Flirterig SMSje sturen?

25-11-2008 22:29 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Viva vrouwen en de enkele Viva man...

Ik heb een moeilijke vraag ;) Voor degene die mijn vorige topic niet hebben gelezen even een kleine voorgeschiedenis die me tot deze vraag brengt;

Een tijdje terug heb ik een meisje ontmoet, mee gezoend, gesekst, en we voelen allebei wat voor elkaar. Ze heeft een vriendje, een lange afstandsrelatie waar het niet lekker mee loopt, om met mij verder te gaan maakt ze het morgen met hem uit, want dan komt hij weer eens langs.

Voorwaarde daarvoor was wel dat we zoals zij het noemt 'elkaar weer helemaal opnieuw moeten leren kennen'. Dus geen seks, niet zoenen, maar gewoon daten en dan zien waar we uitkomen.

(lees t hier uitgebreider; Lief meisje ontmoet, maar...)

Tot voor kort stuurde we elkaar geile smsjes heen en weer, maar nu, in het kader van 'elkaar opnieuw leren kennen', vraag ik me af wat ik haar als smsje kan sturen? Vrijdag hebben we onze 'eerste' date, (duurt nog zo lang :(), maar ik wil wel iets van me laten horen daarvoor Een geil smsje zit er niet in, maar misschien kunnen jullie me op weg helpen met een flirterig smsje wat eigenlijk nietszeggend is? Of iets anders wat een beetje in de situatie past?

Ik kan natuurlijk altijd vrijdag afwachten Alvast dank voor de reacties!
Ik zou tot vrijdag wachten. En haar even netjes die relatie af laten ronden. Oh nee, dat gaat al niet netjes meer, want jullie hebben al gesext enzo.

Ik zou een ander nummer nemen.

Sorry, sarcastische bui. PMS enzo.
Ik snap van dat hele overnieuw beginnen gedoe niets . Ligt dat aan mij ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Daar zullen wij wel te oud voor zijn, BGB
Geen bijzonderheden
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2008 @ 22:33:

Tja, ik snap er ook weinig van Maar ik ben verliefd op haar dus dan vraag ik maar niet te veel :P

De achterliggende gedachte is geloof ik dat we elkaar 'normaal' leren kennen zonder dat we allebei weten dat 1 van ons niet single is...
Beetje vreemd hoor, 't lijkt wel een soort rollenspel zo; 'doen we net of we elkaar niet kennen'.

Hoe dan ook, ik zou gewoon sms'en als je dat wilt. Je kunt het toch een beetje neutraal houden.
The time is now
Elkaar normaal leren kennen terwijl jullie elkaars amandelen al hebben bekeken via de achteruitgang ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2008 @ 22:33:

Ik snap er ook weinig van hoor en dat ligt echt niet aan de leeftijd!

Ik denk dat als jullie elkaar vrijdag zien je je voor gaat stellen? Ik zie het al helemaal voor me:

Hai ik ben Mvermeer en wie ben jij?

Nou Mvermeer aangenaam ik ben mevrouw x je weet wel met wie je het bed gedeelt hebt. Dat ben je toch niet vergeten?

Nee, mevrouw x dat ben ik zeker niet vergeten krijg het er nog heet van. Wat een nacht was dat zeg!

Zeg Mvermeer wat zijn je hobby's? En waar woon je? Want we gaan opnieuw beginnen dus dit soort vragen horen daar een beetje bij.

Ect. ect.

Beetje flauw maar waarom vraag je ons nu wat je moet smsen en of je wel moet smsen terwijl je allang weet hoe ze is, wie ze is en wat ze lekker vind in bed.
Vind het vreemd dat je zo krampachtig omgaat met haar terwijl jullie al geneukt hebben en al langer dan gisteren contact hebben met elkaar.
Ik weet niet hoelang ze een relatie met die vriend heeft, maar als ze het morgenavond uit gaat maken zal ze een sms'je met sterkte denk ik het beste kunnen gebruiken. Maar persoonlijk vind ik dat je tot na morgenavond moet wachten. Jemig, het is over drie dagen vrijdag! Ik snap dat je hoteldebotel van haar bent, maar ga nu niet dingen forceren.
quote:Dushi74 schreef op 25 november 2008 @ 22:44:

[...]

...

Beetje flauw maar waarom vraag je ons nu wat je moet smsen en of je wel moet smsen terwijl je allang weet hoe ze is, wie ze is en wat ze lekker vind in bed.Tja, ik kan alleen maar geile smsjes bedenken, dat was de afgelopen tijd een beetje de trend, maar nu is het dus een beetje een andere situatie. Maar goed, ik denk dat ik haar vrijdagmiddag gewoon een belletje geef of misschien dat ik deze week 'per ongeluk' een pakje sigaretten ga kopen waar ze altijd luncht.
Als je alleen geile smsjes kunt bedenken, maar iets romantisch wilt sturen en dat van een forum moet halen, ben ik zo blij dat ik de betreffende meid niet ben zie ik het somber voor je in.
quote:Madhe schreef op 25 november 2008 @ 23:36:

Als je alleen geile smsjes kunt bedenken, maar iets romantisch wilt sturen en dat van een forum moet halen, ben ik zo blij dat ik de betreffende meid niet ben zie ik het somber voor je in.

