foute mannen

31-07-2011 01:16 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dit is mijn eerste keer lees vaak over allerlei onderwerpen op 't viva forum maar heb nog niks over foute mannen gelezen.

Wat ik me afvraag zijn er nog meer vrouwen hier die dit probleem ook hebben..Heb mijn vriend tijdens zijn detentie leren kennen dus je kan zeggen je wist waar je aan begon en tuurlijk is dat ook zo,maar de aantrekkingskracht is te sterk om er een eind aan te maken nu van de week is hij weer gearesteerd de 4e keer al in de 4 jaar dat hij vrij is sinds ik m ken 2 keer ging t niet echt ergens over,1 keer heeft hij 2 maanden gezeten en deze keer ziet t er niet goed uit maar hoop natuurlijk dat t goedkomt.

Aan de ene kant is de behoefte om er voor m te zijn erg groot aan de andere kant hij heeft mij zoveel pijn gedaan door leugens en andere vrouwen altijd dat kan ik ook niet meer naast me neerleggen zover ben ik ook wel weer na al die tijd.Maar waarom als ik naar m kijk voel ik toch die drang om alles voor m te doen,waar zijn die andere vrouwen als hij voor de zoveelste keer in de problemen zit dan ben ik toch weer de enige die er voor m is.

En tuurlijk weet ie dat en maakt hij daar ook (mis)gebruik van ik weet t niet meer..Ik weet t wel maar kan m niet loslaten,daarom vroeg ik me af zijn er meer vrouwen,meiden die dit herkennen en hoe gaan jullie er mee om???
quote:ShamRock schreef op 31 juli 2011 @ 01:53:

Vrouwen die op foute mannen vallen zijn meestal zelf 'fout'... in de zin van gebrek aan eigen liefde...Mee eens..
Nie nauw, nooot nie
Dè wel dè, conundrum.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Krek as ik t zeej
Zag vandaag de herhaling van een documentaire. Meisje zit bij de dokter, zwanger.

Dokter vraagt: Heb je een vast vriendje?

Meisje: Ja hij zit nog vast.

Het is erg triest maar

Sorry moest ik even aan denken.
ik was er al bang voor sarcastische opmerkingen die zie ik veel hier.maar ja bedankt voor degene die wel gewoon normaal reageren.ik werkte idd daar en werd verliefd wat doe je eraan..Tuurlijk kan dat niemand gebeuren die wel hersens heeft..

als er zoveel onderwerpen op een forum zijn dan kan je mij niet vertellen dat iedereen zijn leven netjes op een rijtje heeft dat niemand is iets meemaakt wat eigenlijk niet kan.ik vroeg mij af of er nog meer vrouwen waren die iets dergelijks mee hadden gemaakt blijkbaar niet kan me niet voorstellen maar ja is goed..Hij heeft niemand vermoord,geen overval of iets dergelijks..En foute mannen vallen niet op foute vrouwen maar juist t tegenovergesteld want foute vrouwen daar kunnen ze geen misbruik van maken,dus wat dat betreft klopt t wel Ik heb ook relaties gehad met hele lieve mannen maar als ik over een man heen kan lopen ben ik er klaar mee,dit is wel t andere uiterste maar ik moet nog een middenweg tegenkomen.Snap dat t onbegrijpelijk klinkt maar ook als hij voor de rest niet fout zou zijn dan is hij nog niet de enige man die vreemd gaat en ben ik nog niet de enige die t moeilijk vind die persoon los te laten..

Snap t onbegrip wel hoor
Je moet nooit bang zijn, dan roep je het op je af...
Nou ja laten we eerlijk zijn hij zat daar vast niet in de gevangenis omdat hij zweetvoeten had of snurkt en ook niet voor vreemdgaan.

