Excuses

03-03-2012 15:58 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan de personen die ik mogelijk heb gekwetst op het forum door mijn uitspraken.

En ik zal geen harde/gemene/respectloze reacties meer plaatsen. Ik zal er op letten althans.

Groetjes.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 20:26:

[...]

Had de computer aan gelaten en was even weggegaan, zo stond alles dus nog gewoon aan. :-) Nu ga ik wel weg, heb hier niet veel aan.Nou dan nogmaals vaarwel en prettig leven.
Natuurlijk, en ik ben ook Ster89. En ook Sensual-D en ik communiceer met mezelf via meerdere accounts. En stiekem ben ik ook nog Cici25 om toch nog een beetje voor mezelf op te komen.

Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken he.
Eh, wie of wat is IBL ?
quote:grobbekuiken schreef op 03 maart 2012 @ 20:34:

Eh, wie of wat is IBL ?

Ben jij zo'n groentje?

Ikbenlief. Ook een 18 jarige forumster (nou ja, voormalig, want account niet meer actief) met zo'n grote mond.
quote:Star schreef op 03 maart 2012 @ 20:35:

[...]

Ben jij zo'n groentje?

Ikbenlief. Ook een 18 jarige forumster (nou ja, voormalig, want account niet meer actief) met zo'n grote mond.Yep, nog zo groen als gras op dit forum Bedankt voor het ophelderen, ken nog lang niet alle ins en outs
Ik vind dit heel netjes van jou, ondanks dat je mij nooit hebt gekwetst.. heb ik het idee dat je gewoon een beetje lomp bent net als ik soms en toch een goed hart hebt.

Vind het sowieso heel knap als mensen hun excuses aanbieden dus mijn complimenten voor jou.
quote:carpedieme11 schreef op 03 maart 2012 @ 20:13:

[...]

En ik ben toch echt 18 jaar.

Nah, das is gek zeg! Op 7-1-2012(schoonfamilietopic) ben je 20 en over 2 weken jarig.

Vertel eens hoe je dat doet?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven