Fata morgana?
maandag 17 augustus 2009 om 16:13
Ik snap hier niks van. Waarom noem je het onderwerp Fata Morgana? Had je zelf het gevoel dat ze niet echt was... dat het een hersenspinsel van jezelf was? Had je misschien gedronken of iets gebruikt waardoor je bent gaan hallucineren?
Zo nee, dan heb je gewoon een leuke, korte flirt gehad... of hoe jij het ook wilt noemen.....
Evengoed raar dat zij jou kon spiegelen terwijl jij achter haar stond!
Zo nee, dan heb je gewoon een leuke, korte flirt gehad... of hoe jij het ook wilt noemen.....
Evengoed raar dat zij jou kon spiegelen terwijl jij achter haar stond!

maandag 17 augustus 2009 om 16:15
maandag 17 augustus 2009 om 16:20
maandag 17 augustus 2009 om 17:14
Lijkt me gewoon een geval van iets te zeer opgaan in je computergame...
Wikipedia:
Medieval II: Total War is een computerspel uit 2006 van Sega en The Creative Assembly. Het is de opvolger van Medieval: Total War uit 2002. Het is echter geen uitbreiding op Medieval: Total War.
Het spel speelt zich af in de Middeleeuwen, meer bepaald van 1080 tot en met 1530. Het omspant belangrijke gebeurtenissen als de kruistochten, de Mongoolse invasie, het uitbreken van de pest in Europa en de ontdekking van Amerika.
Wikipedia:
Medieval II: Total War is een computerspel uit 2006 van Sega en The Creative Assembly. Het is de opvolger van Medieval: Total War uit 2002. Het is echter geen uitbreiding op Medieval: Total War.
Het spel speelt zich af in de Middeleeuwen, meer bepaald van 1080 tot en met 1530. Het omspant belangrijke gebeurtenissen als de kruistochten, de Mongoolse invasie, het uitbreken van de pest in Europa en de ontdekking van Amerika.
maandag 17 augustus 2009 om 17:27
maandag 17 augustus 2009 om 20:41
quote:Zamirah schreef op 17 augustus 2009 @ 19:13:
Gewoon geil.http://www.hipalgarve.net/Clips/evmt026.html .
Gewoon geil.http://www.hipalgarve.net/Clips/evmt026.html .
maandag 17 augustus 2009 om 22:16
pfffffffff dit gaat zelfs mijn sarcasme te boven.
probeer het eens op www.paranormalekrachten. zweefteefforum. nl.
probeer het eens op www.paranormalekrachten. zweefteefforum. nl.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!