Wat precies trekt je dan zo aan in zo'n man?
Als hij eruit ziet als Michael Scofield uit prisonbreak snap ik t wel
ja dat kan dat ik t dan op me af roep.roep is eigenlijk een raar woord of is t roept..hersenloosheid word nou toch maar weer bevestigd.En btw ja ik keur zijn levensstijl goed hij vermoord niemand dus is niet mijn manier maar ik kan er mee leven..wat dat betreft verder vind ik t verschrikkelijk maar ja moet ik eerlijk zijn waar hij vandaan komt is t nou eenmaal zo dat je één vrouw thuis hebt en tig buiten de deur wil niet zeggen dat ik er blij mee ben...
Vrouwen die op dat soort mannen vallen hebben vaak last van het 'redderssyndroom'

Zij zullen zo'n man wel op het rechte pad houden,hij heeft zo'n moeilijke jeugd gehad met weinig moederliefde en zij zal dat allemaal goed gaan maken voor hem.

Natuurlijk lukt dat in de meeste gevallen niet en raakt de vrouw keer op keer teleurgesteld en verdwijnt zelfs het laatste stukje zelfrespect en eigenliefde wat ze nog over hadden.

Kap met deze man Nina,hij is niet te redden.
Nou ik zal je vertellen hij is wel de mooiste man die ik ooit ben tegengekomen dus wat dat betreft ben ik blij dat je t snapt ha ha..
quote:nina39 schreef op 31 juli 2011 @ 02:42:

ja dat kan dat ik t dan op me af roep.roep is eigenlijk een raar woord of is t roept..hersenloosheid word nou toch maar weer bevestigd.En btw ja ik keur zijn levensstijl goed hij vermoord niemand dus is niet mijn manier maar ik kan er mee leven..wat dat betreft verder vind ik t verschrikkelijk maar ja moet ik eerlijk zijn waar hij vandaan komt is t nou eenmaal zo dat je één vrouw thuis hebt en tig buiten de deur wil niet zeggen dat ik er blij mee ben...

Antilliaan? Surinamer?

Tsja zolang jij het goedpraat met dat die arme schat er niks aan kan doen want dat is nou eenmaal zo waar hij vandaan komt dan moet je niet klagen maar dragen en anders stoppen met deze relatie.

Heb je (jullie) ook kinderen?
Wat ik niet snap is dat je kunt houden van iemand die je pijn doet. Je noemt leugens en andere vrouwen. Alleen dat al zou voor mij aanleiding zijn om maar weer eens verder te kijken. Dus nu laat ik ook nog het hele detentieverhaal buiten beschouwing.

Als je van jezelf houdt, dan gun je jezelf ook een man die je goed behandelt ... (dat bedoel ik met een foute vrouw. Foute vrouwen hoeven niet per defenitie 'fout' te zijn ... meer in de zin van kicken op de vorm van afwijzing omdat dit het zelfbeeld bevestigd... Nouja dit wordt wel een hoop psychologisch gewauwel op dit late tijdstip.
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:ShamRock schreef op 31 juli 2011 @ 02:48:

Wat ik niet snap is dat je kunt houden van iemand die je pijn doet. Je noemt leugens en andere vrouwen. Alleen dat al zou voor mij aanleiding zijn om maar weer eens verder te kijken. Dus nu laat ik ook nog het hele detentieverhaal buiten beschouwing.

Als je van jezelf houdt, dan gun je jezelf ook een man die je goed behandelt ... (dat bedoel ik met een foute vrouw. Foute vrouwen hoeven niet per defenitie 'fout' te zijn ... meer in de zin van kicken op de vorm van afwijzing omdat dit het zelfbeeld bevestigd... Nouja dit wordt wel een hoop psychologisch gewauwel op dit late tijdstip. niks meer aan toe te voegen.
ja dat wat ik net zei is t superstar ben nog nooit zo'n mooie man tegengekomen das t probleem..en om eerlijk te zijn hoe je t ook wend of keert begrijp dat de info kort is om er echt een mening over te kunnen geven maar als ik bij m weg ben lijkt t of ik een arm of zo mis hij is een deel van mij geworden en het klinkt onwaarschijnlijk maar andersom is t ook zo..wat ik al zei waar hij vandaan komt is t nou eenmaal zo en idd kan er voor kiezen om t te accepteren of weg te gaan maar de band is sterk..weet t ook ff niet meer..
ja ja surinamer..
quote:superstar_2 schreef op 31 juli 2011 @ 02:49:

[...]

niks meer aan toe te voegen. Ook nog helder op dit tijdstip .
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:nina39 schreef op 31 juli 2011 @ 02:52:

ja dat wat ik net zei is t superstar ben nog nooit zo'n mooie man tegengekomen das t probleem..en om eerlijk te zijn hoe je t ook wend of keert begrijp dat de info kort is om er echt een mening over te kunnen geven maar als ik bij m weg ben lijkt t of ik een arm of zo mis hij is een deel van mij geworden en het klinkt onwaarschijnlijk maar andersom is t ook zo..wat ik al zei waar hij vandaan komt is t nou eenmaal zo en idd kan er voor kiezen om t te accepteren of weg te gaan maar de band is sterk..weet t ook ff niet meer..Lijkt me best vervelend als hij steeds in de bajes zit.
quote:ShamRock schreef op 31 juli 2011 @ 02:58:

[...]

Ook nog helder op dit tijdstip .Ja haha ik heb vanavond een beetje te lang op de bank liggen ronken en nu kan ik niet slapen..
Wat ik me afvraag, mag je wel bij Justitie blijven werken als je een relatie hebt met een bajesklant?
Is ook vervelend en t vervelende is dat ik weet uit ervaring dat t niet alleen domme hersenloze vrouwen zijn( ja die opmerking heeft me geraakt )maar t kan iedereen overkomen mensen die denken dat hun partner braaf en lief is en toch opeens voor die ellende komen te staan heb ik ook meegemaakt in mijn werk en laat je die man dan opeens vallen is zo dat ik er voor kies eigenlijk maar toch heb ook bewust gekozen dat ik niet zo'n leven wil dat ik om 3 uur s'nachts nog op t viva forum zit maar maar ik veroordeel ook niemand want moet mijn verhaal nu ook ff kwijt..
quote:Aubrey schreef op 31 juli 2011 @ 03:03:

Wat ik me afvraag, mag je wel bij Justitie blijven werken als je een relatie hebt met een bajesklant?Het mag wel maar niet in dezelfde inrichting in mijn geval kwam t pas uit toen hij was overgeplaatst maar lieve collega's vonden t nodig om te praten ben op non actief gezet als ik bezwaar had gemaakt had ik gewonnen maar had er geen behoefte meer aan om weer met diezelfde collega's te werken dus heb t zo gelaten..
quote:nina39 schreef op 31 juli 2011 @ 03:07:

Is ook vervelend en t vervelende is dat ik weet uit ervaring dat t niet alleen domme hersenloze vrouwen zijn( ja die opmerking heeft me geraakt )maar t kan iedereen overkomen mensen die denken dat hun partner braaf en lief is en toch opeens voor die ellende komen te staan heb ik ook meegemaakt in mijn werk en laat je die man dan opeens vallen is zo dat ik er voor kies eigenlijk maar toch heb ook bewust gekozen dat ik niet zo'n leven wil dat ik om 3 uur s'nachts nog op t viva forum zit maar maar ik veroordeel ook niemand want moet mijn verhaal nu ook ff kwijt..

Dom en hersenloos is totaal iets anders dan gebrek aan eigenwaarde hebben en aan het zogenoemde ' redderssyndroom' lijden.

Dat komt namelijk in alle lagen van de bevolking voor.
Tja nina, ik kan wel zeggen dat je slim bezig bent maar daar geloof je zelf toch ook niet in?

Je zegt dat jullie zo'n sterke band hebben... die band houdt hem in iedergeval niet tegen steeds weer te zorgen dat hij in de bajes komt, en het houdt hem ook niet tegen er een stel andere vrouwen op na te houden. Gaat er dan niet ergens, al is het maar in de verte, een belletje rinkelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven