Geduld hebben?

02-03-2012 20:30 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb van de week ook een topic geplaatst dus het kan zijn dat jullie er iets in herkennen wat ik nu schrijf. Ik heb zondag een hele leuke date gehad wij hadden al een tijdje contact en heel de dag door en zondag was het zo ver dat we elkaar eindelijk zagen voor een eerste date, deze dag was echt heel leuk en had vlinders in mijn buik.

Na de date zei hij dat we het snel over moesten doen en hij mij leuk vond. Nu hebben we een 2de date staan over 2 weken. Nu is het zo dat hij vakantie heeft, maar niet zoveel laat horen als voor de date ik krijg nu maar 2 a 3 berichtjes per dag terwijl het voor de date zaten we heel de avond lang te whatsappen. Nu is dat dus een stuk minder. Als hij mij wat stuurt staat er ook in dat hij aan me denkt of hij me lief vind. Denken jullie dat ik het gewoon een beetje moet afwachten en geduld moet hebben tot de 2de date? Of denken jullie dat het toch wat anders is als je een stuk minder contact heb dan voor de date?
2 a 3 berichtjes per dag? Er zijn mensen die daar een moord voor doen! hahaha

Hij is OP VAKANTIE he....dus misschien zo nu en dan even niet met jou bezig.
Hmm, misschien heeft hij meer datinglijntjes open?
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
2 tot 3 berichten is trouwens best veel ja, vind ik ook.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Pfff 2-3 berichten per dag en nog is het niet genoeg?

Daar zou ik al stapelgek van worden,zeker na 1 date..
Haha ja meiden I know dat 2 a 3 berichten wel genoeg is maar ik bedoelde het meer in de context dat het voor de date veel meer was en nu een stuk minder. Hij is gewoon thuis met de vakantie en zegt dat hij een rustig avondje op de bank heeft dus het is niet dat hij lekker aan het stappen is of wat leuks met vrienden aan het doen is waardoor hij niet reageert
Al dat gedoe met sociale media doen een beginnende vriendschap/relatie geen goed. Bouw nu eens gewoon rustig dat contact op? Over twee weken weer een date? Te veel berichtjes kunnen de zin in de tweede date ook verminderen! Zou maar niet te veel pushen, geef het de tijd!
Alles komt goed lieverd, sterk blijven
Niks sterk blijven! Normaal verder leven. Laat je leven niet gelijk stoppen als je date met een jongen!

2 a 3 smsjes sturen per dag? ik zou er niet tegen kunnen.. na 1 date!
Nou ja..een date over 2 weken als hij nu vakantie heeft en de hele dag niks te doen heeft vind ik dan wel weer wat ruim. Dan zie ik niet zo in waarom je niet eerder afspreekt als je elkaar leuk vindt en toch 2 of 3 berichtjes per dag naar elkaar stuurt....

Maargoed, dat zal wel aan mij liggen..:-S
Ik krijg van mijn man nog geen 3 sms-jes per halfjaar... Ik denk dat het wel goed zit hoor. Misschien doet hij inderdaad nog wat typische vakantiedingen op een dag. Veel plezier over 2 weken..
Nicolientje, met alle respect, dat is een nogal kromme vergelijking. TO zit in een beginnende romance, dat is heel wat anders dan wanneer je al een (stabiele), langere relatie hebt.
Haha thanks, ja nu ik het zo leest is het wel een beetje stom om te denken dat 2 a 3 berichtjes veel is he? Ben gewoon onzeker. Yesorno je heb ook helemaal gelijk hoor, gewoon doorleven ik doe dat ook wel ga leuke dingen doen en morgen ook lekker uit maar denk toch aan hem en check me telefoon vaak en dan als ik niks heb ben ik teleurgesteld haha.

Hij woont aan de andere kant van het land marsepeintje en ik werk deze week dus heen en weer is 6 uur reizen vandaar dat wij pas dat weekend kunnen afspreken.

Hebben jullie tips over hoe je zoiets even tijd kunt gunnen, ik probeer het al om als ik bijv een bericht krijg het even te laten rusten en dan na pa uurtjes te reageren zodat ik er niet te bovenop zit, iemand anders nog ideetjes?
laat je telefoon gewoon thuis als je weg bent. En denk er niet over na wanneer je hem gaat smsen.. ga met die smsjes een beetje relaxed om, niet zo krampachtig.

Wat is het ergste dat er gebeurd? Dat ie je niet leuk vindt? dat het niks wordt? Ja en dan?? Ga je dood?

Meisje, het leven draait om jou. Niet om hem. Dus ga lekker genieten! En je ziet wel.. of hij de man van je dromen is..
Nee meis, ik ga niet dood zo zie ik dat ook niet en ik zal dan best een andere jongen tegenkomen, maar als ik iemand echt leuk vind en ik bent verliefd dan wil ik wel dat het wat wordt, en dan heb ik het liefste dat hij ook vaak aan mij denkt.
quote:Marsepeintje schreef op 02 maart 2012 @ 20:49:

Nou ja..een date over 2 weken als hij nu vakantie heeft en de hele dag niks te doen heeft vind ik dan wel weer wat ruim. Dan zie ik niet zo in waarom je niet eerder afspreekt als je elkaar leuk vindt en toch 2 of 3 berichtjes per dag naar elkaar stuurt....

Maargoed, dat zal wel aan mij liggen..:-SNee, ligt niet aan jou, ik vind het ook krom. Hij is niet aan het backpacken door de jungle met zero internet, hij zit op de bank thuis! En dan toch pas over 2 weken af willen spreken? Ik zou denken, je hebt lekker vakantie, spreek gewoon eerder af, als je elkaar toch zo leuk vindt. En dan ook nog eens drastisch minder contact.. ik denk er het mijne van.
Ik vind het ook best veel. Na de eerste date is de spanning misschien een beetje weg, dus wordt het wat minder. Maar hij wil nog een keer daten toch? Ik zou er dus niet vanuit gaan dat hij je niet leuk vind.
ik zou gewoon maar lekker nergens vanuit gaan.. je kunt niet in zijn hoofd kijken.. en je weet hoe dan ook niet hoe het loopt.. *mijn punt is duidelijk denk ik;)*
quote:me-meis schreef op 02 maart 2012 @ 21:10:

Nee meis, ik ga niet dood zo zie ik dat ook niet en ik zal dan best een andere jongen tegenkomen, maar als ik iemand echt leuk vind en ik bent verliefd dan wil ik wel dat het wat wordt, en dan heb ik het liefste dat hij ook vaak aan mij denkt.

Als denken aan iemand gelijk staat aan het aantal smsjes dat je verzend zou ik nu bankroet zijn. Ik ben namelijk nogal begaan met mijn vrienden, familie en geliefden. Gelukkig viert m'n verstand boven m'n bankrekening en alhoewel die paar smsjes me niet bankroet zouden maken, vind ik het heerlijk relaxed om dit niet te hoeven afmeten.

Dat ik blij ben met mensen zien ze aan m'n gezicht als ik ze ontmoet, al dan niet concreet afgesproken via sms.
En als aanvulling, alle tijd hebben, maar pas over 2 weken zin in een date en dan ook nog eens drastisch minder smsen dan voor de eerste date?

Bij mij smsen ze alleen maar meer na de eerste date, maar geloof me.... daar word je ook niet blij van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven