frustrerend

20-03-2012 17:49 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Om maar met de deur in huis te vallen, ik heb nu 4 dagen niets van mijn vriend gehoord, terwijl wij voorheen wel bijna iedere dag eventjes contact hebben. Om bepaalde omstandigheden zijn we een tijdje niet bij elkaar in de buurt en is het lastig om hem te bereiken. (i.v.m. privacygevoelig wil ik het beknopt houden, het heeft in ieder geval niks met ons te maken de reden dat ik hem niet zie).

Ik voel me erg gefrustreerd en ken dit niet van hem. Het is een volkomen radiostilte. Zijn er mensen met tips of ervaringen om mijn onzekerheid hierin te kalmeren.

groetjes
Iemand anders bellen/bereiken die wel bij hem in de buurt is?
Dit zou ik kunnen doen maar ik weet niet of ik hier wel aan moet beginnen. Aangezien ik nog "contact" naar naar mijn vriend open heb staan waar hij op zou kunnen reageren.

Verder weet ik overigens wel dat er niets met hem aan de hand is. Anders had ik dit wel vernomen. (nogmaals sorry voor de beknopte informatie)
Mailen/facebook/MSN?
Lastig om iets te zeggen over de situatie als je maar zo weinig informatie geeft...

Maar moet ik denken in de richting van 'vriend is op uitzending naar het buitenland'? Of in de richting 'vriend zie ik alleen in het weekend, zijn telefoon is stuk maar hij laat ook niet via mail of Facebook o.i.d. iets weten'?
Je komt meer in de richting met het eerste gedeelte, het heeft wel met buitenland te maken.

Het is dus qua communicatie lastig om dit soort dingen op te lossen met een afstand, daarnaast duurt het nog een aantal weken voordat ik hem weer real life zou kunnen zien.
Hmm zo is het natuurlijk wel erg moeilijk gissen voor ons om hier een soort van ervaring in te delen, aangezien het niet bekend is wat er met je vriend is waardoor jullie tegenwoordig iets minder contact hebben.
Ben ik mij van bewust! Alleen durf ik niet te veel informatie te geven in verband met herkenning.
De stroom is uitgevallen. Hij is met iets bezig waar hij geen telefoon mee mocht nemen of die daar niet op kan laden. Er is geen internetverbinding.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zit ie ondergedoken?
Hmmm.. bedoel je dan een zakenreis of iets dergelijks? Kun je niet wat meer neerzetten en het zo weer weghalen? Beetje lastig advies geven zo
Soms komen smsjes vanuit het buitenland ook niet of pas dagen later aan.
Zeg maar Spijker.
Zit hij in Syrië?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
het lijkt wel een raad-spelletje zo

kun je niet een smsje sturen met ik moet je dringend spreken? dan snapt ie misschien dat er haast bij is. of sms dat je je zorgen maakt.
Ik gok op bajes en dan is hem bellen/smsen/MSNen/FBen ernstig lastig. Kaartje sturen en wat euries op zijn rekening zetten voor een belkaart?
Wat is het eerste wat je dacht, vóór je je zorgen begon te maken?

Want dat is het, iets simpels en iets logisch...

Maak je niet te druk...het komt best goed.
jij bent goed 2ndhandsuus
quote:scheelschaapje schreef op 20 maart 2012 @ 18:37:

jij bent goed 2ndhandsuus

Ik behoor dan ook tot het paranormaalclubje...

(en ik heb levenservaring, maar ik vind paranormaalclubje leuker klinken)
Dankjewel voor de tips! ja, het is een beetje raadselachtig dat kan ik niet ontkennen.

Ik probeer het los te laten maar het frustrerende is dat je afhankelijk van de ander bent en tot ik iets heb gehoord denk ik dat het moeilijk is om het los te laten.

secondhandsuus, dankjewel dit geeft me toch enigszins weer hoop.
Als hij in het buitenland zit, kan aflevering van sms vertraagd zij of helemaal niet plaatsvinden. Dat laatste hangt af van jullie beider providers, of die een leververdrag hebben met elkaar.

Lijkt me dus iets te vroeg om in de stress te schieten.
@naara voorheen kon ik wel smsjes ontvangen en dergelijke en mail. Het is nu 4 dagen radiostilte en bijna de 5de dag. Ik begin me wel een beetje zorgen te maken, waarom hij niets stuurt maar goed.
Hem een smsje sturen dat als je binnen 24 uur niets hoort, je naar de politie/Ministerie van Buitenlandse Zaken gaat. Helpt altijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven