First Date?
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:13
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:16
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:34
Bedankt voor de tips! Inderdaad een workshop of een eindje van huis af wordt al lastig als het niet klikt idd. terrasje is inderdaad wel een optie en daarna een wandeling is ook heerlijk. Ik wil inderdaad te veel en te veel mijn best doen om het niet zo standaard te maken.
Maar wellicht heb de gouden tip voor mezelf, we hebben beiden enorm veel gesprekken over katten gehad, wellicht naar het asiel gaan + een geschenk aan het asiel doneren en daarna bijv een drankje te doen. Of wellicht wel eerst een drankje doen en daarna asiel. Ik ga uiteraard niet vertellen dat we naar het asiel gaan omdat dan de verassing er vanaf is.
Maar wellicht heb de gouden tip voor mezelf, we hebben beiden enorm veel gesprekken over katten gehad, wellicht naar het asiel gaan + een geschenk aan het asiel doneren en daarna bijv een drankje te doen. Of wellicht wel eerst een drankje doen en daarna asiel. Ik ga uiteraard niet vertellen dat we naar het asiel gaan omdat dan de verassing er vanaf is.
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:52
Bedankt voor de eerlijkheid! Vanwaar zou u het niet kunnen waarderen?SombraOnline schreef: ↑09-10-2018 19:35Asiel zou ik persoonlijk niet waarderen. Een kattencafé wel. Misschien is er eentje in de buurt?
Het asiel is op dat moment niet open maar wellicht is een uitzondering mogelijk en kunnen we eventueel een medewerker assisteren en uiteraard een geschenk doen aan het asiel. Beiden hebben we katten en zij is juist de gene die er continue over praat.
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:52
Super leuk idee!! Thx voor je nuttige tip!
*excuses voor de double post.
dinsdag 9 oktober 2018 om 19:56
Ik word nogal emotioneel van dat soort dingen en zou alle katten mee willen nemenVAnonymous schreef: ↑09-10-2018 19:52Bedankt voor de eerlijkheid! Vanwaar zou u het niet kunnen waarderen?
Het asiel is op dat moment niet open maar wellicht is een uitzondering mogelijk en kunnen we eventueel een medewerker assisteren en uiteraard een geschenk doen aan het asiel. Beiden hebben we katten en zij is juist de gene die er continue over praat.
¡Apagando las luces!
dinsdag 9 oktober 2018 om 20:32
woensdag 10 oktober 2018 om 00:22
Doe maar eerst een drankje, wandelen kan daarna ook nog.VAnonymous schreef: ↑10-10-2018 00:10Ik houd het gewoon simpel, een wandeling door de prachtige natuuren daarna ergens een drankje doen
![]()
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 10-10-2018 01:08
0.42% gewijzigd
woensdag 10 oktober 2018 om 00:55
Het gaat toch om de persoon, en niet om per se origineel te moeten zijn? Wat is die obsessie met iets unieks doen?
Als zitten met een koffie of drankje te statisch is, dan is inderdaad een lekkere wandeling prima.
Toen ik zelf nog aan internetdaten deed vond ik dat al spannend genoeg. En straks klikt het in de eerste 10 minuten toch niet zo, zit je daar met een dure activiteit of ver van huis. (Ik zou een dure activiteit liever doen met een vriendin of iemand die ik sowieso mag). En ik wil lekker kunnen kletsen, niet naar een worshop meneer of mevrouw moeten luisteren of die zich met de date gaan bemoeien.
Ben wel eens met iemadn naar een museum geweest, want daar wilde ik die dag toch al heen. Het was ook een klein museum, dus het duurde niet lang. De klik was er niet en het was redelijk genant toen we een paar keer als stel werden aangeproken (er waren vrijwilliers die dingen uitlegden).
Als zitten met een koffie of drankje te statisch is, dan is inderdaad een lekkere wandeling prima.
Toen ik zelf nog aan internetdaten deed vond ik dat al spannend genoeg. En straks klikt het in de eerste 10 minuten toch niet zo, zit je daar met een dure activiteit of ver van huis. (Ik zou een dure activiteit liever doen met een vriendin of iemand die ik sowieso mag). En ik wil lekker kunnen kletsen, niet naar een worshop meneer of mevrouw moeten luisteren of die zich met de date gaan bemoeien.
Ben wel eens met iemadn naar een museum geweest, want daar wilde ik die dag toch al heen. Het was ook een klein museum, dus het duurde niet lang. De klik was er niet en het was redelijk genant toen we een paar keer als stel werden aangeproken (er waren vrijwilliers die dingen uitlegden).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
woensdag 10 oktober 2018 om 00:57
Ben ook eens wezen schaatsen op zo'n klein baantje op een kerstmarkt. De man kon er niks van (geen Nederlander, ik woon in het buitenland) en was steeds bang dat hij zou vallen. Het resultaat: een man die zich steeds aan de kant vasthield en ik die dan soms toch nog maar een rondje deed. Waarom we er ook allebei mee instemden weet ik niet meer, haha.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”