foute mannen

31-07-2011 01:16 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dit is mijn eerste keer lees vaak over allerlei onderwerpen op 't viva forum maar heb nog niks over foute mannen gelezen.

Wat ik me afvraag zijn er nog meer vrouwen hier die dit probleem ook hebben..Heb mijn vriend tijdens zijn detentie leren kennen dus je kan zeggen je wist waar je aan begon en tuurlijk is dat ook zo,maar de aantrekkingskracht is te sterk om er een eind aan te maken nu van de week is hij weer gearesteerd de 4e keer al in de 4 jaar dat hij vrij is sinds ik m ken 2 keer ging t niet echt ergens over,1 keer heeft hij 2 maanden gezeten en deze keer ziet t er niet goed uit maar hoop natuurlijk dat t goedkomt.

Aan de ene kant is de behoefte om er voor m te zijn erg groot aan de andere kant hij heeft mij zoveel pijn gedaan door leugens en andere vrouwen altijd dat kan ik ook niet meer naast me neerleggen zover ben ik ook wel weer na al die tijd.Maar waarom als ik naar m kijk voel ik toch die drang om alles voor m te doen,waar zijn die andere vrouwen als hij voor de zoveelste keer in de problemen zit dan ben ik toch weer de enige die er voor m is.

En tuurlijk weet ie dat en maakt hij daar ook (mis)gebruik van ik weet t niet meer..Ik weet t wel maar kan m niet loslaten,daarom vroeg ik me af zijn er meer vrouwen,meiden die dit herkennen en hoe gaan jullie er mee om???
quote:superstar_2 schreef op 31 juli 2011 @ 17:09:

[...]

Nou als je zoals in het geval van Nina een relatie aangaat met een gedetineerde die vast zit in de gevangenis waar je zelf werkt dan moet je toch wel weten dat zo'n man 'fout' is.

Of eigenlijk wil ik dat niet eens een foute man noemen maar gewoon een ordinaire crimineel.ja ben ik helemaal mee eens ,maar er word gezegd dat als je een foute man aan trek ,dat er al van uit gegaan word dat de vrouw ook een fout vrouw is .daar gaf ik mening over dat ,dat niet altijd zo is .dat die andere zo dom is om met een gedetineerde een relatie begin ,dan ben je geen 100%
quote:luna400 schreef op 31 juli 2011 @ 20:49:

[...]

ja ben ik helemaal mee eens ,maar er word gezegd dat als je een foute man aan trek ,dat er al van uit gegaan word dat de vrouw ook een fout vrouw is .daar gaf ik mening over dat ,dat niet altijd zo is .dat die andere zo dom is om met een gedetineerde een relatie begin ,dan ben je geen 100%

Ik ben ook wel eens een foute man tegen het lijf gelopen en ik moet eerlijk toegeven dat was wel toen ik in een behoorlijke kwetsbare labiele periode in mijn leven zat.

Met mijn zelfbeeld was toen echt wel iets mis..
en nina is het bij jullie niet zo dat als jij in een gevangenis werk en je begin wat met iemand uit detentie dat je ontslag krijg .

ik heb zoiets al meer gehoord alleen was het toen een bewaker met een gedetineerde vrouw.maar hij kon zijn spullen pakken .

vind jij dat ,dat geen groot risico om je hier mee bezig te houden ,ik weet gevoelens zijn rare wezens maar ik zou toch zeggen denk er heel goed over na
quote:batwom schreef op 31 juli 2011 @ 01:19:

Sorry geen ervaring mee, Ik heb te veel hersens denk ik.
quote:luna400 schreef op 31 juli 2011 @ 20:57:

en nina is het bij jullie niet zo dat als jij in een gevangenis werk en je begin wat met iemand uit detentie dat je ontslag krijg .

ik heb zoiets al meer gehoord alleen was het toen een bewaker met een gedetineerde vrouw.maar hij kon zijn spullen pakken .

vind jij dat ,dat geen groot risico om je hier mee bezig te houden ,ik weet gevoelens zijn rare wezens maar ik zou toch zeggen denk er heel goed over na

Nina is al op non-actief gesteld.

Maar ik denk niet dat ze nog terugkomt naar dit topic.
nee die heeft genoeg gehoord denk ,wat jij zeg superstar ,moet ik ook toegeven dat ik veel te naief en snel iemand vertrouwd .het zelf beeld van mij zelf ben ik al jaren mee bezig op te krikken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven