Geen huis, werk, geld maar verliefd

15-09-2019 08:56 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je doen als je nieuwe liefde geen huis heeft( woont om financiele redenen bij ex) geen werk ( net voor de ontmoeting kwijtgeraakt) en minder te besteden heeft.

Zelf heb je wel een stabiele basis.

Ga je voor de liefde of verstand???
Sjaantje37 schreef:
16-09-2019 13:20
Maar je betaald wel dingen voor hem?
Ze gaan daarin gelijk op zegt Kip dus. Wat haar dwars zat was dat hij weinig ondernam om uit zijn situatie (baan, wonen bij ex) kwam. Qua geld heeft hij niet op haar zak geteerd. Gewoon teveel praten over problemen en weinig actie.
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
16-09-2019 10:04
Dat bedoel ik nu was ik al niet onder de indruk van dat soort woorden maar nu kunnen ze helemaal de kast in.

Ik voel mij gelukkig rustig, voorzichtig gezegd opgelucht, het hing allemaal denk ik toch zwaarder op mijn schouders dan ik dacht.
Ik wens hem veel succes.
Hij merkte dat jij het zat werd en er steeds minder bij jou te halen valt of zijn vrouw is erachter gekomen. Je bent flink in de maling genomen maar dat wist jezelf ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Het is echt ongelofelijk nu wilt hij praten om te kijken hoe we het op kunnen lossen, maar ik voel er op het moment niks voor
Kip04 schreef:
16-09-2019 14:45
Het is echt ongelofelijk nu wilt hij praten om te kijken hoe we het op kunnen lossen, maar ik voel er op het moment niks voor
Het is toch uit? Ik zou er niet meer op in gaan.
Kip04 schreef:
16-09-2019 14:45
Het is echt ongelofelijk nu wilt hij praten om te kijken hoe we het op kunnen lossen, maar ik voel er op het moment niks voor
Zeg gewoon dat je het zelf op lange eigenlijk ook al niet meer zag zitten om er mee door te gaan en dat je blij bent dat de knoop nu op zijn initiatief is doorgehakt. Een last van je schouders. En dat je het zeker niet ziet zitten om een knipperlichtrelatie te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
16-09-2019 12:40
Je bedoelt het andersom waarschijnlijk, die niet bij mij in een gedpreid bedje komt
Nee, niet andersom denk ik. :)
Ga gewoon verder met je leven... is voor je (ex?) vriend bedoeld.
Dat hij niet gelijk in een gespreid bedje komt.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
16-09-2019 14:45
Het is echt ongelofelijk nu wilt hij praten om te kijken hoe we het op kunnen lossen, maar ik voel er op het moment niks voor
Ik vind het niet zo ongelofelijk.
Komt omdat je 'prima' zei.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
16-09-2019 15:32
Ik vind het niet zo ongelofelijk.
Komt omdat je 'prima' zei.
Je bedoeld dat hij dat antwoord niet had verwacht( kan verdragen)?
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
16-09-2019 16:47
Je bedoeld dat hij dat antwoord niet had verwacht( kan verdragen)?
Ja, zoiets
Zo van huh? :P
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
16-09-2019 14:45
Het is echt ongelofelijk nu wilt hij praten om te kijken hoe we het op kunnen lossen, maar ik voel er op het moment niks voor
Jee, hij praat echt wel heel graag met jou over problemen, hè?!

Gelijk dat je er geen trek in hebt. Wat valt er door jou op te lossen dan? Hij is degene die z'n problemen moet aanpakken, niet jij!

Of zou hij als oplossing zien dat jij moet werken aan het probleem dat je hebt met zijn onzelfstandigheid?! @(
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
16-09-2019 14:45
Het is echt ongelofelijk nu wilt hij praten om te kijken hoe we het op kunnen lossen, maar ik voel er op het moment niks voor
"Ik niet."
Alle reacties Link kopieren
Ik had wel verwacht dat hij erop terug zou komen na die opmerking 'als het andersom was had ik jou wel in huis genomen'.

Nu denkt hij dat je zit te kniezen en jezelf voor je kop slaat omdat je dat niet hebt gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Hij wilt heel graag praten maar zoals ik al eerder zei heb ik daar op dit moment geen behoeften aan , we zijn niet labiel althans laat ik voor mezelf spreken. Je kan mij niet op zondag een beter leven wensen en op maandag wil je mij niet kwijt zo zie ik mijn toekomst namelijk niet
Alle reacties Link kopieren
Waarom houdt het je wel bezig? Lijkt me handig voor je om te weten om van hem los te komen.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ondanks de situatie mijn gevoel niet van zondag op maandag compleet verdwenen is
Alle reacties Link kopieren
Okay, begrijpelijk. Lukt het je eigen plan te volgen of heeft hij nog (te)veel invloed?
Kip04 schreef:
16-09-2019 19:10
Omdat ondanks de situatie mijn gevoel niet van zondag op maandag compleet verdwenen is
Vind het een extra afknapper dat hij na jouw 'prima' opeens toch terugkrabbelt. Het lijkt alsof hij hoopte dat je volkomen geschokt en verdrietig zou zijn na zijn mededeling en dat jij daardoor nog meer voor hem zou overhebben. Afknapper dus. Zou hem terugappen dat je blij was dat hij het onderwerp aankaartte zodat jij er zelf de stekker niet hoefde uittrekken.
Alle reacties Link kopieren
Kip04 schreef:
16-09-2019 14:45
Het is echt ongelofelijk nu wilt hij praten om te kijken hoe we het op kunnen lossen, maar ik voel er op het moment niks voor
Ook nog 'we'? Hij moet in de oplosmodus en dan heb ik het niet over het verder gaan met een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment zit ik echt in de rust stand, en die voelt goed, het is niet dat ik niet aan hem denk, maar het lijkt alsof ik "vrij" heb.
Onbewust hoopte ik in de eerste 3 maanden dat hij een eigen onderkomen zou hebben , misschien een baan, zodat de relatie "echt" kon beginnen, maar na zijn woorden lijkt het whatever gevoel nu de boven toon te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Kip! Geniet van de rust en de vrijheid voor je eigen plannen!
Alle reacties Link kopieren
Hier in een soortgelijke relatie gezeten.

Je doet het goed, kies voor jezelf.
lacasa wijzigde dit bericht op 17-09-2019 15:14
8.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zo de verliefdheid is nu wel kapot gepraat. Toch ??
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet appen dat hij je net voor was. Dat klinkt zo kinderlijk.
Gewoon zeggen dat je geen zin hebt in een knipperlicht relatie want die tijd heb je al 25 jaar achter de rug. Zou er verder geen woord aan vuil maken.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals ik kan niet zeggen dat mijn gevoel compleet verdwenen is, maar voel ook geen behoeften aan hem nu
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is je gevoel niet zomaar verdwenen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven