Excuses

03-03-2012 15:58 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan de personen die ik mogelijk heb gekwetst op het forum door mijn uitspraken.

En ik zal geen harde/gemene/respectloze reacties meer plaatsen. Ik zal er op letten althans.

Groetjes.
Huh?

Okay.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Da's heel mooi.

Waar komt dit nou ineens vandaan?
Ik zou het niet weten grobbekuiken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 15:58:

Ik wil er wel bij zeggen (dat is dan weer wat ik van het hart af moet, of zo) dat het mij onmogelijk lijkt om iemand te kwetsen via het forum, maar afijn, alsnog mijn excuses mocht het toch gebeurd zijn.

.Hoezo onmogelijk? Achter elke nick zit een persoon, met gevoelens en kwetsbaarheid.
Persoonlijk had ik het tweede stuk achterwege gelaten, nu lijkt het alsof je mensen niet serieus neemt die zich wèl gekwetst zouden voelen en zijn je excuses in mijn ogen daardoor minder waard.

Als dit trouwens over gisterenavond gaat: zo erg was het toch niet? Of heb ik zoveel gemist?
Ik denk ook dat je iemand wel degelijk kan kwetsen, maar ik vind het dan wel weer ehm....netjes? dat ze d'r excuses aanbiedt.

Oh, en dat stuk is nu ook weg uit de topic

Maarre....waar komen die excuses nou ineens vandaan?
Een excuses wat eigenlijk geen excuses is... zeg dan niets.
tja..alleen spreken als je de stilte kunt verbeteren...
quote:spectral schreef op 03 maart 2012 @ 16:12:

Een excuses wat eigenlijk geen excuses is... zeg dan niets.

Precies, enkel in de hoop dat we haar 'leuk' ofzo gaan vinden.

Aan de orginele OP is duidelijk te zien dat Carpe het niet snapt..

Zoals gisteren al gezegd, ga naar een forum waar ze zijn als jij, denken als jij en meer nog, van een leeftijd als jij..

Of hou je hier alleen tot de topics die jou wel aangaan.. Dat zal je netter staan dan dit topic..

Ik aanvaard de excusses in ieder geval niet...
Ik geef haar toch het voordeel van de twijfel. Hopelijk blijk ik niet te naïef te zijn (want dat gebeurd me nog wel eens).
Ben je gewurgd of heb je het licht gezien?
quote:liora schreef op 03 maart 2012 @ 16:19:

Ben je gewurgd of heb je het licht gezien?als dat zo is, kom dan ook nog even reageren in je topic mannen en vreemdgaan, ben benieuwd of je door hebt hoe dom je overkomt bezig bent
quote:liselore3punt0 schreef op 03 maart 2012 @ 16:21:

[...]

als dat zo is, kom dan ook nog even reageren in je topic mannen en vreemdgaan, ben benieuwd of je door hebt hoe dom je overkomt bezig bentDat heeft ze niet, gezien de tekst die uit de OP verwijderd is.. die gaf duidelijk aan dat ze geen idee heeft wat ze hier aan onzin uitkraamt
Misschien moet je toch eens komen uitleggen waaróm je nu excuses maakt.....
Wow.......
quote:Sensual_D schreef op 03 maart 2012 @ 16:24:

[...]

Dat heeft ze niet, gezien de tekst die uit de OP verwijderd is.. die gaf duidelijk aan dat ze geen idee heeft wat ze hier aan onzin uitkraamthé jammer ik had nog goede hoop....... nou ja ze is nog jong misschien wordt het nog wat, later als ze groot is.
Dus eigenlijk zeg je: Sorry, maar eigenlijk is sorry zeggen niet nodig. Uhu. Juist.
quote:Sensual_D schreef op 03 maart 2012 @ 16:24:

[...]

Dat heeft ze niet, gezien de tekst die uit de OP verwijderd is.. die gaf duidelijk aan dat ze geen idee heeft wat ze hier aan onzin uitkraamtGa nou maar weg als je het topic alleen maar komt verzieken met verwijten.
quote:liselore3punt0 schreef op 03 maart 2012 @ 16:27:

[...]

hé jammer ik had nog goede hoop....... nou ja ze is nog jong misschien wordt het nog wat, later als ze groot is.Precies.. ik zeg linkje naar het Yes - forum
Sneu dit.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 16:27:

[...]

Ga nou maar weg als je het topic alleen maar komt verzieken met verwijten.maar lieve schat... DAT is nu precies wat jij hier al die tijd al doet.. Je geeft meningen over zaken waar je geen verstand van hebt, je doet uitspraken waarbij je geen idee hebt waar het over gaat. En haalt je fantasieën en ideeën op de hals die iemand van 18 nog lang niet hoort te weten.. Je hebt behoorlijk kinderachtige trekjes, en dat is niet erg, je bent tenslotte nog een kind.. maar doe dat op een forum met meiden van je eigen leeftijd.. Hier past dat niet.
Maar op zich: dat je die non-zin uit je OP hebt verwijderd, vind ik dan wel weer goed. En voor de volgende keer: misschien vaker naar Dr Phil kijken. Die zegt altijd dat sorry, maar.... geen sorry is.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 16:27:

[...]

Ga nou maar weg als je het topic alleen maar komt verzieken met verwijten.

Zeg jij opent een topic waarin je je excuses zegt aan te bieden maar kan vervolgens niet 'handelen' dat een ander deze niet accepteert?

Je verwacht dus alleen maar als reactie : oh okay zand er over en weer verder gaan?

Dan moet je een topic als dit niet openen. De reacties kunnen dus ook niet positief zijn als gevolg van wat je zelf hebt opgeroepen.

Wees een vrouw en neem het zou ik zeggen.
Eens met Enn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven