Gaat hij vreemd?
maandag 12 oktober 2020 om 22:33
Ah, is toch erg he dat je dan super onzeker over je zelf wordt terwijl jr het goed aan gevoeld hebt en een ander blijft liegen.Whateffa schreef: ↑12-10-2020 16:33Ik ben ook echt gruwelijk belazerd en ik voelde het eigenlijk al een hele tijd. Ik heb het hem op de man afgevraagd (ik ben daar direct in) en hij ontkende in alle toonaarden. Hij heeft mij vervolgens zo ongelukkig gemaakt met zijn gedrag (ik werd super onzeker maar hij bleef maar ontkennen dat er iets was) dat ik uiteindelijk uit de relatie ben gestapt. Later kwam ik er alsnog achter dat hij mij al een tijd lang belazerde met een bekende, hij wilde alleen dat ik de stekker eruit trok (er was een ook een kind in het spel en hij wilde niet de kwaaie piet zijn), vandaar zijn rottige gedrag. Ik denk dat je op je gevoel moet vertrouwen, er is iets mis. Misschien moet je op een bepaald moment jezelf ook afvragen of je je zo in een relatie wilt voelen ongeacht of er nou wel sprake is van vreemdgaan of niet. Ik ben blij dat ik er uitgestapt ben, ondanks dat het een hele zware tijd is geweest daarna.
Precies wat je schrijft dat je, je af moet vragen of je, je wel zo in een relatie wil voelen. In een goede relatie hoef je geen detective te spelen en continu vragen hebben over hoe en wat.
Fijn dat je er mee gestopt bent stuk meer rust voor jezelf.
maandag 12 oktober 2020 om 22:34
noorderlicht76 schreef: ↑12-10-2020 16:29ik zou de hele pot in mijn haar smeren en s avonds zeggen dat je zijn nieuwe gel gebruikt hebt.
maandag 12 oktober 2020 om 22:36
Dat zou nog niets zeggen. Misschien vindt hij het gebruik van glijmiddel lekker voor zichzelf.Henk-en-Roelie schreef: ↑12-10-2020 18:35![]()
of tijgerbalsem en dan 's kijken of hij de hele avond ( en nacht ) onder de douche blijft staan![]()
maandag 12 oktober 2020 om 22:39
Inderaad. Ik zou het ook niet zo snel kopen.
maandag 12 oktober 2020 om 23:29
Waarom niet?
Ik kan bij anale seks een beetje glijmiddel wel waarderen.
Soms koop ik het, soms ook zeker wel mijn man.
maandag 12 oktober 2020 om 23:36
Want? Wij hebben 3 soorten. En doen niet aan anaal.
dinsdag 13 oktober 2020 om 08:50
nou, ik was gisteren vol van plan het te bespreken maar er ontstond een discussie over een futiliteit waardoor hij zijn spullen pakte zodra de kinderen op bed lagen. Ik heb hem niet meer gezien en ben gaan slapen. Nu weer beiden op t werk.
De grapjes snap ik best, zo denk ik zelf ook.
Geeft me vanavond kans om zijn tas te checken voorafgaand aan t gesprek. kinderachtig maar dat is weglopen ipv uitpraten ook. Hij gaf me nog wel een kus toen ik lag te slapen voelde ik. Maar ja, wat zegt dat he.Ik voel me bedonderd letterlijk en figuurlijk begin ik steeds meer te denken.
Geeft me vanavond kans om zijn tas te checken voorafgaand aan t gesprek. kinderachtig maar dat is weglopen ipv uitpraten ook. Hij gaf me nog wel een kus toen ik lag te slapen voelde ik. Maar ja, wat zegt dat he.Ik voel me bedonderd letterlijk en figuurlijk begin ik steeds meer te denken.
dinsdag 13 oktober 2020 om 09:43
Zo lees ik dat ook.
To. Gaat bij vaker ergens anders slapen na een discussie/ruzie? Dat is natuurlijk ook niet normaal.
Als hij zijn hoofd er niet na heeft staan om samen in bed te slapen dan kan hij ook op de bank ofzo slapen natuurlijk.
Jij wil vanavond dus kijken of de glijmiddel nog in zijn tas zit of dat het ineens weg is nadat hij niet thuis heeft geslapen?
Ik snap het heel erg goed dat jij je bedonderd zal voelen.
05-2019 wijzigde dit bericht op 13-10-2020 09:49
38.29% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !
dinsdag 13 oktober 2020 om 10:05
Mijn ervaring is dat als mannen andere interesses hebben, ze makkelijk ruzie maken om kleine dingen. Alsof het ze een gegronde reden geeft om zich te gedragen zoals ze dat dan doen. Net als een alcoholist die dan weer een reden heeft om te gaan drinken.
blauwe_emmer wijzigde dit bericht op 13-10-2020 10:09
0.79% gewijzigd
dinsdag 13 oktober 2020 om 10:25
dinsdag 13 oktober 2020 om 11:42
Dus hij heeft zich naar een andere ruimte in de woning verplaats na de discussie, begrijp ik. Hij is er dus niet van tussen gegaan?xUNKNOWNx schreef: ↑13-10-2020 08:50nou, ik was gisteren vol van plan het te bespreken maar er ontstond een discussie over een futiliteit waardoor hij zijn spullen pakte zodra de kinderen op bed lagen. Ik heb hem niet meer gezien en ben gaan slapen. Nu weer beiden op t werk.
dinsdag 13 oktober 2020 om 11:48
Eens. De dag dat ik 's nachts bij mijn slapende man zijn vinger moet gebruiken om zijn telefoon te ontgrendelen ga ik zelf wel weg.pejeka schreef: ↑11-10-2020 22:38Wat een rare adviezen allemaal, achter zijn rug om email en sociale media en mobiele telefoon checken. Waarom niet gewoon met dat zakje glijmiddel naar je man gaan en gewoon vragen: joh, ik vond dit in je werktas, heb jij enig idee hoe dat daar is gekomen en wat moet jij daar nou mee op je werk?
dinsdag 13 oktober 2020 om 12:19
eens, dat denk ik en herinnerd me erg aan de situatie 6 jaar geleden. Werd hij ook boos/geirriteerd om niets. Maar toen was hij ook ineens meer bezig met zijn uiterlijk, dat is nu (nog) niet. Wilde hij ineens nieuwe onderbroeken enzo (achteraf snapte ik toen waarom)blauwe_emmer schreef: ↑13-10-2020 10:05Mijn ervaring is dat als mannen andere interesses hebben, ze makkelijk ruzie maken om kleine dingen. Alsof het ze een gegronde reden geeft om zich te gedragen zoals ze dat dan doen. Net als een alcoholist die dan weer een reden heeft om te gaan drinken.
dinsdag 13 oktober 2020 om 13:40
Dus hij is er vandoor gegaan. Dat ... klinkt .... niet ... best. Goedmaakkusje? Meh...xUNKNOWNx schreef: ↑13-10-2020 12:15nee om half 8 brachten we de kinderen naar bed. We discussiëren niet verder in bijzijn van de kinderen dus zodra we naar beneden gingen pakte hij zijn sporttas. Ik ben om 22.00 naar bed gegaan en ik hoorde hem om 22.15 thuis komen. om 7 uur moest hij naar zijn werk.
dinsdag 13 oktober 2020 om 14:13
Ik snap dat je bang bent voor het antwoord, maar zelf detective spelen is zinloos. Ik zou het hem op de man afvragen of er iets speelt en hem ook confronteren met het glijmiddel dat je aantrof.
En mocht het idd zo zijn dat hij er iemand naast heeft, hetgeen niet ondenkbaar is, dan is de huidige situatie alleen maar uitstel: je schuift het probleem (als daarvan sprake is) voor je uit, maar dat betekent niet dat het probleem vanzelf over is of gaat.
Overigens, als er niets aan de hand is, is hij jou ook een verklaring schuldig over het glijmiddel. En dat hoeft niet meteen verwijtend te zijn overigens - meer in de trant van: "zou je mij uitleggen waarom je dit in je sporttas hebt, ik krijg hier gekke associaties bij, zeker gelet op de voorgeschiedenis."
En mocht het idd zo zijn dat hij er iemand naast heeft, hetgeen niet ondenkbaar is, dan is de huidige situatie alleen maar uitstel: je schuift het probleem (als daarvan sprake is) voor je uit, maar dat betekent niet dat het probleem vanzelf over is of gaat.
Overigens, als er niets aan de hand is, is hij jou ook een verklaring schuldig over het glijmiddel. En dat hoeft niet meteen verwijtend te zijn overigens - meer in de trant van: "zou je mij uitleggen waarom je dit in je sporttas hebt, ik krijg hier gekke associaties bij, zeker gelet op de voorgeschiedenis."
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.