Ga ik te ver?

12-09-2010 01:35 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat na te denken. Kun je ook te duidelijk zijn?

Het is algemeen bekend dat het het meest duidelijk is om te zeggen wat je wilt, als je iets wil. Maar hij slaapt. Dat praat zo lastig. Het praten gaat wel (ik lul wel door), maar het elkaar horen is in dit geval toch echt een probleem.

Dus, heb ik een post-it opgehangen. Een simpele boodschap vol duidelijkheid: Wat super dat je een ontbijt op bed voor me gaat maken (melk, koffie, energiedrank. kopje thee (nadorst),en het liefst een geroosterde boterham met kaas).

Ondertekend; Madhe , ik hou ook van jou. xx

Nu moet ik zeggen dat mijn vriend en ik gek op elkaar zijn, maar dat ik dus twijfel of ik die post it weg moet halen.

Want, ik riskeer morgen een beker water in mijn gezicht (voor de nadorst). En eerlijk gezegd heb ik geen zin in dat water (wel in thee, en koffie en energiedrank en melk).

Misschien kan een poll helpen.

Je kunt nooit te duidelijk zijn

Totaal aantal stemmen: 30

Eens (77%)
Oneens (17%)
Geen mening (7%)
Andere mening, namelijk .. Geen stemmen
Wat zijn jullie vroeg wakker op zondag zeg!

Ik ben ook erg benieuwd of de bestelling is over gekomen, of dat het toch een glas water met een nat bed geworden is...
Haha, geweldig!!
Als je iets wil in een relatie kan je beter gewoon zelf beginnen met een ontbijtje maken. Maar als het al een vraagstuk is wie de kruimels uit bed haalt dan wordt het denk ik geen spontane actie.

Ik vind een post it een opdracht die niet bepaald in overleg/harmonie wordt opgelegd.

Je kan hem uitvoeren, negeren of er hard om lachen maar ik zou het gewoon niet leuk vinden. Je kan het de dag ervoor ook afspreken wie wat wil doen.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
En heb je je ontbijtje gekregen?
Hahaha wat een leuk idee! Soms als mijn vriend hint zeg ik op een wensend kinderstemmetje : Lieve Sinterklaas... (en moet hij altijd lachen) Of als hij heel subtiel (niet dus) zin aan geeft in ochtendseks en ik ben niet zo in de stemming leg ik de dekens over zijn middel heen en zeg ik zoet : Weltruste..

Ik ben erg he..
Update Madhe..! Laat ons niet langer in spanning!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Heb inmiddels al ontbijt en lunch op en maak me nu zorgen over Madhe, dat ze ligt te verhongeren.
quote:Pepermint_Patty schreef op 12 september 2010 @ 07:14:

En zit je nu lekker aan het ontbijt?

Hij is geweldig, die vriend van mij. Hij liet me even lekker uitslapen en kwam me met een heerlijk ontbijt wekken. Precies volgens mijn wensen.

Ben hem dus meteen enthousiast om zijn hals gevlogen (melk ging bijna om, voelde me haast een ondankbare hond hierdoor) en we hebben 3 uur na zitten genieten in bed. Gelukkig was er niet teveel brood, kon ik de maaltijd goed afsluiten met worst toe.

Heerlijk, zo'n zondagochtend.

Edit; Geen zorgen dus, ik lag heerlijk te genieten en ben pas een uur geleden uit bed gekomen
Haha dat klinkt erg geslaagd! Leuk hoor fijn dat je ervan genoten hebt
quote:arrasje schreef op 12 september 2010 @ 09:56:

Als je iets wil in een relatie kan je beter gewoon zelf beginnen met een ontbijtje maken. Maar als het al een vraagstuk is wie de kruimels uit bed haalt dan wordt het denk ik geen spontane actie.

Ik vind een post it een opdracht die niet bepaald in overleg/harmonie wordt opgelegd.

Je kan hem uitvoeren, negeren of er hard om lachen maar ik zou het gewoon niet leuk vinden. Je kan het de dag ervoor ook afspreken wie wat wil doen.

Bij een serieuze vraag van mijn kant zou ik hier helemaal achterstaan. Het was alleen geen serieuze vraag.

Je leest hier wel eens dat er stellen zijn die behoorlijke drama's en ruzies hebben omdat de ene partner juist niets of weinig over heeft voor de andere partner, of dat de manier van waardering tonen niet wordt gezien (omdat die anders is dan wat je dan zelf zou doen om iets te tonen).

Zelf ervaren wij dat niet zo, wij doen vaak uit liefde iets voor elkaar, en dan het liefst iets waar de ander blij mee is ipv iets waar je zelf zo blij mee zou zijn maar laten elkaar ook de ruimte om daar gewoon ook helemaal geen zin in te hebben.

Heerlijk toch.

Een discussie hierover op het forum vind ik dan wel weer interessant. Het gaat niet over opdrachten geven in ieder geval, als ik dat wil doen neem ik wel een hond.
anoniem_69734 wijzigde dit bericht op 12-09-2010 13:48
Reden: had een hele lange post.
% gewijzigd
quote:Aubrey schreef op 12 september 2010 @ 13:21:

Zo enthousiast was ik nou ook vanmorgen. Het is zo lekker om elke nacht naast hem in slaap te kunnen vallen en 's morgens met hem wakker te worden. Ook zonder ontbijt.
En nou niet raar opkijken als er morgen een post-it op het toilet hangt met het verzoek aan jou om hem met een blowjob wakker te maken.
Cum non tum age
Wat goed Madhe lekker zo'n zondagmorgen.
quote:noa schreef op 12 september 2010 @ 13:56:

En nou niet raar opkijken als er morgen een post-it op het toilet hangt met het verzoek aan jou om hem met een blowjob wakker te maken.

Alweer worst, schat?

Madhe, jullie relatie klinkt heel warm, fijn, gezellig en met een belangrijke portie humor doorspekt. Mooi hoor!
Goed voor mekaar Madhe Nice!
quote:noa schreef op 12 september 2010 @ 13:56:

Dan worden we morgenochtend toch ook weer plezierig en blij wakker. Al zal er eerder een post-it hangen met het verzoek om een dag rust wat dat betreft . Zoals ik zei hebben we het ontbijt afgesloten met worst. En die worst zat niet tussen een broodje.

Hij is net zo makkelijk met het kenbaar maken van zijn wensen. Zo hoorde ik vanmiddag dat ik zijn favoriete maaltijd zo lekker kan bereiden, dus toen bood ik aan dat vanavond te doen. Vond hij een goed plan.
Klinkt heel gezellig inderdaad!

(beetje als bij ons, maar we moeten nog wel wat meer daarin groeien)is het plan!
quote:moeilijkenaam schreef op 12 september 2010 @ 14:36:

Klinkt heel gezellig inderdaad!

(beetje als bij ons, maar we moeten nog wel wat meer daarin groeien)is het plan!

Lekker groeien! Doen!

:-)
quote:Aubrey schreef op 12 september 2010 @ 14:00:

[...]

Alweer worst, schat?

Zoiets reageerde ik ook op het bericht hier.

Madhe, jullie relatie klinkt heel warm, fijn, gezellig en met een belangrijke portie humor doorspekt. Mooi hoor! Lieve reactie dit, en zo voelt het ook; goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven