik met hem ben, past hij bijna elke dag op mijn zoontje , haalt hem op van de creche en zo.. maar als ik tegen hem zeg dat ik zo niet door wil gaan, laat hij mij plus mijn zoontje compleet links liggen. als ik vraag of hij kan oppassen zegt hij altijd nee. dat ik mijn nieuwe liefde maar op mijn zoontje moet laten oppassen. en daar ik toch alleen ben, en moeilijk oppas kan regelen, bel ik hem weer en geef ik weer toe.. zo verdraaid moeilijk. en ik voel me vooral zo alleen.. ik weet dat deze situatie echt naar niks leidt.. maar hij geeft me ten minste een beetje aandacht, we gaan uit eten en zo.. ik doe mijn best om een nieuwe man te vinden, maar er lopen alleen maar halve gekken rond...

vreselijk irritant dit. ik wil dat ik de moed kan krijgen om er echt definitief een einde aan te maken.
Je hebt dus seks met je ex voor gratis en flexibele kinderopvang? Maar daar baal je van, en dus zoek je een nieuwe man, die geen halve gek is, voor de gratis en flexibele kinderopvang?

Dit gaat mijn bevattingsvermogen te boven.
Volgens mij ben je met een halve gek beter af dan met wat je nu hebt.
Ben hier even sprakeloos van...
quote:Chenoa26 schreef op 28 mei 2008 @ 10:30:

ik doe mijn best om een nieuwe man te vinden, maar er lopen alleen maar halve gekken rond...

vreselijk irritant dit. ik wil dat ik de moed kan krijgen om er echt definitief een einde aan te maken.Nog ergere halve gekken dan je ex? Waar hij mee bezig is klopt natuurlijk niet. Hij zou je niet moeten chanteren, maar gewoon je zoontje op moeten halen. Hij is namelijk zijn vader. En ik zou onmiddelijk stoppen om je te lenen voor die activiteiten die hij graag van je ziet. Je laat je gebruiken. Je vind je zelf toch wel iets meer waard? Kun je geen betaalde kinderopvang regelen? Ik neem aan dat je werkt wanneer hij je zoontje ophaalt?

ook chanteert hij me op een lichte manier, want waneneer ik met hem ben, past hij bijna elke dag op mijn zoontje , haalt hem op van de creche en zo.. maar als ik tegen hem zeg dat ik zo niet door wil gaan, laat hij mij plus mijn zoontje compleet links liggen. als ik vraag of hij kan oppassen zegt hij altijd nee. dat ik mijn nieuwe liefde maar op mijn zoontje moet laten oppassen.

Wat een enorme eikel!!!

en daar ik toch alleen ben, en moeilijk oppas kan regelen, bel ik hem weer en geef ik weer toe..

Met andere woorden: je verkoopt je lichaam en je hart om makkelijk een oppas te vinden!?

ik doe mijn best om een nieuwe man te vinden, maar er lopen alleen maar halve gekken rond...

Niet waar, maar soms duurt het een tijdje voor je tegen een nieuwe liefde aanloopt, en vooral: besef eerst eens dat je ex een eikel is, kick van hem af, pas dan is er ruimte voor een nieuwe man. Bovendien: mij lijkt nu dat je niet een nieuwe liefde wil, maar een oppas voor je kindje. Dat is niet fair voor een eventuele toekomstige partner.

vreselijk irritant dit. ik wil dat ik de moed kan krijgen om er echt definitief een einde aan te maken.

Dat wens ik je van harte toe!!!
Ik ook...
Wát? Je neukt dus voor oppas? En ipv een gewone oppas te zoeken ga je op zoek naar een nieuwe man?

Er lopen inderdaad veel halve gekken rond, maar zo te horen past dat príma bij jou. Je ex valt volgens mij ook in die categorie.
quote:nogeensdan schreef op 28 mei 2008 @ 10:38:

Ik ook...Ik haakte dus in op de sprakeloosheid van fleurtje.
Hij spoort niet helemaal, maar zíj ook niet; hij doet het, zij laat het gebeuren. Weet niet wat ik erger cq dommer vind.
Hoho dames, de man geeft TO toevallig wel "een beetje aandacht". Dus.
Werpt wel weer een nieuw licht op een heitje voor een karweitje
Je ego en behoefte aan een nieuwe man is belangrijker dan goede zorg voor je zoontje? (ik laat even buiten beschouwing wat dit kan zeggen over jou)
quote:fleurtje schreef op 28 mei 2008 @ 10:40:

Hij spoort niet helemaal, maar zíj ook niet; hij doet het, zij laat het gebeuren. Weet niet wat ik erger cq dommer vind.Nou ja, ze ziet het wel in natuurlijk. Dat is al een vooruitgang. En als jij helemaal alleen bent dan is sex natuurlijk ook een vorm van aandacht waardoor je er weer even tegen aan kunt. Ze is natuurlijk nog steeds verliefd op hem. En daar maakt hij misbruik van.
Albert Verlinde heeft hier een mooie term voor.

Het begint met een H en het eindigt op rrrrrrrrrrrrrrrr

Flikker die vent de deur uit en zoek een KDV voor je kind.
Eens met de rest. Verder, heb je er geen problemen mee dat hij ook het bed met zijn vriendin deelt? Sex met ex, soit maar er is inmiddels een nieuwe partner. Ik vind het trouwens van beiden kanten onbegrijpelijk dat jullie hem willen delen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat een walgelijke kerel trouwens ook dat hij alleen aandacht aan zijn bloedeigen kind geeft als jij met hem sekst. Ik zou daar zéker niet aan toegeven.

au auw.. enorme deuk in mn ego...

maar het is nu al een tijdje uit met mijn ex. we hebben een zoontje. nu heeft hij een nieuwe vriendin, maar hij en ik hebben nog steeds seks met elkaar. alleen wil hij helemaal niet bij me terug. hij zegt dat hij het goed heeft met zijn vriendin, geen ruzie, ze accepteert alles (ze weet nu inmiddels dat hij vreemdgaat met mij, maar ze geeft blijkbaar geen kik) en dat hij het wel zo ziet zitten , met haar in zijn huis en met mij in mijn eigen huis. dat wil ik natuurlijk niet. ik dacht dat hij na een tijdje wel terug zou komen, maar hij heeft het zo behoorlijk naar zijn zin. nu heb ik het al verschillende keren geprobeerd uit te maken, maar hij komt telkens terug.. en ik als een domme oen accepteer hem telkens weer. ook chanteert hij me op een lichte manier, want waneneer ik met hem ben, past hij bijna elke dag op mijn zoontje , haalt hem op van de creche en zo.. maar als ik tegen hem zeg dat ik zo niet door wil gaan, laat hij mij plus mijn zoontje compleet links liggen. als ik vraag of hij kan oppassen zegt hij altijd nee. dat ik mijn nieuwe liefde maar op mijn zoontje moet laten oppassen. en daar ik toch alleen ben, en moeilijk oppas kan regelen, bel ik hem weer en geef ik weer toe.. zo verdraaid moeilijk. en ik voel me vooral zo alleen.. ik weet dat deze situatie echt naar niks leidt.. maar hij geeft me ten minste een beetje aandacht, we gaan uit eten en zo.. ik doe mijn best om een nieuwe man te vinden, maar er lopen alleen maar halve gekken rond...

Zolang er nog geen limiet is ingesteld..;)

Verder helemaal eens met wat alle anderen al geschreven hebben. Onvoorstelbaar dit!
Dat ze hem wil delen vind ik haar zaak, maar dat hij zijn zoontje als chantagemiddel gebruikt om seks van haar te krijgen, zegt alles over hem. Dit is wel het ergste wat ik ooit gehoord heb.
not available
.
Lieve Chenoa, walg je dan niet van die ex van je? Walg je niet van het feit dat hij niet naar zijn kind omkijkt als jij niet met hem wil seksen?
Heb er niets aan toe te voegen, alles is al gezegd.

Maar ik ben toch nieuwsgierig: wat doe je allemaal om aan een nieuwe man te komen?

*vraagt zich af wat er mis is met een tijdje alleen zijn/waarom er perse meteen een andere man moet komen*
Hij geeft haar toch áándacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven