Geen huis, werk, geld maar verliefd

15-09-2019 08:56 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je doen als je nieuwe liefde geen huis heeft( woont om financiele redenen bij ex) geen werk ( net voor de ontmoeting kwijtgeraakt) en minder te besteden heeft.

Zelf heb je wel een stabiele basis.

Ga je voor de liefde of verstand???
LaCasa schreef:
17-09-2019 00:36
Hier in een soortgelijke relatie gezeten.

Je doet het goed, kies voor jezelf en je kinderen.
Huh? TO heeft toch geen kinderen? Haar ex heeft kinderen bij een andere ex dan de ex waar hij mee woont.
Kip04 schreef:
16-09-2019 12:40
Je bedoelt het andersom waarschijnlijk, die niet bij mij in een gedpreid bedje komt
Klopt! Dat bedoelde ik.
Poker schreef:
16-09-2019 12:56
Als het een beauty is wel, maar een lelijke deerne ook niet hoor!
Hier heb je een punt.
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
15-09-2019 09:18
Van de zin onderdak geven krijg ik ook al de kriebels, dat was niet mijn intentie bij een nieuwe relatie. Ik wilde elkaar leren kennen, en tuurlijk kan je in een tijdelijke niet zo fijne situatie zitten maar dacht heel eerlijk. Als je in zo een situatie een nieuwe relatie aan gaat moet je binnen 3 mnd max een oplossing hebben of het nu werk of woning is. Misschien naieve gedachten van mij
Verstandige gedachte juist. Iemand kan altijd even in een dipje zitten, maar als er na 6 mnd niets veranderd is is er geen sprake van een dipje maar van een structureel probleem.
Een man die zijn eigen leven zo niet op orde heeft vind ik ontzettend onaantrekkelijk, ook al zou ie qua uiterlijk een paradepaardje zijn en een gouden lul hebben van 22 centimeter.
Kip, ik had dit wel verwacht eigenlijk. En de manier waarop hij probeert te lijmen is wederom tekenend.

Natuurlijk zijn jouw gevoelens niet meteen verdwenen. Je bent niet voor niets zo lang aan het tobben, schakelde zelfs het Viva forum in. :proud: En misschien twijfel je nog steeds. Wie weet is dit een wake-up call geweest voor hem.. Zo ja, blijft de vraag of hij later niet weer vervalt in dit gedrag. Al ken ik de man niet, vrees er wel voor. Hij lijkt op allerlei belangrijke vlakken geen eigen verantwoordelijkheid te willen nemen.
mater_matuta schreef:
17-09-2019 09:45
als er na 6 mnd niets veranderd is is er geen sprake van een dipje maar van een structureel probleem.
Een man die zijn eigen leven zo niet op orde heeft vind ik ontzettend onaantrekkelijk, ook al zou ie qua uiterlijk een paradepaardje zijn en een gouden lul hebben van 22 centimeter.
Nouja dat dus :proud:
mater_matuta schreef:
17-09-2019 09:45
Een man die zijn eigen leven zo niet op orde heeft vind ik ontzettend onaantrekkelijk, ook al zou ie qua uiterlijk een paradepaardje zijn en een gouden lul hebben van 22 centimeter.
Dit bedoel ik dus.
Alle reacties Link kopieren
Hij blijft aangeven met mij te willen praten, ik blijf aangeven dat ik met rust gelaten wil worden, ik heb er op dit moment gewoon geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kip04 schreef:
17-09-2019 17:02
Hij blijft aangeven met mij te willen praten, ik blijf aangeven dat ik met rust gelaten wil worden, ik heb er op dit moment gewoon geen zin in.
Geef dan ook duidelijk aan dat je het zelf ook al niet meer zag zitten. Dat is wat duidelijker dan “prima”. Kan gewoon via de app. Anders denkt hij misschien dat het je trots is.

Of gewoon lekker in zijn sop gaar laten koken. Je bent hem niets verschuldigd. Maar zo lang je zegt “op dit moment” geen behoefte te hebben aan een gesprek laat je ruimte voor een gesprek. Zeg gewoon dat het wat jou betreft is afgerond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven