Gedoe met 'gewone' vriend :-(

26-08-2008 11:55 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
.
.
Charlotte York.... een van mijn favoriete vrouwen!
.
Helemaal eens met Star. Niet dat hij verliefd op je is of zou zijn of zo, geen idee. Maar ik zou zeggen dat je het idee hebt dat hij minder goed in zijn vel zit, afwezig is en vragen of alles goed gaat. Je houdt het dan bij jezelf en hij weet in ieder geval dat je een verandering opgemerkt hebt. Misschien gaat hij praten, misschien krijgt hij dan pas door dat hij iets anders doet. Je valt hem niet aan maar vertelt dat je iets opgemerkt hebt. Dat is altijd fijn als iemand met aandacht met je bezig is geweest.

En wat betreft angst dat hij de vriendschap op een laag pitje wil zetten, tja, als hij dat wil dan maakt het toch niet uit of jij er naar vraagt of niet. Als hij het echt wilt doet hij dat toch wel en dan kun je het maar beter duidelijk hebben en echt weten. Nu haal jij je misschien van alles in je hoofd, waardoor jullie omgang helemaal niet meer ontspannen is en de vriendschap een deuk oploopt terwijl hij jou nog steeds heel aardig vindt maar blijkt dat zijn vriendin ongewenst zwanger is of zo en hij daar over loopt te piekeren hoe het nu moet. (Ik roep maar wat hoor). Vragen dus.
quote:suus78 schreef op 26 augustus 2008 @ 12:59:

@ Star, dat is idd nog de meest neutrale vraag. Maar dan weer: wat als hij zegt 'nee alles prima'...zucht.

Wat als... wat als... Je hebt het nog niet gevraagd hé? Je zal het niet weten, eer je het hebt gevraagd. Trek die stoute pumps aan en vraag het hem gewoon. Jullie delen een vriendschap samen; daarin kun je dat neutrale vraagje écht wel stellen hoor!;)

Give it a try.

Liefs, B.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven