Feest vriendin vergeten

18-03-2023 16:47 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo,

Normaal ben ik erg nauwgezet, vergeet ik nooit een afspraak.

Op dit moment heb ik corona. Sinds gisteren ineens toch erg ziek. Heb vandaag geslapen tot ongeveer 14:30.

Ik heb al twee weken een cadeau klaarliggen voor een ex-collega/vriendin die dus vandaag haar verjaardag vierde, vanaf 14:00. Gisteren had ik een erg drukke werkdag (sowieso een enorm hectische tijd bij een nieuwe baan) en ben ik ziek naar huis gegaan. Getest, corona. Daarna alleen maar koorts en slapen.

Ik werd vandaag dus om 14:30 wakker met een appje van vriendin of ik nog kwam. Helemaal vergeten om af te zeggen, had wekker vanochtend gezet en heb ik blijkbaar half ijlend uitgezet en doorgeslapen. Ik heb gisteren nog gedacht, even kijken hoe ik me morgen voel. Maar tussen al het slapen en koorts door dus helemaal vergeten af te bellen.

Ze reageerde na mijn uitleg heel lief in een appje met kan gebeuren en veel beterschap. Maar ik voel me zo ontzettend rot. Je vergeet toch niet zo'n feest af te zeggen. Zo dom van mij. En had haar al heel lang niet gezien. Twee andere goede ex-collega's waren er ook. Ben bang dat ze het toch echt enorm vervelend vindt.

Meer mensen die dit wel eens hebben gehad? Zou ze zich niet te erg vergeten/afgewezen voelen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Natuurlijk is het jammer dat je niet heb kunnen gaan.
Ik zou het ook jammer vinden als een goede vriendin niet kan komen maar het is niet het einde van de wereld.
Je bent ziek, heb koorts, de laatste keer dat ik ziek was wist ik van voren niet dat ik van achter leefde, mijn dag bestond echt uit een soort roes van slaap/waak, geen benul van tijd.
Hopelijk ben je snel beter en dan maak je anders een nieuwe afspraak om samen wat te drinken, hapje te eten, dat is sws altijd gezellig om te doen.
Beterschap!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou het zeer waarderen dat je niet met corona naar het feestje komt...! :mrgreen: ...

En het rot voor je vinden. Hoe je vriendin het oppakt is waarschijnlijk afhankelijk van hoe vaak niet/ laat verschijnen is voorgevallen...

Maar ze stuurde een lief appje, dus waarschijnlijk niks aan de hand!
Beterschap!!
Alle reacties Link kopieren Quote
To,je vriendin reageerde heel lief zoals je zelf al schrijft. Ziek eerst uit! Niets aan de\hand! Maak je niet druk!
Je pense donc je suis
En ook als je niet ziek bent kan zoiets toch eens een keer gebeuren, dat je je vergist in datum of tijd, ofzo? Die dingen gebeuren. Jammer maar volgende keer beter.
anoniem_65b76fd3af17f wijzigde dit bericht op 19-03-2023 20:50
Reden: Zoek moest zijn: ziek
0.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad en het is menselijk. To,beterschap! :rose:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor de relativerende reacties... ;-)

Dat hielp wel een beetje. Heb meteen al een nieuwe afspraak voorgesteld, even samen eten en bijpraten. Dat wil ze heel graag. En zoals jullie al suggereerden: ze was juist bezorgd, omdat dit me nooit overkomt.

Intussen is de koorts wat minder hoog en de relativeringszin weer wat hoger. Kan gebeuren inderdaad en had het andersom helemaal niet een groot probleem gevonden eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Als vriendin zijnde zou ik dit geen probleem vinden. Ziek is ziek, dan ben je vaak ook moe en niet het meest helder en scherp. Kan gebeuren!

Beterschap!
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat het beter gaat To! En als ik je vriendin was dan zou ik dat echt geen probleem vinden. Verder beterschap gewenst! :redrose:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan gebeuren, lijkt me een geldige reden om niet af te zeggen als je ziek ligt te slapen. Ik zou me hetzelfde voelen als jij, maar andersom zou ik net zo reageren als jouw vriendin. Ik zou er zelf een klein feestje van maken volgende keer dat je haar ziet, met een cupcake met een kaarsje er op ofzo, en het cadeau. Kun je het toch nog soort van vieren!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven