Geen vertrouwen
dinsdag 6 maart 2018 om 15:15
Hallo iedereen,
Ik ben 26 jaar en mijn vriend A. is 23. We hebben mekaar 3 jaar geleden leren kennen maar dit met enkele leugentjes erbij. (Hij zei dat hij ouder was en hij zei dat hij al een half jaar uiteen was met zijn ex, al was dit nog maar een maand) Achja goed, die leugentjes zei hij omdat hij dacht dat ik anders niet geinteresseerd zou zijn.
In het begin hadden we een knipperlicht relatie. Na een half jaar vertrok hij voor werk naar het buitenland en zei me dat hij het niet meer wou en ik maar verder moest met mijn leven. Toen leerde ik iemand anders kennen, een leuke jongen die mij echt graag zag en bij me wou zijn.
A. kwam terug en merkte al snel dat ik iemand had leren kennen. Ik moet eerlijk zijn, na een relatie van bijna 10 maanden met die andere jongen kon ik het niet meer. Ik zag A. echt graag en hij zei dat hij me terug wou dus deed ik dat ook.
Een tijdje ging het goed tussen A. en mij. We deden veel samen, werkten allebei en op seksueel vlak ging alles perfect....tot hij zonder job viel. Ik moest alles betalen, we hadden steeds meer ruzie over zijn niks doen, lui zijn, gamen..hij noemde me zelfs zijn mama. En bij grote ergernis hadden we op den duur al 3 maanden geen seks meer.
Ik voelde me alleen ook al had ik wel een relatie. Hij mocht gratis bij me wonen en ik betaalde alles, zelfs zijn uitgaan met vrienden. Hij stuurde vaker met andere meisjes via facebook en likete ook al hun foto's dus ik werd er ook nog eens jaloers bij.
Vorig jaar maakte ik een fout...ik kuste met een collega. Ik zei dit eerlijk tegen A. en hij dumpte me instant. Ik was er kapot van. Na alles wat we hadden doorstaan. Ik leerde mijn collega beter kennen en iedereen in mijn omgeving raadde me aan om eindelijk verder te gaan na alle miserie en het met iemand te proberen die ouder en wijzer was...mijn collega dus.
Na alles was A. nog steeds de liefde van mijn leven en toen hij merkte dat het serieuzer werd met mijn collega begon hij weer te smeken. Hij had ondertussen ook al iemand nieuw leren kennen en daar een relatie mee gestart maar bleef me zeggen dat hij niet zonder me kon. Hij ging weg van zijn nieuwe vriendin en ik ging een maand later ook weg van mijn nieuwe vriend.
Weer opnieuw proberen... en het ging goed tot een aantal weken terug.
Ik ben te weten gekomen dat hij weer met andere meisjes stuurt en dat hij in die ene maand waarin hij single was en op mij wachtte hij seks heeft gehad met een meisje die we allebei kennen en haar ook nog eens heeft zwanger gemaakt.
Hij wou niet dat ik het wist en ze beslisten om abortus te plegen. Ik ween, ben boos en mijn vertrouwen is volledig weg. Hoe kan ik hem vertrouwen als hij me niets vertelt en ik achter alles altijd zelf moet komen via vrienden?
Hij zegt dat ik niet boos mag zijn omdat dit in een periode was dat we niet officieel samen waren. En al lachend zei hij er ook nog eens bij "Maar goed om te weten voor ons later want vruchtbaar ben ik wel."
Ik twijfel of ik wel bij hem kan blijven maar ik zie me ook niet meer met iemand anders. Ik heb het twee keer geprobeerd en telkens kom ik terug bij hem. Misschien is het ook allemaal mijn fout, ik heb hem ook gekwetst door telkens met iemand anders een relatie te beginnen. Ik weet het niet meer.
Heeft er iemand raad?
Ik ben 26 jaar en mijn vriend A. is 23. We hebben mekaar 3 jaar geleden leren kennen maar dit met enkele leugentjes erbij. (Hij zei dat hij ouder was en hij zei dat hij al een half jaar uiteen was met zijn ex, al was dit nog maar een maand) Achja goed, die leugentjes zei hij omdat hij dacht dat ik anders niet geinteresseerd zou zijn.
In het begin hadden we een knipperlicht relatie. Na een half jaar vertrok hij voor werk naar het buitenland en zei me dat hij het niet meer wou en ik maar verder moest met mijn leven. Toen leerde ik iemand anders kennen, een leuke jongen die mij echt graag zag en bij me wou zijn.