Ach komop... Je volgensmij best weet wat ik bedoel Ik zit in een vreemde situatie (jatoch?) en weet geen berichtje te bedenken wat t beste past bij het moment...

Maar ik ben er al uit voor mezelf! Eventjes wachten tot vrijdag en misschien morgenavond een smsje om te vragen hoe t gaat. Dank allemaal voor de reacties!
quote:mvermeer schreef op 25 november 2008 @ 23:43:

[...]

Ach komop... Je volgensmij best weet wat ik bedoel Ik zit in een vreemde situatie (jatoch?) en weet geen berichtje te bedenken wat t beste past bij het moment...

dan stuur je toch gewoon heel simpel... niets.

Maar ik ben er al uit voor mezelf! Eventjes wachten tot vrijdag en misschien morgenavond een smsje om te vragen hoe t gaat. Dank allemaal voor de reacties!Ohja, natuurlijk, dat was ik even vergaten. Je zit in een vreemde situatie waar je jezelf in hebt geplaatst.

Wat heeft een vreemde situatie te maken met wel of geen geile smsjes? Je hebt lichaamssappen gedeeld en nu moet je doen alsof dat niet zo is. Vreemd inderdaad. Dat je daarin meegaat en daar helemaal over na gaat denken is nog vreemder.

Wat is er mis met normaal contact, one to one. Zonder telefoon? Natuurlijk is even een sms sturen dat je aan haar denkt iets dat in je opkomt, maar ze is met haar exvriend bezig. Laat haar.
Hou je hormonen in bedwang en wacht tot het vrijdag is. Laat haar even rustig haar relatie verbreken voordat jullie "elkaar leren kennen".
Ik zou gewoon sturen dat je geil bent en dat je zin hebt om haar vrijdag helemaal stuk te neuken...
Even teruggelezen in andere topic. Zie dat jullie hebben afgesproken de eerste date niet te gaan zoenen en de tweede ook nog niet te gaan seksen.

Jullie houden klaarblijkelijk wel van rollenspelen.

Grote kans dat jullie gaan doen alsof vrijdagavond Date Drie is dus...

Onzinnig dit...
Peas on earth!
Wat ik echt niet begrijp Mvermeer...

Jullie gaan dus echt doen alsof jullie elkaar niet kennen terwijl jullie een paar weken geleden elkaar alle hoeken van de slaapkamer hebben laten zien...

Hoe geloofwaardig gaat dat in jullie hoofd dan voelen?

*voelt zich inene een hele hele HELE ouwe muts*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het bijna lachwekkend worden
Ik geloof er geen zak van allemaal; 'elkaar beter leren kenen'. Schijnheilig.

Veel plezier met het smsen en de speed en de xtc en de sushi en het gesex verder.
evyblissy wijzigde dit bericht op 26-11-2008 17:45
Reden: schuttingtaal van mij, sorry
% gewijzigd
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
*gaat dat trouwens ook eens uitproberen vanavond....*

Prinses: kneuterig thuis

Prins komt thuis

Prinses: euhm.. pardon, wat dóet u in mijn huis?

Prins: ik wóón hier, met jóu!

Prinses: hoe haaaaaalt u het in uw hoofd, ik kén u niet, wilt u mijn woning verlaten?!

Prins: doe niet zo belachelijk

Prinses: ga weg, ik bel de politie.

*voorziet een minder spannende afloop dan bij Mvermeer *
Peas on earth!
Prinses...

Nou ja je weet wat ze zeggen over het te veel gebruik van XTC

Het kan je geheugen aantatsen

Is in dit geval wel handig...

Aantatsting van het korte termijn geheugen..

Moet ineens denken aan die film met Christina Appelgate

Hoe heet tie nou toch ook alweer

40 first dates of zo iets, waarbij zij ook aan geheugenverlies lijdt?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik begrijp wel enigzins waarom ze op die manier verder wil gaan met TO. Waarschijnlijk voelt ze zich schuldig vanwege het bedrog naar het vriend toe en wil ze met een schone lei aan de nieuwe relatie beginnen. Het lijkt me ook wel verstandiger om het rustig aan te doen, i.p.v. als een stel wilde apen te gaan hotseflotsen (maar goed, dat is nu toch al gebeurd...)
Sayang_melati je hebt gelijk, ben het met je eens! het is een schuldgevoel dat ze nu weg probeert te krijgen door het nu ineens netjes aan te gaan pakken + die schone lei. Of dat werkt???
voer eendjes geen oorlog!
Ik zou lekker geen smsje sturen..gewoon niets laten horen.. Dat is ze niet gewend van je..kijken wat ze zegt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven