gaan?

20-01-2009 11:29 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een dilema. Mijn vriend wil graag naar de Kamasutrabeurs en als er iets is waar ik geen zin in heb dan is het naar de Kamasutrabeurs. Het zegt me niks, doet me niks en als ik al lees hoe veel mensen gekleed gaan dan hou ik er al helemaal niet van! Het punt is dat hij erg het juist super vindt. Hij is nogal open en soms voor mij te extreem op sexueel gebied en ik doe niks wat ik niet wil doen om alleen hem maar te plezieren. Ik heb dit bij relaties gezet, omdat het gaat om de relatie. Hij gaat wel met mij op vakantie, terwijl hij er niet van houdt.....Tsja moeilijk om hem dan nu te zeggen: ik ga niet, maar aan de andere kant is dit niet zomaar een uitje, dit heeft met grenzen van mij te maken en andere waarden en normen en interesses die ik heb. Ik doe al regelmatig dingen waar ik niet zo van hou omdat hij dat ook voor mij doet en dat moet ook vind ik, maar hij komt ook vaak met voor mij echt waardeloze ideeen waar ik ook nog eens niet lekker van wordt als ik al denk aan het idee....Wat vinden jullie zou ik het toch moeten doen?
voer eendjes geen oorlog!
Moeilijk zeg. Het staat je tegen, het trekt je totaal niet, het lijkt je niets en je voelt je er niet prettig bij.

Ik zeg: GAAN!
het is maar een beurs..

ik zou gewoon gaan, vind het zelf niet eens zo extreem..

er komen zelfs pubers..
En wat gaat er wel goed in je relatie?

mag ie dan wel met iemand anders naar de kamasoetrabeurs? je hoeft niet alles samen te doen en mag best verschillende hobbioes hebben. als hij niet op vakantie wil, waarom ga je dan niet met een vriendin? Heb jij geen sjagerijnige man bij je, lijkt me voor allebei een stuk relaxter. In een relatie mag je af en toe best iets voor elkaar doen, maar zodra dingen die leuk zouden moeten zijn vor beiden voor een van de twee voelen als een "opoffering" ben je m.i. verkeerd bezig. laat m lekker in zijn eentje naar de kamasoetrabeurs gaan als jij niet wilt en het over jouw grens is.
Waarom is het verplicht om dat steeds sámen en dan ook nog eens tegen heug en meug van de een of de ander te moeten doen? Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat jullie ook dingen apart van elkaar kunnen doen?
quote:petit1968 schreef op 20 januari 2009 @ 11:29:

IHij gaat wel met mij op vakantie, terwijl hij er niet van houdt...

Dus: gaan!

Dit is maar één dagje, terwijl jouw vriend zichzelf 'n paar weken weg moet cijferen voor iets waar ie niet van houdt.

Misschien passen jullie niet zo bij elkaar en zou je met 'n vriendin op vakantie moeten gaan als hij dat helemaal niet leuk vindt.
Mijn mans ideeen over leuke seks zijn ook anders dan de mijne. En wij zijn ook eens naar de Kamasutrabeurs geweest en ik had daar ook gemengde gevoelens over.

Maar het viel me 100% mee. Er is eigenlijk nauwelijks ruimte om actief te worden zeg maar, als je dat zou willen moet je daar echt moeite voor doen daar, dus daar hoef je niet zo bang voor te zijn.

Er zijn gewoon veel standjes met kleding en hulpstukken en wat shows. Ik vond het eigenlijk allemaal nogal tam. Heb er wel een geweldig shirtje gescoord trouwens.