A. kwam terug en merkte al snel dat ik iemand had leren kennen. Ik moet eerlijk zijn, na een relatie van bijna 10 maanden met die andere jongen kon ik het niet meer. Ik zag A. echt graag en hij zei dat hij me terug wou dus deed ik dat ook.
Een tijdje ging het goed tussen A. en mij. We deden veel samen, werkten allebei en op seksueel vlak ging alles perfect....tot hij zonder job viel. Ik moest alles betalen, we hadden steeds meer ruzie over zijn niks doen, lui zijn, gamen..hij noemde me zelfs zijn mama. En bij grote ergernis hadden we op den duur al 3 maanden geen seks meer.
Ik voelde me alleen ook al had ik wel een relatie. Hij mocht gratis bij me wonen en ik betaalde alles, zelfs zijn uitgaan met vrienden. Hij stuurde vaker met andere meisjes via facebook en likete ook al hun foto's dus ik werd er ook nog eens jaloers bij.
Vorig jaar maakte ik een fout...ik kuste met een collega. Ik zei dit eerlijk tegen A. en hij dumpte me instant. Ik was er kapot van. Na alles wat we hadden doorstaan. Ik leerde mijn collega beter kennen en iedereen in mijn omgeving raadde me aan om eindelijk verder te gaan na alle miserie en het met iemand te proberen die ouder en wijzer was...mijn collega dus.
Na alles was A. nog steeds de liefde van mijn leven en toen hij merkte dat het serieuzer werd met mijn collega begon hij weer te smeken. Hij had ondertussen ook al iemand nieuw leren kennen en daar een relatie mee gestart maar bleef me zeggen dat hij niet zonder me kon. Hij ging weg van zijn nieuwe vriendin en ik ging een maand later ook weg van mijn nieuwe vriend.
Weer opnieuw proberen... en het ging goed tot een aantal weken terug.
Ik ben te weten gekomen dat hij weer met andere meisjes stuurt en dat hij in die ene maand waarin hij single was en op mij wachtte hij seks heeft gehad met een meisje die we allebei kennen en haar ook nog eens heeft zwanger gemaakt.
Hij wou niet dat ik het wist en ze beslisten om abortus te plegen. Ik ween, ben boos en mijn vertrouwen is volledig weg. Hoe kan ik hem vertrouwen als hij me niets vertelt en ik achter alles altijd zelf moet komen via vrienden?
Hij zegt dat ik niet boos mag zijn omdat dit in een periode was dat we niet officieel samen waren. En al lachend zei hij er ook nog eens bij "Maar goed om te weten voor ons later want vruchtbaar ben ik wel."
Ik twijfel of ik wel bij hem kan blijven maar ik zie me ook niet meer met iemand anders. Ik heb het twee keer geprobeerd en telkens kom ik terug bij hem. Misschien is het ook allemaal mijn fout, ik heb hem ook gekwetst door telkens met iemand anders een relatie te beginnen. Ik weet het niet meer.
Heeft er iemand raad?
dinsdag 6 maart 2018 om 16:30
Hi,
Voor zover ik weet was het enkel zijn vorige vriendin van vorig jaar en het meisje dat hij zwanger heeft gemaakt en hij heeft me al gezegd dat hij getest is op soa's maar misschien inderdaad geen slecht plan.
dinsdag 6 maart 2018 om 16:35
KloptLucylucille schreef: ↑06-03-2018 16:31Een man kan ook gewoon een extreme klootzak zijn zonder een psychische aandoening hè.
dinsdag 6 maart 2018 om 16:37
dinsdag 6 maart 2018 om 16:45
Hi,
Hoe langer en hoe meer ik de reacties hier lees hoe een grotere idioot ik me voel.
Ik weet dat ik naief ben en ben geweest het telkens opnieuw te proberen maar ik had gehoopt dat onze liefde hier groot genoeg voor zou zijn.
Nu ook zegt hij dat we dit aankunnen, alles wat er is gebeurd.
dinsdag 6 maart 2018 om 16:55
Je moet toch geen relatie willen, waarbij er om de haverklap wat overwonnen moet worden?
Een relatie hoort een veilige plek te zijn, waar je samen een fijn leven met elkaar hebt, en waarbij je niet constant op eieren hoeft te lopen, of waarbij er wordt gelogen.
Zo'n investering in ellende krijg je nooit uitbetaald hoor, ja in een negatief emotioneel saldo, en een puinzooi om op te ruimen.
Als je een fijn leven wil opbouwen zonder drama en wantrouwen, zou ik ermee kappen als ik jou was.
Liever nog gisteren dan vandaag.
Met zo iemand ben je nog eenzamer dan in je eentje.
Een relatie hoort een veilige plek te zijn, waar je samen een fijn leven met elkaar hebt, en waarbij je niet constant op eieren hoeft te lopen, of waarbij er wordt gelogen.
Zo'n investering in ellende krijg je nooit uitbetaald hoor, ja in een negatief emotioneel saldo, en een puinzooi om op te ruimen.
Als je een fijn leven wil opbouwen zonder drama en wantrouwen, zou ik ermee kappen als ik jou was.
Liever nog gisteren dan vandaag.
Met zo iemand ben je nog eenzamer dan in je eentje.
dinsdag 6 maart 2018 om 16:59
Alles wat hij heeft veroorzaakt, en nog steeds veroorzaakt.Freya_h schreef: ↑06-03-2018 16:45Hi,
Hoe langer en hoe meer ik de reacties hier lees hoe een grotere idioot ik me voel.
Ik weet dat ik naief ben en ben geweest het telkens opnieuw te proberen maar ik had gehoopt dat onze liefde hier groot genoeg voor zou zijn.
Denk nou maar niet dat hij bij je blijft omdat hij van je houdt.
Hij is doodsbang dat hij straks zijn wandelende pinautomaat kwijt is.
dinsdag 6 maart 2018 om 17:11
En jij gelooft dat weer ?Freya_h schreef: ↑06-03-2018 16:45Hi,
Je kan beter geen relatie hebben dan deze hoor. Wat een ellende.
Een fijne toekomst zit er niet in, met deze klaploper, al zegt hij van wel.
Vind jij het fijn om te horen dat hij in elk geval vruchtbaar is (omdat hij een ander heeft bezwangerd)? Lache.
Goede humor heeft hij toch.
Het sloopt je , en jij stelt jezelf daarvoor beschikbaar?
dinsdag 6 maart 2018 om 17:20
Neen dat doe ik niet meer. Hier mogen zijn vrienden dan maar bij helpen.AeonOfWinter schreef: ↑06-03-2018 17:04Tot 's morgens op café, hoe doet hij dat zonder inkomen?
Jij betaald zeker?![]()
woensdag 7 maart 2018 om 09:38
woensdag 7 maart 2018 om 09:51
woensdag 7 maart 2018 om 10:01
Brrr, knettergestoord om hier iets van liefde of zelfs de liefde van je leven in te zien. Voer voor psychologen waarom je dit zo graag wil laten werken tegen alle klippen op. Zijn keuzes zijn gewoon egocentrisch, die zijn dus nog wel te snappen, maar waarom jij er achteraan loopt en daarbij ueberhaupt het woord liefde durft te gebruiken is volkomen beyond me.
woensdag 7 maart 2018 om 10:03
Nee, je bent de enige die er in trapt en dat als een excuus aanvaardt. Waarom zou dat zo zijn?
woensdag 7 maart 2018 om 11:14
Hij zegt zo van je te houden maar uit zijn gedrag blijkt dat niet.attribuutje schreef: ↑06-03-2018 17:28Ontzettend vleiend dat iemand zegt niet zonder je te kunnen enzenz...maar wat hier al allemaal is mis gegaan, toe nou meid, dit moet je niet willen.
Houden van is wat anders dan : willen houden.
woensdag 7 maart 2018 om 11:23
En nee, het is niet allemaal jouw fout.
Jullie hebben er beiden aandeel in. Aantrekken en afstoten .
Knipperlicht .
Jouw fout is dat je niet inziet dat deze man /deze relatie niet goed is voor jou.
Dat je jezelf niet een leuker type waard vind .
Je blijft herhaaldelijk "vallen" voor deze man.
Bedenk eens voor jezelf hoe een echt fijne relatie eruit ziet voor JOU.
Knipperlicht .
Jouw fout is dat je niet inziet dat deze man /deze relatie niet goed is voor jou.
woensdag 7 maart 2018 om 11:44
Ik denk dat TO dat helemaal niet kan bedenken als ik haar OP lees.Julia10 schreef: ↑07-03-2018 11:23En nee, het is niet allemaal jouw fout.
Knipperlicht .
woensdag 7 maart 2018 om 12:12
Als je niet kan denken, moet je voelen .Lucifermiauww schreef: ↑07-03-2018 11:44Ik denk dat TO dat helemaal niet kan bedenken als ik haar OP lees.
De titel van TO is : Geen vertrouwen.
Geen vertrouwen voelt geweldig in een relatie . Het is echt een ideaal om steeds weer naar terug te verlangen.
Zo gelukkig met Geen vertrouwen in relatie..
Ik kan wel huilen van geluk , oh nee ik bedoel ongeluk.