Gaat hij toch weer met zijn ex?

26-01-2010 14:55 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna een jaar geleden kreeg ik een relatie met een leuke man. Het was net uit met zijn ex-vriendin met wie hij samen had gewoond. Tussen hen werkte het niet meer. Hij wilde niet met haar verder. Zij was er kapot van. Helemaal toen hij op korte termijn een nieuwe relatie kreeg met mij.

Gedurende onze relatie heeft hij altijd contact met haar gehouden. Dit vond ik lastig. Zij wilde hem tenslotte als meer dan alleen een vriend en ik was bang dat hij er in onze relatie achter zou komen dat wat hij met zijn ex had, hij toch niet zomaar achter zich kon laten... Dat ik spannend en nieuw was. Maar dat hij erachter zou komen, dat hij eigenlijk dat gewoon miste bij zijn ex.

Deze angst en onzekerheid heb ik naar hem uitgesproken... Ik heb nooit gezegd dat ik niet wilde dat zij elkaar niet zouden zien. Omdat ik wist dat het belangrijk voor hem was om haar te blijven zien en omdat ik denk dat als je zoiets verbiedt, het alleen tussen ons zou komen te staan.

Hij heeft altijd benadrukt dat ik de enige voor hem was en dat het tussen hem en zijn ex echt over was.

Nu is het over tussen ons. Het werkt niet meer. Omdat hij niet lekker in zijn vel zit. Door oa zijn werk als militair kon hij behoorlijk depressief zijn soms en ook tegengestelde verwachtingen hebben van mij en ons. Hieraan konden ik en wij natuurlijk niet voldoen. Dit was vermoeiend. Voor hem, maar ook voor mij.

Nu is het sinds een maand over. Maar eigenlijk hebben we elkaar nog elke week 2x gezien en ook met elkaar geslapen en gevreeen.

Totdat ik zondagavond hoor dat hij met zijn ex in bed heeft gelegen dat weekend.

Bah wat voel ik me belazerd. Het voelt alsof hij van alle keren dat hij met haar is omgegaan en mij verzekerde dat er niks meer was, me ook belazerd heeft.

Pas nu komt de klap dat het echt echt over is. Het respectloze doet nog zoveel meer pijn, dan de wetenschap dat het echt over is alleen.
Tja, dat is idd klote. Ik ozu gelijk met hem al het contact breken. Neem aan dat je wel wat beters kan krijgen dan een vent die van alle walletjes eet.
Maakt het nog uit of je weet dat hij met zijn ex was/is? Het is over en uit. Loslaten en doorgaan zou ik zeggen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Des te meer reden om het contact definitief af te kappen en te rouwen en verder te gaan met leven. Wel een kl*te manier. Sterkte.
Misschien helpt het om naar je eigen aandeel hierin te kijken. Het is officieel over, maar je blijft je kwetsbaar opstellen, door intiem met hem te blijven. Tja. Hij is je niks verplicht, en liegen is niet chique, maar uit is uit. Hoe komt het dat je toch in dat grijze gebied wil blijven rondpoeren?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
klinkt als een afkickrelatie, Hij en Jij.

Sorry

Get over it
Sja, daarom moet je dus ook geen relatie aangaan met iemand die net uit een lange relatie komt...
Dit is natuurlijk niet leuk om te horen, al zou ik ook geen seks meer hebben als de relatie al over is.. Uit is uit.

Misschien kun je dit eindelijk afsluiten en je eroverheen zetten, nu je dit weet, en is het niet meer zo lastig om je van hem los te maken. Sterkte in ieder geval!
Het is over en uit.

Het werkt niet meer.

Zeg je.

Zoek dat bed dan niet weer op.

Dat werkt niet.

Sterkte.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Behoorlijk afkicken inderdaad. Je weet dat je er helemaal niks mee opschiet, maar toch blijf je vasthouden aan wat wel fijn was....Uitstel noemen ze dat? Ach, van uitstel komt afstel.

Stom dat sommige dingen in een relatie niet werken en soepel lopen als het uit is en bepaalde verwachtingen daar geen roet in het eten gooien. Dus wat dat betreft was het de laatste tijd eigenlijk heel fijn. Niet alleen in bed. Maar gewoon het algehele contact. Geen verwijten meer, maar vertrouwd en liefdevol.

Maar dan is daar bats de waarheid weer...blijkbaar vertrouwde ik onterecht dat hij zo netjes zou zijn om met slechts een persoon tegelijk te rotzooien.

Donderdag zien we elkaar nog. Maar dan toch om knopen te hakken. Helaas dus geen respectvol afscheid.

Hoop dat donderdag de verslaving geen boventoon voert, maar dat ik gewoon mijn verstand blijf gebruiken!
quote:legovriend schreef op 26 januari 2010 @ 15:59:

.......

Hoop dat donderdag de verslaving geen boventoon voert, maar dat ik gewoon mijn verstand blijf gebruiken!

Over welke verslaving heb je het ? Ben je verslaafd aan je ex??

Als jij donderdag knopen wilt doorhakken moet je niet hopen dat je je verstand blijft gebruiken maar het gewoon doen. Het klinkt nu net alsof je eigenlijk stiekem toch nog de hoop hebt dat het goed komt dat het een beetje afhankelijk is van de manier waarop hij zich opstelt.

Als jij de relatie definitief wilt stoppen zeg hem dan wat je wilt zeggen en verbreek dan ook volledig het contact.
quote:Ruby37 schreef op 26 januari 2010 @ 16:21:

[...]Over welke verslaving heb je het ? Ben je verslaafd aan je ex??

....Als jij de relatie definitief wilt stoppen zeg hem dan wat je wilt zeggen en verbreek dan ook volledig het contact.

Haha. Ja verslaafd aan al het fijne wat je samen hebt. Hoe destructief het wellicht ook werkt. Niet kunnen stoppen. Terwijl verstandiger is van wel...

Alleen is daar de grote kloof van wat je weet en wat je eigenlijk zou willen....

Het is niet meer afhankelijk van wat hij zegt. Het is klaar. En toch zou je willen dat het anders is....

Dat maakt zwak op het moment dat je dan tegenover elkaar staat. Maar hij maakt het wel makkelijker door deze eikel-actie.
Eikel-actie? Hij was gewoon nog niet over zijn ex heen, wat niet zo gek is aangezien ze hebben samengewoond. Dat duurt even om te verwerken. Met hem meteen een relatie te zijn aangegaan, dat noem ik een eikel-actie. Maar dat had ik al gezegd
quote:legovriend schreef op 26 januari 2010 @ 16:30:

[...]

Haha. Ja verslaafd aan al het fijne wat je samen hebt. Hoe destructief het wellicht ook werkt. Niet kunnen stoppen. Terwijl verstandiger is van wel...

Alleen is daar de grote kloof van wat je weet en wat je eigenlijk zou willen....

Het is niet meer afhankelijk van wat hij zegt. Het is klaar. En toch zou je willen dat het anders is....

Dat maakt zwak op het moment dat je dan tegenover elkaar staat. Maar hij maakt het wel makkelijker door deze eikel-actie.het heeft gewoon tijd nodig om verstand en gevoel op een lijn te krijgen en meestal hobbelt het gevoel er wat achteraan. Maar inderdaad lijkt het me dat door deze acties zijn eikel-gehalte dusdanig is toegenomen dat je wel heel dom bent om weer het bed met hem in te duiken. Desalniettemin sterkte, verbroken relaties zijn k*t.
Ik vind het niet eerlijk dat je hem zo de zwarte piet toeschuift. Jij bent belazerd?? Lijkt me niet. Het was officieel uit..officieus nog niet en daar was je zelf bij. Je hebt het jezelf aangedaan door met hem te blijven neuken slapen. Het verdiend niet de schoonheidsprijs dat hij er niets bij heeft gezegd van de ex maar ja bent ook zeker geen heilig boontje. Enne, hopen?? Kom op zeg..! Iets positiever; ga je niet rot voelen over een man die dat over jou ook niet doet!
Ja klote voor je. En ook niet zo handig inderdaad om in een relatie te stappen met iemand die zijn ex nog niet goed verwerkt heeft. Grote kans om een rebound te zijn. Maarja dat is achteraf gepraat.

Hopen dat je je verstand blijft gebruiken vind ik een zwaktebod. Gewoon je verstand blijven gebruiken dat heb je immers zelf in de hand. Vantevoren bedenken welke boodschap je wil overbrengen en je daar ook niet vanaf laten brengen.
Wat is zijn naam??? Dit verhaal komt mij HEEL bekend voor, maar dan vanaf de andere kant, die van zijn vriendin.. kan je me een bericht sturen met zijn naam?

Het zal toch niet zo wezen??
Waarom nog een afscheidsgesprek? Vooral als je bang bent dat je jezelf niet in de hand hebt, het is gewoon een verkapte manier van het contact (de relatie) voortzetten.

Als je er echt mee wilt kappen zeg je tabee!

(edit: en dus geen ontmoeting)
anoniem_81638 wijzigde dit bericht op 26-01-2010 19:29
Reden: voor de duidelijkheid
% gewijzigd
quote:NoMoreDrama schreef op 26 januari 2010 @ 19:08:

Wat is zijn naam??? Dit verhaal komt mij HEEL bekend voor, maar dan vanaf de andere kant, die van zijn vriendin.. kan je me een bericht sturen met zijn naam?

Het zal toch niet zo wezen??Even refererend aan jouw topic: Bedrogen!!. De vrouw daar was toch een goede vriendin die nu zwanger is? TO voldoet niet aan deze omschrijving...
Nee een andere vriendin van me heeft zoiets meegemaakt dat wijf wat nu zwanger is van mijn ex noem ik geen vriendin meer... meer parasiet der parasieten..
@TO, welke knoop moet nu nog doorgehakt worden? Het is toch al uit tussen jullie?
Het telefoontje is al geweest. Geen ontmoeting meer dus.

Ja dat is beter. Maar gadver wat voelt het rot dat het allemaal over is..

@ no more drama: als je behoefte hebt om daar meer over te weten, bericht mij maar even met een naam voor bevestiging.
Dat wil ik wel:P maar hoe stuur ik een prive bericht? Ben zo a technisch...:(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven