gedrag van vriend??????
donderdag 3 september 2009 om 18:34
Dag, Ik ben nieuw op dit forum want ik wil weleens de mening van anderen weten over het volgende.
Mijn vriend heeft soms een erg rare manier van reageren in mijn ogen en ik weet niet wat ik ermee moet.Ik weet alleen dat ik er buikpijn van krijg.
Er zijn regelmatig dagen dat hij relaxt en leuk is maar dan ineens kan zijn gedrag omslaan als een blad aan een boom.
bv gisteren vroeg hij ij hoeveel het kost om een dure auto te huren zodat hij binnekort een weekend met zijn vrienden daarin naar frankrijk kan rijden waar ze een naar een bruiloft gaan.Ik begon te lachen want ik zag de noodzaak niet want mijn vriend heeft een prima eigen auto. Blijkt nu dat ze willen showen naar die andere bruiloftsgasten...tja...mijn vriend is van buitenlandse komaf moet ik er dan bijvertellen. Later op de avond vertelde hij zelf een verhaal waarin een de naam van een oude scharrel van ij voorbij kwam , en sindsdien is zijn gezicht op onweer. Raakt hij mij niet aan, loopt net de deur uit zonder te groeten om naar een vriend te gaan en ik zit hier met buikpijn.
Wat denken jullie hiervan?
Mijn vriend heeft soms een erg rare manier van reageren in mijn ogen en ik weet niet wat ik ermee moet.Ik weet alleen dat ik er buikpijn van krijg.
Er zijn regelmatig dagen dat hij relaxt en leuk is maar dan ineens kan zijn gedrag omslaan als een blad aan een boom.
bv gisteren vroeg hij ij hoeveel het kost om een dure auto te huren zodat hij binnekort een weekend met zijn vrienden daarin naar frankrijk kan rijden waar ze een naar een bruiloft gaan.Ik begon te lachen want ik zag de noodzaak niet want mijn vriend heeft een prima eigen auto. Blijkt nu dat ze willen showen naar die andere bruiloftsgasten...tja...mijn vriend is van buitenlandse komaf moet ik er dan bijvertellen. Later op de avond vertelde hij zelf een verhaal waarin een de naam van een oude scharrel van ij voorbij kwam , en sindsdien is zijn gezicht op onweer. Raakt hij mij niet aan, loopt net de deur uit zonder te groeten om naar een vriend te gaan en ik zit hier met buikpijn.
Wat denken jullie hiervan?

donderdag 3 september 2009 om 18:43
nee ik ben geen 18(is mn huisnummer) .Hij vertelde een verhaal over een kennis van hem en die kwam hij tegen in een winkel samen met een oude scharrel van mij. Ik vind het ook verwarrend dat hij zo tegen mij doet omdat hij zelf dit verhaal vertelde.
Hij heeft wel vaker van die nukken.nu krijg ik net een sms dat hij boos op mij is en dat ie het straks wel zegt.....
Hij is 30! zou je niet zeggen he
Hij heeft wel vaker van die nukken.nu krijg ik net een sms dat hij boos op mij is en dat ie het straks wel zegt.....
Hij is 30! zou je niet zeggen he

donderdag 3 september 2009 om 18:46

donderdag 3 september 2009 om 18:47
Lois18 waarom krijg jij buikpijn als je vriend zich kinderachtig gedraagt? Bedoel je daarmee dat je het stom vindt of dat het je echt dwars zit? Als het 2e het geval is, reageer je wel heel heftig hoor. Als je met hem verder wilt lijkt het me handig als je wat nuchterder naar zijn gedrag kijkt en daarop ook wat normaler reageert. Als dat moeilijk voor je is denk ik dat jejezelf een groot plezier doet door niet met hem verder te gaan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
donderdag 3 september 2009 om 19:00
Ik zou hem dumpen. Boos worden als de naam van een exscharrel wordt genoemd? Vaag hoor, hij moet maar op zoek naar zijn eeuwige maagden dan denk ik.
Niet leuk doen omdat je je een keer wat minder prettig voelt, kan een keer voorkomen, en moet ook kunnen, maar waarom de ander daar mee lastig gevallen moet worden is mij een raadsel.
Hoelang zijn jullie samen eigenlijk?
Niet leuk doen omdat je je een keer wat minder prettig voelt, kan een keer voorkomen, en moet ook kunnen, maar waarom de ander daar mee lastig gevallen moet worden is mij een raadsel.
Hoelang zijn jullie samen eigenlijk?
donderdag 3 september 2009 om 19:02
Ik merk dat ik wel zat word tvan dit gedrag en die nukken.Ik weet niet of het in een cultuurverschil zit of gewoon in het karakter van hem.Wel vaker zijn er dingen geweest waar ik mijn vraagtekens bij zet, bv als hij op zijn werk commentaar krijgt dan vervloekt ie iedereen.Hij zegt ook altijd dat ie goed mensen kan inschatten en als ik hem dan hoor praten over mensen die hij bv op straat ziet dan staat zijn inschatting altijd lijnrecht tegenover de mijne.Heel apart. Hij zegt ook altijd dat ik alle vrijeid heb maar als ik iets doe wordt ie gestresst net zoals nu dus als hij die scharrel zijn naam noemt bv. Kan ie dus een hele dag raar over doen.
Is da t cultuur of gewoon gekte?
Is da t cultuur of gewoon gekte?