geen succes
dinsdag 3 april 2018 om 17:18
Hoi allemaal,
Een vriendin raadde mij aan om te gaan tinderen. In het verleden heb ik niet echt succes gehad met relaties. Ik ben momenteel al 2 jaar vrijgezel en ben wel toe aan een relatie. Helaas kom ik eigenlijk niemand tegen. Die vriendin die tinder heeft aangeraden, heeft zelf haar vriend via tinder leren kennen.
Na veel swipen had ik eindelijk een leuk gesprek met iemand. We hebben al een aantal keer afgesproken en hij zei tegen me dat hij gestopt is met tinderen. Nu had ik laatst zijn profiel bekeken en er zijn recentelijk nog aanpassingen gedaan. Dus na het gesprek dat wij gevoerd hadden. Ik vind het niet fijn dat iemand tegen me liegt. Als hij nog wil tinderen moet hij dat doen, maar waarom erover liegen?
Moet ik er wat van zeggen ?
Een vriendin raadde mij aan om te gaan tinderen. In het verleden heb ik niet echt succes gehad met relaties. Ik ben momenteel al 2 jaar vrijgezel en ben wel toe aan een relatie. Helaas kom ik eigenlijk niemand tegen. Die vriendin die tinder heeft aangeraden, heeft zelf haar vriend via tinder leren kennen.
Na veel swipen had ik eindelijk een leuk gesprek met iemand. We hebben al een aantal keer afgesproken en hij zei tegen me dat hij gestopt is met tinderen. Nu had ik laatst zijn profiel bekeken en er zijn recentelijk nog aanpassingen gedaan. Dus na het gesprek dat wij gevoerd hadden. Ik vind het niet fijn dat iemand tegen me liegt. Als hij nog wil tinderen moet hij dat doen, maar waarom erover liegen?
Moet ik er wat van zeggen ?
anoniem_352991 wijzigde dit bericht op 03-04-2018 17:26
0.46% gewijzigd
dinsdag 3 april 2018 om 21:57
Jij hebt wel een heel goed geheugen, Hadewych. Ben benieuwd of het familielid dat door "achternichtje" op 19 februari werd dood gewenst dan TO is.
Mijn hemel zeg. Wat een slechte smoezen. Ik zou die tinderdate houden. Jullie passen prima bij elkaar!