Game Over

04-06-2017 18:32 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of er mensen zich herkennen in mijn situatie. En of dat een enkeling is of misschien wel een heleboel?
Het gaat over een gevoel, wat ik het Game Over gevoel ben gaan noemen.
Ik ben nu bijna 2,5 jaar vrijgezel. Vanaf m'n 15e heb ik eigenlijk altijd een relatie gehad. Eerst een verkering van 3 jaar, daarna 10 jaar met de vader van mijn zoon, en daarna nog twee keer de mist in gegaan met de verkeerde.
Anyway, ik ben nu in de 40, en het gaat hartstikke goed met me.
Ik schrijf al een tijd mee in het "alleen zijn en gelukkig zijn" topic, en dat ben ik inmiddels echt, kan ik eerlijk zeggen; gelukkig.

Wat ik vreemd vind, is dat ik echt een compleet "voor mij hoeft het niet meer" gevoel heb qua relaties en de romantische liefde.
Ik heb ook niet gedate, en dus ook geen avontuurtjes gehad. Terwijl ik altijd zeer actief was op dat gebied. Ik heb er geen zin meer in.
En ik mis het niet, verlang niets, het boeit me niet meer.
Er is dus eigenlijk niks aan de hand, maar ik vraag me af, is dit wel gezond?
Is het de leeftijd, maar ik ben pas 40?
anoniem_259983 wijzigde dit bericht op 04-06-2017 22:14
0.09% gewijzigd
"When it rains, look for rainbows. When it's dark, look for stars.."
Eind goed al goed?
badmeester schreef:
05-06-2017 10:02
Eind goed al goed?
Haha zo zou je het kunnen zien
Het is allemaal wel goed ja, ik heb niks te klagen
Misschien was mijn vraag een beetje vaag, maar goed er blijken dus wel meer mensen te zijn hier, die hetzelfde hebben.
Op de een of andere manier doet dat toch goed.
Ben ik toch niet alleen hahaha
Oh wacht dat was ik al niet
:yes:
broodroostertje schreef:
04-06-2017 22:21
Je bent niet de enige hoor. Ik heb ook een lange relatie gehad van 14 jaar, kinderen gekregen..na die relatie even los gegaan en ook de mist in gegaan met iemand. Daarna wel wat gedate, maar ik krijg geen gevoel meer bij iemand.
Voor de vorm ga ik zo nu en dan op tinder, app ik een beetje maar zodra iemand wil afspreken haak ik af. Ik raak gewoon van niemand enthousiast en ik heb er totaal geen zin in.
Er zijn momenten dat ik me wel alleen voel, maar dat is vaak snel weer over.
Nu 5 jaar single. De 10 ga ik wel halen.
Ja die momenten ken ik, soms mis ik echt even een partner, maar dat is meestal heel snel weer over. Ik heb veel goede contacten, mensen die ik regelmatig spreek en een aantal die ik anytime zou kunnen bellen, als het nodig is. En zij mij uiteraard.
Vanmorgen was het er ook even, een gemis, het blijkt een extra zondag te zijn vandaag haha dat had ik nog niet helemaal door.
En de zondagochtenden met iemand samen aan de koffie en ontbijten is toch best gezellig.
Het is gewoon zo dubbel, vind ik. Want ik heb het in m'n eentje gewoon ook zo goed. Zo heerlijk rustig, zoveel vrijheid, zo weinig gedoe.

Een viva vriendin zei al eens, vergeet niet dat je hetzelfde "probleem" hebt als je in een relatie zit, dan heb je ook van die momenten, dat je even niet blij bent met je situatie. Ieder voordeel heb ze nadeel, dat verhaal ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven