Foute man
woensdag 16 augustus 2017 om 13:46
Nou al een tijdje contact met een man, een man waar ik zo een zwak voor heb..
In het begin was het heen en weer appen, enkel als vrienden want ik was nergens aan toe..
Na een avondje stappen met hem naar huis gegaan, en ja magic happens.
Hierna constant contact met elkaar gehad, veel op intiatief van hem, elk uur zoiezo een appje en ik reageerde natuurlijk terug.
Nou heb ik 3 weken geleden tegen hem gezegt dat ik hem leuk begon te vinden en hoe hij er nou eigenlijk instond.. Ja hij had wederzijdse gevoelens maar wou het langzaam aandoen "we hebben net 3 dates gehad, en ik heb je al jaren niet meer gezien."
En hij heeft een heel gedoe gehad met zijn ex-vriendin waardoor hij vrouwen niet zomaar vertrouwd, maar gaf aan op zoek te zijn naar serieuze relaties en wou settelen.
Tussendoor nog 3 dates gehad waarvan de laatste maandag was, we hebben samen bij hem gegeten en een hele leuke avond gehad samen.
Hij zou de volgende dag om 4 uur uit bed moeten voor werk dus ik moest optijd weg.
Staan we te zoenen bij de deur en hij zei dat hij me deze week zoiezo nog zou zien voor hij een week weg gaat, komen plots zijn opa en oma binnen.
Sorry (mijn naam) maar we moeten echt met hem praten, dit is foute boel. We hebben hier alles gedaan en meer kunnen we niet doen, we doen nogsteeds alles voor hem.. Het spijt me (weer mijn naam) maar je moet gaan.. Dus mn date zegt: Ja maar ik moet morgen om 4 uur op dus we gaan helemaal niet praten.. Waarop hun reageren: Nee je was vrij morgen zei je.
Nou heel gek, want ik heb hun nooit gezien en ben toen maar weg gegaan.
's avonds mn date een appje gedaan dat ik donderdag thuis was dus hij dan langs kon komen - geen reactie, wel gelezen -
Kreeg op een duur een bericht dat het erover ging dat hij blijkbaar wiet wou kweken.. Naja dat is zijn probleem.. En dat donderdag prima was.
Verder niks meer van hem gehoord tot afgelopen nacht een appje: Ik heb zo'n zin in je nu. Waarop ik vanmorgen had geantwoord: haha awwh jammer zeg :p .. Weer gelezen, geen reactie.. Ik hem dus maar een appje gestuurd: Hey, eet je morgen mee? Geen reactie wel gelezen...
Oftewel.. Van elk uur een appje, en een heleboel initiatief van zijn kant naar helemaal niks meer.. Weet niet meer wat ik moet doen/ zeggen.. Ik weet dat hij vanavond naar een feestje gaat waar flink drugs gebruikt word dus ik maak me ook nog al zorgen.
In het begin was het heen en weer appen, enkel als vrienden want ik was nergens aan toe..
Na een avondje stappen met hem naar huis gegaan, en ja magic happens.
Hierna constant contact met elkaar gehad, veel op intiatief van hem, elk uur zoiezo een appje en ik reageerde natuurlijk terug.
Nou heb ik 3 weken geleden tegen hem gezegt dat ik hem leuk begon te vinden en hoe hij er nou eigenlijk instond.. Ja hij had wederzijdse gevoelens maar wou het langzaam aandoen "we hebben net 3 dates gehad, en ik heb je al jaren niet meer gezien."
En hij heeft een heel gedoe gehad met zijn ex-vriendin waardoor hij vrouwen niet zomaar vertrouwd, maar gaf aan op zoek te zijn naar serieuze relaties en wou settelen.
Tussendoor nog 3 dates gehad waarvan de laatste maandag was, we hebben samen bij hem gegeten en een hele leuke avond gehad samen.
Hij zou de volgende dag om 4 uur uit bed moeten voor werk dus ik moest optijd weg.
Staan we te zoenen bij de deur en hij zei dat hij me deze week zoiezo nog zou zien voor hij een week weg gaat, komen plots zijn opa en oma binnen.
Sorry (mijn naam) maar we moeten echt met hem praten, dit is foute boel. We hebben hier alles gedaan en meer kunnen we niet doen, we doen nogsteeds alles voor hem.. Het spijt me (weer mijn naam) maar je moet gaan.. Dus mn date zegt: Ja maar ik moet morgen om 4 uur op dus we gaan helemaal niet praten.. Waarop hun reageren: Nee je was vrij morgen zei je.
Nou heel gek, want ik heb hun nooit gezien en ben toen maar weg gegaan.
's avonds mn date een appje gedaan dat ik donderdag thuis was dus hij dan langs kon komen - geen reactie, wel gelezen -
Kreeg op een duur een bericht dat het erover ging dat hij blijkbaar wiet wou kweken.. Naja dat is zijn probleem.. En dat donderdag prima was.
Verder niks meer van hem gehoord tot afgelopen nacht een appje: Ik heb zo'n zin in je nu. Waarop ik vanmorgen had geantwoord: haha awwh jammer zeg :p .. Weer gelezen, geen reactie.. Ik hem dus maar een appje gestuurd: Hey, eet je morgen mee? Geen reactie wel gelezen...
Oftewel.. Van elk uur een appje, en een heleboel initiatief van zijn kant naar helemaal niks meer.. Weet niet meer wat ik moet doen/ zeggen.. Ik weet dat hij vanavond naar een feestje gaat waar flink drugs gebruikt word dus ik maak me ook nog al zorgen.
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
woensdag 16 augustus 2017 om 13:49
woensdag 16 augustus 2017 om 13:55
woensdag 16 augustus 2017 om 13:55
Hij is 21 jaar, bijna 22.. Ik zelf ben 19.
Zijn opa en oma bemoeien zich denk ik omdat hij net op zichzelf woont, hij zei dat zn opa veel voor hem in huis gedaan heeft..
Vreemd vind ik ook dat ze mijn naam kende, ik heb ook gevraagd hoe dat kwam en hij zei: Ja mn oma heeft fb waar ze iedereen op stalkt..
Hij heeft ondertussen alles gedaan wat god verboden heeft en wilt nu iets stabiels zegt hij.. Maar het moment dat ik hem laat merken dat ik daar voor open sta doet hij steeds vreemder en vreemder.. Ik ben nu een soort fantasievriendin, wanneer het hem uitkomt.
Zijn opa en oma bemoeien zich denk ik omdat hij net op zichzelf woont, hij zei dat zn opa veel voor hem in huis gedaan heeft..
Vreemd vind ik ook dat ze mijn naam kende, ik heb ook gevraagd hoe dat kwam en hij zei: Ja mn oma heeft fb waar ze iedereen op stalkt..
Hij heeft ondertussen alles gedaan wat god verboden heeft en wilt nu iets stabiels zegt hij.. Maar het moment dat ik hem laat merken dat ik daar voor open sta doet hij steeds vreemder en vreemder.. Ik ben nu een soort fantasievriendin, wanneer het hem uitkomt.
woensdag 16 augustus 2017 om 13:57
Wat je er mee moet?
Lekker wieberen zou ik zeggen
Maar ik ben dan ook heel oud en ouderwets en zo
Ik vind wiet kweken echt not done
Net als feestjes waar veel drugs wordt gebruikt.
Maar hey, als jij dat allemaal prima vind en zin hebt om in familie ruzies over drugs terecht te komen zou ik zeggen
Trek een sexy string aan en trek alles uit de kast om van dit heerschap je man te maken
Lekker wieberen zou ik zeggen
Maar ik ben dan ook heel oud en ouderwets en zo
Ik vind wiet kweken echt not done
Net als feestjes waar veel drugs wordt gebruikt.
Maar hey, als jij dat allemaal prima vind en zin hebt om in familie ruzies over drugs terecht te komen zou ik zeggen
Trek een sexy string aan en trek alles uit de kast om van dit heerschap je man te maken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 16 augustus 2017 om 13:58
Je titel zegt toch al 'foute man' waarom wil je een relatie met hem? Hij wil wiet kweken, hij zit kennelijk aan de drugs... zijn opa en oma bemoeien zich met hem omdat hij blijkbaar problemen heeft.xxmeisje1234 schreef: ↑16-08-2017 13:55Hij is 21 jaar, bijna 22.. Ik zelf ben 19.
Meid, pfff je bent 19 begin hier niet aan joh. Zonde van je tijd.
.
woensdag 16 augustus 2017 om 13:59
Op het wiet kweken: Het zijn legale hoeveelheden, heb het voor de zekerheid even opgezocht.. Maar dat is dus blijkbaar leuk met vrienden ofzo zegt hij? Nou leuk project... Doe mij maar een terrasje
En ja van ieder uur een appje naar niks meer laten horen, maar wel constant online zijn en snaps sturen en weet ik veel wat..
Ik heb nu gewoon geen flauw idee hoe ik me moet opstellen tegenover hem want ik ben bang dat hij inderdaad écht interesse heeft en ik die kans dan misloop hem te negeren of iets dergelijks..
Mijn vriendin zegt dat ik me juist gevleid moet voelen op dat appje midden in de nacht "want hij denkt aan je"... En dat het niks met zijn gevoel te maken hoeft te hebben dat hij me opeens niet meer bericht, want hij ziet me morgen toch?
Mijn gevoel staat zo klem op dit moment
En ja van ieder uur een appje naar niks meer laten horen, maar wel constant online zijn en snaps sturen en weet ik veel wat..
Ik heb nu gewoon geen flauw idee hoe ik me moet opstellen tegenover hem want ik ben bang dat hij inderdaad écht interesse heeft en ik die kans dan misloop hem te negeren of iets dergelijks..
Mijn vriendin zegt dat ik me juist gevleid moet voelen op dat appje midden in de nacht "want hij denkt aan je"... En dat het niks met zijn gevoel te maken hoeft te hebben dat hij me opeens niet meer bericht, want hij ziet me morgen toch?
Mijn gevoel staat zo klem op dit moment
woensdag 16 augustus 2017 om 14:00
That's just me though...
woensdag 16 augustus 2017 om 14:02
Nou Isa, dat dacht ik eerst ook haha daarom ben ik afstandelijk tegen hem gaan doen..
Tot hij mij maandagmiddag dus opbelde of ik die avond bleef eten, en toen had ik zin maar zei hij tegen mij: Nee ik wil niet elke keer met je naar bed als we wat doen, en dat moet jij ook niet willen..
Tot hij mij maandagmiddag dus opbelde of ik die avond bleef eten, en toen had ik zin maar zei hij tegen mij: Nee ik wil niet elke keer met je naar bed als we wat doen, en dat moet jij ook niet willen..
woensdag 16 augustus 2017 om 14:04
En dat wil je niet zijn. Jij wil en verdiend beter.xxmeisje1234 schreef: ↑16-08-2017 13:55Ik ben nu een soort fantasievriendin, wanneer het hem uitkomt.
Nu even slikken, en next.
Klinkt misschien hard maar is beter voor je.
Je bent nog jong, er komt zeker nog een leuke man op je pad die wat stabieler in het leven staat.
woensdag 16 augustus 2017 om 14:06
Dat denk ik ook
Mijn vriend, en eerlijk gezegd al mijn liefdes voor hem wilden juist alleen maar pronken met me
Het idee om een vriendin in het geheim te zijn maakt me al zo niet meer geinteresseert in de ander, vraag me af waarom jij er niet vreselijk op afknapt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 16 augustus 2017 om 14:08
Ik wil en verdien zeker beter, hij was echt perfect in mijn ogen toen hij zei dat hij ook wou settelen en noem het op..
Maar nu spreekt hij zich eigenlijk tegen, ik verdien iemand die mij even graag wilt zien als ik diegene..
Maar zoals ik al zei.. Ik heb geen idee wat ik moet doen tegenover hem of zeggen, want ik weet zeker dat hij me morgen weer appt (aangezien we 's avonds een date hebben) als die überhaupt doorgaat na zijn drugsfeestje...
Maar nu spreekt hij zich eigenlijk tegen, ik verdien iemand die mij even graag wilt zien als ik diegene..
Maar zoals ik al zei.. Ik heb geen idee wat ik moet doen tegenover hem of zeggen, want ik weet zeker dat hij me morgen weer appt (aangezien we 's avonds een date hebben) als die überhaupt doorgaat na zijn drugsfeestje...
woensdag 16 augustus 2017 om 14:11
Mijn verstand en mijn hart botsen op dit moment verschrikkelijk.. En ook al die onderliggende vragen, dat zijn oma wist wie ik was.. Dat zijn beste vriend mij ook kent en vaak op mijn werk komt sinds ik in contact ben met m'n date.. Dat er misschien redenen zijn dat hij te druk is om een berichtje te sturen en ik me weer aanstel (zoals mijn vriendin zegt)
woensdag 16 augustus 2017 om 14:19
Een mannelijke vriend heeft ooit tegen mij gezegd: "Als ik wil neuken met een meisje, zeg ik juist dat ik alleen maar wil slapen..xxmeisje1234 schreef: ↑16-08-2017 14:02Nou Isa, dat dacht ik eerst ook haha daarom ben ik afstandelijk tegen hem gaan doen..
Geheid dat het dan gebeurt! "
Ik moet hier helaas aan denken bij je verhaal, ik hoop oprecht dat het anders is voor je!
woensdag 16 augustus 2017 om 14:49
Kijk naar wat hij zegt en niet naar wat hij doet. Als jij niet verder wil, dan zeg je dat je niet verder wil en geen contact meer wil. Niet meer op hem reageren.xxmeisje1234 schreef: ↑16-08-2017 14:08Ik wil en verdien zeker beter, hij was echt perfect in mijn ogen toen hij zei dat hij ook wou settelen en noem het op..
woensdag 16 augustus 2017 om 15:17
Klinkt erg tegenstrijdig, iemand die naar feestjes gaat die bekend staan om drugsgebruik en iemand die zegt dat hij zich wil settelen. Dat in combinatie met zijn leeftijd.
Nee, dit komt niet over als iemand waar je een toekomst mee kunt opbouwen. Je kunt er misschien wel een leuke tijd mee hebben, wanneer jij je kunt vinden in zijn voorwaarden, maar als je stabiliteit wil hebben, dan is dit inderdaad de foute man voor jou.
Nee, dit komt niet over als iemand waar je een toekomst mee kunt opbouwen. Je kunt er misschien wel een leuke tijd mee hebben, wanneer jij je kunt vinden in zijn voorwaarden, maar als je stabiliteit wil hebben, dan is dit inderdaad de foute man voor jou.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.