Geen interesse meer?

21-04-2021 09:43 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik het nummer van een man die in een supermarkt werkt. Ik vond hem altijd wel iets hebben, maar mijn moeder was aan het zeuren dat ik het moest weggooien omdat hij allemaal problemen zou hebben, gescheiden was en een kind heeft. En wat zullen ze wel niet bij de supermarkt denken. Ik liet me er geheel door beinvloeden en heb zijn nummer meteen weggegooid.

Elke keer als ik hem zag, toonde hij steeds meer interesse en die van mij groeide ook. Hij staarde veel, flirtte etc. Tot ik afgelopen maandag mijn stoute schoenen aantrok en naar die zaak waande. Ik verzon wat en zei dat ik zijn nummer had kwijtgeraakt. Toen vroeg hij die van mij en ik gaf het hem, hij kwam wel awkward over. Hij zei dat hij me zou bellen.

Ik maakte een grapje over dat hij eerst zijn nummer gaf. Hij zei heel verlegen en ongemakkelijk: ik weet het niet waarom. Ik vond je wel leuk en hier kon ik niet echt met je praten. Zijn lichaamstaal was zo ongemakkelijk en hij zei toen van ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan. (En deze keer waren al zijn collega's niet bij de afdeling waar hij werkte. Terwijl hij eerder heel makkelijk en vrij met me durfde te praten terwijl er zelfs klanten en zijn collega's bij stonden)

Ik kon zijn ongemakkelijke houding niet goed plaatsen. Was het nervositeit vanwege zijn leidinggevende en directe collega's die hem een standje hebben gegeven omdat hij met mij sprak (want ze staarden ons steeds vreemd aan. Ik ga er bijna vanuit dat ze mij niet in zijn buurt willen hebben om 1 of andere reden), was het verlegenheid of het feit dat hij van me af wilde?

Verlegenheid wil ik bijna wegstrepen, omdat hij zich eerder nooit verlegen rondom mij heeft gedragen. Eerder heel direct en initiatief nemend.
Heb verder ook helemaal niets meer gehoord. Vind het echt teleurstellend. Wat denken jullie van zijn gedrag?
alitta wijzigde dit bericht op 21-04-2021 09:50
5.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
21-04-2021 10:22
Loep even, voor TO is het heel normaal dat mannen hun nummer geven of geïnteresseerd naar haar kijken of appen dat ze een relatie met haar willen.
Ja dan vraag ik met toch af hoe dat dan gebeurd of hoe je dat voor elkaar krijgt :-) maar misschien zijn "jongere mensen" daar wel veel sneller en makkelijker in dan een oude taart van bijna 50 zoals ik en ik woon in Frankrijk en iedereen loopt hier al maanden verplicht buiten en binnen overal met mondkapjes op dat is natuurlijk ook niet bevoorderlijk voor dit soort praktijken.
Alitta schreef:
21-04-2021 10:24
Precies vrouwen moeten veeeel makkelijker zijn. Stel je voor dat je als vrouw niet meteen op zijn schoot springt. Snap het wel, in NL is er een cultuurtje dat je op de 2e date al seks met elkaar hebt. Dan ben ik natuurlijk not done.
Nee hoor, mij hoor je niet zeggen dat je veel makkelijker moet zijn. Maar je moet hem ook begrijpen als hij niet (meteen) reageert. Wie weet reageert hij nog. Ik snap dat gevoelens moeten groeien, maar hij kan ook denken dat je hem toch niet zo leuk vond.
kes49240 schreef:
21-04-2021 10:34
Ja dan vraag ik met toch af hoe dat dan gebeurd of hoe je dat voor elkaar krijgt :-) maar misschien zijn "jongere mensen" daar wel veel sneller en makkelijker in dan een oude taart van bijna 50 zoals ik en ik woon in Frankrijk en iedereen loopt hier al maanden verplicht buiten en binnen overal met mondkapjes op dat is natuurlijk ook niet bevoorderlijk voor dit soort praktijken.
Als jonge godin overkwam het mij ook niet op die manier. En al helemaal niet achter elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-04-2021 10:33
😉

Het is nu wachten op de bloemist.
:rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wanneer iemand dit op jouw werk doet en al je collega's staren je aan en je krijgt op je kop van je leidinggevende vanwege onprofessioneel gedrag: dan reageer jij als van steen ofzo???
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pff gaan we weer.
Hij is z’n interesse kwijt en uit beleefdheid je nummer aangenomen.
Je hebt 2 maanden niets gedaan nadat hij je nummer heeft gegeven maar verwacht nu ineens wel van alles.

Behoorlijk bekrompen opmerking over dat alle Nederlandse vrouwen op de 2e date seks hebben. Wachten met seks is geen garantie om een relatie te krijgen en mensen moeten dat helemaal zelf bepalen.
Maar goed je bent geen Nederlandse dus, misschien dat je daarom zo anders over daten denkt.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-04-2021 10:33
😉

Het is nu wachten op de bloemist.
Vergeet de postbode niet. Die weet waar ze woont.
Hé, de zus van Erdo!

Hij (supermarktman) heeft inmiddels een andere date.
fluttershy schreef:
21-04-2021 10:41
Hé, de zus van Erdo!

Hij (supermarktman) heeft inmiddels een andere date.
Of de potentiële date van Erdo. Een supermarktvrouw hapte niet dus hij had nu een wandeling met supermarktvrouw 2.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Alitta ben je er weer?
Heb je het nummer van Erdo al? Hij heeft nu echt veel tijd over om te daten en komt ook graag in de supermarkt. Stomtoevallig zeg!
Alitta schreef:
21-04-2021 10:24
Precies vrouwen moeten veeeel makkelijker zijn. Stel je voor dat je als vrouw niet meteen op zijn schoot springt. Snap het wel, in NL is er een cultuurtje dat je op de 2e date al seks met elkaar hebt. Dan ben ik natuurlijk not done.
Er zit een heel groot verschil tussen 2 maanden radiostilte of meteen de koffer induiken. Dat laatste vraagt trouwens hier niemand aan je. Jouw interesse moest groeien, in de tussentijd is die van hem afgenomen. Dat kan toch, die dingen gebeuren en hij is jou niks verschuldigd. Ik snap niet dat je hier zo'n issue van maakt. Laat hem lekker en ga door met je eigen leven.
huisduif schreef:
21-04-2021 10:41
Vergeet de postbode niet. Die weet waar ze woont.
O ja. En de pakketbezorgers liggen ook in katzwijm. Zwaar leven hoor, met al die aanbidders. Je kunt er niet naast blijven werken.
Julus schreef:
21-04-2021 11:35
O ja. En de pakketbezorgers liggen ook in katzwijm. Zwaar leven hoor, met al die aanbidders. Je kunt er niet naast blijven werken.
Wordt nog lastig als straks álle winkels open gaan, TO gaat het dan nog druk krijgen vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de opticien? Snapt hij het al?
Nog steeds waanideeën
cunnilinguist schreef:
21-04-2021 11:36
Wordt nog lastig als straks álle winkels open gaan, TO gaat het dan nog druk krijgen vrees ik.
Verleng de lockdown svp. Wij krijgen het anders ook te druk, stel dat ze een avondje uitgaat dan staan er de volgende dag 149 topics open “wat bedoelt hij hiermee”?
cunnilinguist schreef:
21-04-2021 11:36
Wordt nog lastig als straks álle winkels open gaan, TO gaat het dan nog druk krijgen vrees ik.
Ja en wij hoeven ons dan niet te vervelen😄
Alle reacties Link kopieren
Weet je überhaupt wel hoe hij er onder zijn mondkapje uitziet?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kent hij de opticien.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
kes49240 schreef:
21-04-2021 10:34
Ja dan vraag ik met toch af hoe dat dan gebeurd of hoe je dat voor elkaar krijgt :-) maar misschien zijn "jongere mensen" daar wel veel sneller en makkelijker in dan een oude taart van bijna 50 zoals ik en ik woon in Frankrijk en iedereen loopt hier al maanden verplicht buiten en binnen overal met mondkapjes op dat is natuurlijk ook niet bevoorderlijk voor dit soort praktijken.

Misschien eerst eens stoppen met jezelf een oude taart te vinden op die leeftijd ;-)

Het versieren van mannen is me nog nooit zo goed afgegaan als na mijn 40, inmiddels 50+. Meestal stralen vrouwen van deze leeftijd een stuk zelfverzekerdheid uit, wat blijkbaar overslaat naar mannen.

Onzekerheid vind ik super afknapperig, je zou de brillenman of superman in dit geval maar wezen zeg, hoe vermoeiend is dat!
Alitta schreef:
21-04-2021 10:24
Precies vrouwen moeten veeeel makkelijker zijn. Stel je voor dat je als vrouw niet meteen op zijn schoot springt. Snap het wel, in NL is er een cultuurtje dat je op de 2e date al seks met elkaar hebt. Dan ben ik natuurlijk not done.


Nee hoor, maanden om een evt leuke man heendraaien en zijn appgedrag kapotanalyseren, daar ga je hem mee vinden, not!

Soms had ik weleens op de 1e date seks met een date, de horror, en meestal helemaal geen seks na een 1e of zelfs 2e date. Niks met cultuur te maken hoor, wel met enige zelfreflectie en niet de drang koste wat kost een man te moeten vinden.

Misschien is het een goeie tip om eerst eens aan jezelf te gaan werken en helder te krijgen wat je zoekt in een man ipv bij iedere man die naar je lacht te gaan denken of je hem leuk kan gaan vinden. :idee:
Alle reacties Link kopieren
je zegt zelf dat hij zijn nummer midden maart heeft gegeven. dat is maar 1 maand geleden, niet 2. verder zeg je dat je 1,5 week geleden met hem hebt gekletst, en dan tot slot afgelopen maandag jouw nummer aan hem hebt gegeven. zo vreselijk veel tijd zit er dus niet in de acties die tot nu toe zijn gedaan toch? ben je zo wanhopig dat je in paniek schiet als iemand je niet stante pede belt?? waarom dan je krijgt toch heel veel aandacht en telegoonnummers zo te lezen dus ik snap überhaupt niet dat je tijd hebt om op een telefoontje te wachten :roll:
Stop maar met reageren hoor, TO heeft een perma ivm trollen!
Geen verrassing. Het is altijd zo enorm duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven