Flirten

24-02-2021 19:35 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie flirt er wel eens terwijl ze een relatie hebben?
Ik kreeg van de week een tuinman aan de deur. Ik zag hem wel naar me kijken en hij bleef vervolgens ruim een uur hangen. Maar ik had er nog geen erg in. Zo aantrekkelijk vind ik mezelf niet.
Maar goed, hij blijkt me heel mooi te vinden.
Ik ben enorm gevoelig voor vleierijen en kan het toch moeilijk laten mee te gaan in het flirten (via berichten). Ik beken dat ook nog gewoon aan mijn vriend (die dat dan niet zo leuk vindt maar er verder niets mee doet, hij weet dat hij de enige voor me is). Maar ik vind de aandacht zo leuk dat ik het onwijs jammer vindt om weer te stoppen met flirten. Ik heb het wel gedaan. Ik weet niet of ik zo te vertrouwen ben. Ik ga denk ik anders te ver in het flirten (online, ik ga niet lijfelijk vreemd). En mijn vriend vindt het niet leuk. Ik wil hem ook niet kwetsen.
Meer vrouwen die zo genieten van flirten?
Alle reacties Link kopieren
ohja hoor
je kunt er zelfs cursussen in volgen: Zakelijk Flirten
Alle reacties Link kopieren
O_o
Misschien komt het door je grote voorgevel, gezien je naam....
dan blijven tuinmannen wel hangen, ook al ben je lelijk
Alle reacties Link kopieren
WholeLottaLove schreef:
24-02-2021 19:41
O_o
Misschien komt het door je grote voorgevel, gezien je naam....
dan blijven tuinmannen wel hangen, ook al ben je lelijk
vriendelijk blijven kost niks meer
Ik vraag me af hoe zoiets gaat.

Er belt een onbekende tuinman aan, en dan geef jij hem meteen je telefoonnummer en je facebook en dan ga je online flirten?

Raar verhaal weer.
Lady*Voldemort schreef:
24-02-2021 19:44
Ik vraag me af hoe zoiets gaat.

Er belt een onbekende tuinman aan, en dan geef jij hem meteen je telefoonnummer en je facebook en dan ga je online flirten?

Raar verhaal weer.
Ik heb weleens gehad dat er een colporteur aan de deur kwam, afgepoeierd en niet veel later ging weer de bel. Was dezelfde colporteur met zijn collega en hij zei “ik wilde even laten zien hoe mooi jij bent”. Sta je daar met je goede gedrag.
WholeLottaLove schreef:
24-02-2021 19:41
O_o
Misschien komt het door je grote voorgevel, gezien je naam....
dan blijven tuinmannen wel hangen, ook al ben je lelijk

Ow wat lekker zuur :D

Jaloers?
Alle reacties Link kopieren
Zal geen goeie tuinman geweest zijn als hij in deze tijd een uur kan blijven hangen.
Hier zijn ze driedubbeldruk.

Bijzonder
Been there, done that, got the T-shirt.
lilalinda schreef:
24-02-2021 19:42
vriendelijk blijven kost niks meer
Misschien komt het door de naam. Enorm veel liefde te geven.
Maar nu even niet
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
24-02-2021 19:44
Ik vraag me af hoe zoiets gaat.

Er belt een onbekende tuinman aan, en dan geef jij hem meteen je telefoonnummer en je facebook en dan ga je online flirten?

Raar verhaal weer.
Haha, nee hoor. Ik zoek iemand die onze tuin gaat aanpakken en ik had een afspraak met deze man gemaakt om een offerte te vragen. Alle andere tuinmannen waren binnen 10 minuten weer weg. Maar deze bleef maar hangen. Later bleef hij berichten sturen en bekende hij dat hij me mooi vindt. Ik ben ook niet lelijk maar met maat 46 niet een doorsnee beauty. Mijn partner vind me ook prachtig, dat laat hij ook duidelijk merken. Maar dat er nog meer mannen zijn die die mening delen had ik geen idee van.
Alle reacties Link kopieren
Nou, heb m’n voorgevel deels weg laten halen, dus ehhhh nee... :proud:
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
24-02-2021 19:48
Ik heb weleens gehad dat er een colporteur aan de deur kwam, afgepoeierd en niet veel later ging weer de bel. Was dezelfde colporteur met zijn collega en hij zei “ik wilde even laten zien hoe mooi jij bent”. Sta je daar met je goede gedrag.
Heerlijk! Hihi.
Alle reacties Link kopieren
BOOBIE77 schreef:
24-02-2021 19:50
Haha, nee hoor. Ik zoek iemand die onze tuin gaat aanpakken en ik had een afspraak met deze man gemaakt om een offerte te vragen. Alle andere tuinmannen waren binnen 10 minuten weer weg. Maar deze bleef maar hangen. Later bleef hij berichten sturen en bekende hij dat hij me mooi vindt. Ik ben ook niet lelijk maar met maat 46 niet een doorsnee beauty. Mijn partner vind me ook prachtig, dat laat hij ook duidelijk merken. Maar dat er nog meer mannen zijn die die mening delen had ik geen idee van.
ik zou wel beetje uitkijken met onbekende mannen
Oeh leuk! Met de tuinman. Lekker desperate housewives, ik hou ervan
Alle reacties Link kopieren
Nee sorry TO, ff serieus... wat ik wil zeggen;
If you got it (or them) flaunt it (or them)
Oftewel: geniet ervan en laat je man maar een beetje jaloers zijn, kan ie wel hebben toch?
Flirten maakt de wereld net een beetje mooier :daisy:
WholeLottaLove schreef:
24-02-2021 19:51
Nou, heb m’n voorgevel deels weg laten halen, dus ehhhh nee... :proud:

Zuur ben je in ieder geval nog wel :D
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het in mijn voorgevel zit, haha. Ik heb mijn naam eigenlijk maar bedacht zonder dat het specifiek naar mijn boezem verwijst. Ik heb met met mijn confectiemaat geen kleine boezem. Maar erbij ook een blubberbuik en een grote kont. Dus ik denk niet dat het specifiek in mijn boezem zit. Sommige mannen vallen blijkbaar op iets stevigere vrouwen.
Lady*Voldemort schreef:
24-02-2021 19:44
Ik vraag me af hoe zoiets gaat.

Er belt een onbekende tuinman aan, en dan geef jij hem meteen je telefoonnummer en je facebook en dan ga je online flirten?

Raar verhaal weer.
Zo’n rondreizende Ierse klusjesman goed voor de goot en tuin.
Mumper schreef:
24-02-2021 19:54
Oeh leuk! Met de tuinman. Lekker desperate housewives, ik hou ervan
Lekker bezweet in zijn blote bast je tuintje staat te schoffelen en manlief zit weer dacht en nacht op kantoor, je kan het slechter treffen.
BOOBIE77 schreef:
24-02-2021 19:55
Ik weet niet of het in mijn voorgevel zit, haha. Ik heb mijn naam eigenlijk maar bedacht zonder dat het specifiek naar mijn boezem verwijst. Ik heb met met mijn confectiemaat geen kleine boezem. Maar erbij ook een blubberbuik en een grote kont. Dus ik denk niet dat het specifiek in mijn boezem zit. Sommige mannen vallen blijkbaar op iets stevigere vrouwen.
Misschien op het type huis?
BOOBIE77 schreef:
24-02-2021 19:50
Haha, nee hoor. Ik zoek iemand die onze tuin gaat aanpakken en ik had een afspraak met deze man gemaakt om een offerte te vragen. Alle andere tuinmannen waren binnen 10 minuten weer weg. Maar deze bleef maar hangen. Later bleef hij berichten sturen en bekende hij dat hij me mooi vindt. Ik ben ook niet lelijk maar met maat 46 niet een doorsnee beauty. Mijn partner vind me ook prachtig, dat laat hij ook duidelijk merken. Maar dat er nog meer mannen zijn die die mening delen had ik geen idee van.
Nou ja leuk toch?

Ik zou alleen niet te veel de boter eruit braden. Nu vindt je man het nog best, maar op een gegeven moment is ie het wel zat natuurlijk.
Mumper schreef:
24-02-2021 19:54
Oeh leuk! Met de tuinman. Lekker desperate housewives, ik hou ervan
Die van de cola reclame!
Alle reacties Link kopieren
BOOBIE77 schreef:
24-02-2021 19:55
Ik weet niet of het in mijn voorgevel zit, haha. Ik heb mijn naam eigenlijk maar bedacht zonder dat het specifiek naar mijn boezem verwijst. Ik heb met met mijn confectiemaat geen kleine boezem. Maar erbij ook een blubberbuik en een grote kont. Dus ik denk niet dat het specifiek in mijn boezem zit. Sommige mannen vallen blijkbaar op iets stevigere vrouwen.
en je staat open voor flirten, dat zien mannen echt wel.
Deze man gooit vast heel veel hengeltjes uit, en wacht af wie hapt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel gevraagd of hij dat met al zijn vrouwelijke klanten doet. Hij lijkt oprecht als hij zegt dat het hem in 10 jaar tijd nog maar 1x eerder is overkomen.
Het was ook best gek want hij leek echt van zijn stuk gebracht toen hij me zag. Alles wat ik verder zei kwam ook niet echt binnen. Ik heb mijn verhaal wel 4x moeten herhalen, haha.
Maar goed, ik vind de aandacht gewoon wel lekker. Gebeurt me ook niet dagelijks.
Zo'n tuinman denkt natuurlijk ook: 'zo lang er maar een gat in zit'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven