Flirterig SMSje sturen?
dinsdag 25 november 2008 om 22:29
Hey Viva vrouwen en de enkele Viva man...
Ik heb een moeilijke vraag
Voor degene die mijn vorige topic niet hebben gelezen even een kleine voorgeschiedenis die me tot deze vraag brengt;
Een tijdje terug heb ik een meisje ontmoet, mee gezoend, gesekst, en we voelen allebei wat voor elkaar. Ze heeft een vriendje, een lange afstandsrelatie waar het niet lekker mee loopt, om met mij verder te gaan maakt ze het morgen met hem uit, want dan komt hij weer eens langs.
Voorwaarde daarvoor was wel dat we zoals zij het noemt 'elkaar weer helemaal opnieuw moeten leren kennen'. Dus geen seks, niet zoenen, maar gewoon daten en dan zien waar we uitkomen.
(lees t hier uitgebreider; Lief meisje ontmoet, maar...)
Tot voor kort stuurde we elkaar geile smsjes heen en weer, maar nu, in het kader van 'elkaar opnieuw leren kennen', vraag ik me af wat ik haar als smsje kan sturen? Vrijdag hebben we onze 'eerste' date, (duurt nog zo lang
), maar ik wil wel iets van me laten horen daarvoor Een geil smsje zit er niet in, maar misschien kunnen jullie me op weg helpen met een flirterig smsje wat eigenlijk nietszeggend is? Of iets anders wat een beetje in de situatie past?
Ik kan natuurlijk altijd vrijdag afwachten Alvast dank voor de reacties!
Ik heb een moeilijke vraag

Een tijdje terug heb ik een meisje ontmoet, mee gezoend, gesekst, en we voelen allebei wat voor elkaar. Ze heeft een vriendje, een lange afstandsrelatie waar het niet lekker mee loopt, om met mij verder te gaan maakt ze het morgen met hem uit, want dan komt hij weer eens langs.
Voorwaarde daarvoor was wel dat we zoals zij het noemt 'elkaar weer helemaal opnieuw moeten leren kennen'. Dus geen seks, niet zoenen, maar gewoon daten en dan zien waar we uitkomen.
(lees t hier uitgebreider; Lief meisje ontmoet, maar...)
Tot voor kort stuurde we elkaar geile smsjes heen en weer, maar nu, in het kader van 'elkaar opnieuw leren kennen', vraag ik me af wat ik haar als smsje kan sturen? Vrijdag hebben we onze 'eerste' date, (duurt nog zo lang

Ik kan natuurlijk altijd vrijdag afwachten Alvast dank voor de reacties!
woensdag 26 november 2008 om 20:39
ff advocaat van de duivel, maar hoe weet je dat ze het echt heeft uitgemaakt? mss had vrinedje ook wel xtc en sushi en bubbels meegebracht en hebben ze een heerlijke nacht gehad, waarop ze heeft besloten hem toch nog een kans te geven. al of niet zonder meneer vermeer op de hoogte hiervan te stellen.
Enne zoals je er aankomt kom je er vaak ook weer af he. ...
Enne zoals je er aankomt kom je er vaak ook weer af he. ...
donderdag 27 november 2008 om 10:47
Ik denk dat ze het helemaal niet uit gaat maken met haar vriend (ze was al vreemd gegaan dus waarom zou ze het niet nog een keer doen?)
Of ben ik erg negatief...
Daarnaast, gaat ze het uitmaken met haar vriend en spreekt ze drie dagen later af met haar "nieuwe"vriend die ze eigenlijk niet kent..
Beetje moeilijk af spreken lijkt mij...
Of ben ik erg negatief...
Daarnaast, gaat ze het uitmaken met haar vriend en spreekt ze drie dagen later af met haar "nieuwe"vriend die ze eigenlijk niet kent..
Beetje moeilijk af spreken lijkt mij...