Wij werden er eigenlijk niet warm of koud van.
quote:return_of_kreng schreef op 20 januari 2009 @ 11:33:

En wat gaat er wel goed in je relatie?

mag ie dan wel met iemand anders naar de kamasoetrabeurs? je hoeft niet alles samen te doen en mag best verschillende hobbioes hebben. als hij niet op vakantie wil, waarom ga je dan niet met een vriendin? Heb jij geen sjagerijnige man bij je, lijkt me voor allebei een stuk relaxter. In een relatie mag je af en toe best iets voor elkaar doen, maar zodra dingen die leuk zouden moeten zijn vor beiden voor een van de twee voelen als een "opoffering" ben je m.i. verkeerd bezig. laat m lekker in zijn eentje naar de kamasoetrabeurs gaan als jij niet wilt en het over jouw grens is.Dat zeg ik. Gamma. (waar zijn de bitterballen voor mijn mosterd?? )
pfff wat een onzin.

Als jij t ECHT niet leuk vindt, moet je lekker niet gaan.

Als je graag iets voor hem moet doen, moet je jezelf ff vergeten en gewoon gaan om hem een plezier te doen. Soms doe je dingen voor elkaar in een relatie.
Je kan pas zeggen dat je het niets vond als je er geweest ben.

GAAN!!
quote:kggnak schreef op 20 januari 2009 @ 11:37:

Soms doe je dingen voor elkaar in een relatie....to a certain extent.... Lekker als de één er met een zuur lappengezicht bijstaat en een beetje verveeld de andere kant op staat te kijken terwijl de ander uit zijn dak gaat: "Kijk dan, wat een gaaf zweepje!" of "Kijk dan, wat een lief kerkje!". Waar is dan het begrip 'samen' terug te vinden in deze? Ik zie hooguit 'scheiding' op een gegeven moment voorbijkomen...
quote:Suzeli schreef op 20 januari 2009 @ 11:40:

ook dat nog ja, je weet pas of je iets leuk/niet leuk vindt als je het 'n keer hebt meegemaakt
quote:Suzeli schreef op 20 januari 2009 @ 11:40:

GAAN!!Dat dan ook weer.... Mooi compromis: 1 keer gaan en dan ook de volgende gefundeerd kunnen beargumenteren waarom je niet meer meewil. (Of juist wel )
Als hij van jou met een ander mag dan zeg ik niet gaan.

Als je dat niet ok vindt, vind ik dat je zelf (en op een aangename manier, dus niet met heel de dag een gezicht als een oorwurm!) mee moet gaan.

Overigens zal het denk ik wel meevallen met hoezeer die beurs over je grenzen heengaat hoor. Begrijp me niet verkeerd, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in die laffe opgeklopte made in China erotische Tupperware gezelligheid, maar mocht mijn geliefde willen, dan zou ik het van hàrte toejuichen dat hij er met iemand anders heengaat. Voor mijn part met zijn ex, of met het meisje van de super dat hij zo geil de zegeltjes vindt scheuren. Maar niet met mij
Trek je latexpak aan met open kruis en jarretels, lange leren jas erover, klef tegen je vriendaanrijden de hele dag en GAAN!

Is waarschijnlijk de laatste keer dat jouw vriend het vraagt...
quote:Lotus_Lilly schreef op 20 januari 2009 @ 11:42:

laffe opgeklopte made in China erotische Tupperware gezelligheid

Jaaah, dat is heel goed omschreven!

Bij ons bleef het dus ook bij 1 keer.
quote:Tia Dalma schreef op 20 januari 2009 @ 11:41:

[...]

...to a certain extent.... Lekker als de één er met een zuur lappengezicht bijstaat en een beetje verveeld de andere kant op staat te kijken terwijl de ander uit zijn dak gaat: "Kijk dan, wat een gaaf zweepje!" of "Kijk dan, wat een lief kerkje!". Waar is dan het begrip 'samen' terug te vinden in deze? Ik zie hooguit 'scheiding' op een gegeven moment voorbijkomen...

Daar heb je ook weer gelijk in ja..

Maar ach...ben ook wel eens ergens heen geweest met vriend waar ik best tegenop zag. Achteraf was het best leuk en vriend ook weer n plezier gedaan!
@ petit1968

Bij twijfel niet oversteken; en zo te zien heb je heel wat twijfels.. Passen jullie echt wel.....?

Een paar maanden geleden liep ik langs de ingang van de Kamasutrabeurs in Eindhoven zonder te weten wat er aan de gang was. Ik heb een half uur aan de beademing moeten liggen om bij te komen van het lachen om de kleding van de mensen die naar binnen wilden. Wellicht zou je er naar toe moeten gaan om heel erg te lachen. Wil je vriend waarschijnlijk nooit meer; als hij er geen erectiestoornis aan overhoudt.
Het wordt veel spannender gemaakt in de reclame dan dat het daadwerkelijk is

Ik zou gewoon gaan, het stelt echt niet veel voor, wat stands met erotische spulletjes, dvd's en soortgelijk spul en wat shows.

Die best wel mooi kunnen zijn, maar ze neuken elkaar echt niet van het podium af, hoef je niet bang voor te zijn
Ja, dat vind ik echt.
quote:Tia Dalma schreef op 20 januari 2009 @ 11:42:

[...]

Dat dan ook weer.... Mooi compromis: 1 keer gaan en dan ook de volgende gefundeerd kunnen beargumenteren waarom je niet meer meewil. (Of juist wel )Psies! Ben om zelfde reden met ex op wintersport gegaan, leek me niks vooraf maar vond t geweldig.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar wil alleen maar zeggen dat ik er eens geweest ben (Kamasutrabeurs) en dat het helemaal niets voorstelde. Het was echt héél erg braaf, ik zag helemaal niets waar je je aan zou kunnen storen.

Maar ja, ik stoor me dan ook niet gauw aan bloot, baby's worden ook bloot geboren... bloot is de natuurlijke staat van de mens.

Waarmee precies heb je problemen? Wat voor grenzen denk je dat er bij jou overschreden kunnen worden?

P.S. Ben een oma van 3 kleinkinderen...
return of the kreng: ik heb hem gevraagd om met een vriend te gaan of vrienden, maar hij wilde juist zo graag met mij....Hij wil zo graag, denk ik, dat ik het net zo leuk vind als hij. Hij weet dat het niet zo is, maar probeert het steeds.
voer eendjes geen oorlog!
Even een quote van een vriendin van mij wiens vriend daar altijd als fotograaf op de beurs staat (hele nette, leuke mensen):

(ik ben nl van plan te gaan)

" wij komen daar al jaren en kijken nergens meer van op, maar in het begin vond ik ook wel apart natuurlijk. Eigenlijk kan zo'n bezoekje alle kanten op: de één komt helemaal opgedoft in zijn/haar meest sexy outfitje en loopt echt te pronken, anderen schuifelen in hun dikke koltrui lekker anoniem langs de stands, weer anderen kan het niet gek genoeg en die gaan ter plekke uit de kleren voor een ordinaire fotoshoot bij Foxy-magazine. Het leuke vind ik altijd wel: alles mag, niks hoeft. Zondag is meestal de wat 'bravere' dag, dus lijkt me een goede start "

missch heb je er wat aan om je wel niet over de streep te trekken...?
Het is goed openhartig naar anderen te zijn, maar met eerlijkheid moet je voorzichtig zijn, en als het mogelijk is moet je respectvolle en aardige woorden gebruiken. Confucius
quote:Vl43inder schreef op 20 januari 2009 @ 11:36:

Wij werden er eigenlijk niet warm of koud van.

Same here

Als je dan toch gaat... ga dan op vrijdagavond bij de opening zo vroeg mogelijk. Want op zaterdagavond loop je over de hoofden.
quote:petit1968 schreef op 20 januari 2009 @ 12:33:

return of the kreng: ik heb hem gevraagd om met een vriend te gaan of vrienden, maar hij wilde juist zo graag met mij....Hij wil zo graag, denk ik, dat ik het net zo leuk vind als hij. Hij weet dat het niet zo is, maar probeert het steeds.

Is hij al eens geweest?

Zo niet, misschien is het voor hem dan wel een tegenvaller (kan bijna niet anders als ie zo enthausiast is) en voor jou een meevaller.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven