Geen hoop meer voor single vrouwen.

11-07-2008 09:45 18 berichten

Of je moet gewoon voor mannen onder de 25 gaan.
Alle reacties Link kopieren
The time is now
Hm, volgens mij klopt deze grafiek niet. Ik geloof niet dat alle mannen boven de 25 óf intelligent, óf charmant óf knap zijn (of zelfs meer dan één van deze eigenschappen bezitten).

Ook mis ik de categorie getrouwd én homo.
Ga in therapie!
Ik heb er één die alleen knap en intelligent is, is ook best vol te houden!
The time is now
Trouwens onder de 25 ken ik weinig 'mannen', maar voornamelijk jochies.
The time is now
quote:dubiootje schreef op 11 juli 2008 @ 09:48:

Hm, volgens mij klopt deze grafiek niet. Ik geloof niet dat alle mannen boven de 25 óf intelligent, óf charmant óf knap zijn (of zelfs meer dan één van deze eigenschappen bezitten).

Ook mis ik de categorie getrouwd én homo.het is een grapje.
quote:absoluteEinstein schreef op 11 juli 2008 @ 09:51:

[...]

het is een grapje.

Goh, echt?

quote:zomerkind schreef op 11 juli 2008 @ 09:54:

[...]

Goh, echt?

Nou ja, ik vond de reactie wat serieus.
Sorry, de smiley ontbrak maar het leek me wel duidelijk dat ik het niet serieus bedoelde
Ga in therapie!
Briljant! Ga hem gelijk doorsturen naar vriendin die er na een paar weken achterkwam dat haar 'ideale man' getrouwd bleek te zijn.
Dat zeg ik....
Homo's komen er wel erg goed uit zeg!
Zag gister of eergister op tv iemand van het sociaal cultureel planbureau (of hij was van het centraal bureau voor statistiek). Hij had het erover dat het soort mannen dat vrouwen willen, dat daar een tekort aan is en er een tendens is om deze mannen te delen. De "tweede leg" is daar een duidelijk voorbeeld van. Als we dat als maatschappij een poosje volhouden, dan hebben we over 200 jaar veel meer mannen met die genetische eigenschappen die vrouwen willen. (sociaal, intelligent enz). Aldus deze (in mijn ogen behoorlijk aantrekkelijke) man.
Tsja ik moet zeggen dat er ook wel lekkere exemplaren rond lopen maar niet alle homo's liggen in dat gebiedje denk ik. Misschien liggen er nog eilandjes om heen met loslopende lekkere mannen en homo's die niet perfect zijn. Maar paste het gewoon niet meer op het plaatje.
Volgens mij mist het woordje 'single' in de titel. Of misschien 'supposedly single'
quote:hanke321 schreef op 11 juli 2008 @ 11:22:

Zag gister of eergister op tv iemand van het sociaal cultureel planbureau (of hij was van het centraal bureau voor statistiek). Hij had het erover dat het soort mannen dat vrouwen willen, dat daar een tekort aan is en er een tendens is om deze mannen te delen. De "tweede leg" is daar een duidelijk voorbeeld van. Als we dat als maatschappij een poosje volhouden, dan hebben we over 200 jaar veel meer mannen met die genetische eigenschappen die vrouwen willen. (sociaal, intelligent enz). Aldus deze (in mijn ogen behoorlijk aantrekkelijke) man.

En ik maar denken dat die tweede leg kwam door de midlife crisis. Is toch vaak een oudere man met een jonge blom??

Maar het ligt kennelijk aan de vrouwen die de onbedwingbare behoefte voelen te delen. Ik snap het niet, als die man zo begeerlijk is, waarom laat vrouw 1 hem dan gaan?? Dat betekent dan toch dat hij zelf weg is gelopen??
quote:hanke321 schreef op 11 juli 2008 @ 11:22:

Zag gister of eergister op tv iemand van het sociaal cultureel planbureau (of hij was van het centraal bureau voor statistiek). Hij had het erover dat het soort mannen dat vrouwen willen, dat daar een tekort aan is en er een tendens is om deze mannen te delen. De "tweede leg" is daar een duidelijk voorbeeld van. Als we dat als maatschappij een poosje volhouden, dan hebben we over 200 jaar veel meer mannen met die genetische eigenschappen die vrouwen willen. (sociaal, intelligent enz). Aldus deze (in mijn ogen behoorlijk aantrekkelijke) man.Nou ik ga die van mij toch echt niet delen, sorry dames!
Ik zat ook een beetje te denken toen ik dat stukje op tv zag: dan maken een hoop tieners mee dat pa er met een jonge blom vandoor gaat. Weet nou niet of dat zo goed is voor de samenleving.
shit zeg, kom ik er na 31 jaar achter dat ik eigenlijk gay ben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven