Geheim van vriend

27-10-2020 17:05 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 1 jaar een nieuwe vriend. Gaat allemaal prima en maken fijne toekomstplannen. Hij is nooit echt een prater geweest in vorige relaties maar bij mij voelt hij zich erg op zn gemak en kan hij goed zn gevoelens uiten. Nu waren we gisteren ook een dieper gesprek aan het voeren en toen vertelde hij mij dat toen hij 13,14 jaar was hij bij wijze van experiment/ontdekking een aantal seksuele handelingen met zijn neef van dezelfde leeftijd heeft gedaan. Dit is toch een aantal keer gebeurd. Met wederzijdse toestemming uiteraard. Ik ben de eerste tegen wie hij dit vertelt en hij schaamt zich ook erg. Het is echter niet zo dat hij hier zwaar aan tilt en hij denkt er ook nooit meer over na.
Sinds ik dit weet ben ik erg geschrokken. Als dit 1x gebeurd zou zijn had ik het kunnen plaatsen, maar dit is vaker gebeurd. Ook het feit dat hij toen wist dat het eigenlijk niet kon/mocht, maar het toch gedaan heeft.
Ik vind het fijn dat hij me in vertrouwen genomen heeft en wil hem niet veroordelen voor daden als kind, maar heb het wel moeilijk met dit. Ik had het liever niet geweten...
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
27-10-2020 17:54
Weet je dat heel zeker?
Ze waren 13 jaar! Jezus.

TO, ik zou er niet van schrikken, lijkt me niet zo heel raar op die leeftijd hoor. Ook niet met een neefje.
Life is short. Eat dessert first.
Lauren85 schreef:
27-10-2020 17:22
Nee hij heeft geen psychische schade opgelopen en ik vind het ook dapper en een goed teken naar onze relatie dat ik de eerste ben die het weet maar ik denk wel dat als dit vroeger ooit was uitgekomen ze allebei naar de kinderpsychiater gestuurd werden. Het is toch niet normaal om dit met een neef te doen? En zoals gezegd is het niet gebleven bij 1x.
Haha, dan kunnen we het halve Midden-Oosten wel naar de kinderpsychiater sturen :rofl:

Leuk voor je vriend dat je zijn diepste geheim zo op een openbaar forum gooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook wel even van schrikken hoor TO. Mijn vriend vertelde toen we net samen waren dat hij wel eens met een goede vriend had gerommeld, en mijn vriend was toen al in de 20.

Ik vond dat ook wel even vreemd, heeft ook een paar dagen in mn hoofd gezeten. Dat mag ook, is niks raars aan om daar even van geshockeerd te zijn. Vooral als je zelf nooit iets met iemand van hetzelfde geslacht hebt gedaan en daar ook nooit interesse/ nieuwsgierigheid/ behoefte aan hebt gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
27-10-2020 18:03
Nee en natuurlijk heb ik wel eens naar borsten gekeken, maar toch vind ik het bij jongens en zeker bij familie anders, en ja je mag mij ouderwets vinden.
Je vindt het bij jongens anders dan bij meisjes? Bah, bah en bah. Wanneer wordt dit 'verschil' toch eens de wereld uitgeholpen.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
27-10-2020 18:23
Ze waren 13 jaar! Jezus.
Lees even verder.
Alle reacties Link kopieren
Wageningen1985 schreef:
27-10-2020 18:25
Lees even verder.
Gedaan. En nu?
Life is short. Eat dessert first.
Wageningen1985 schreef:
27-10-2020 17:54
Weet je dat heel zeker?
:rofl: Jezus wat beperkt dit.
Marana schreef:
27-10-2020 18:22
Het zal je verbazen hoeveel mannen tussen hun 12e en hun 21e experimenteerde met andere mannen, en toch niet gay zijn, of zelfs niet bi.


Ik snap het verschil tussen mannen en vrouwen in deze ook niet trouwens.

Het zou mij verbazen als dat er veel zijn. Misschien komt dat voor in landen waar maagdelijkheid heel belangrijk is. Kan me van mezelf herinneren dat ik met een jaar of 4 verliefd werd op meisjes. Jongens die op die leeftijd met jongens experimenteren, en niet één keer vind ik duiden op biseksualiteit. Dat kan een rol spelen in een relatie als je partner daar invulling aan wil geven. Kan me voorstellen dat dat stof tot nadenken is. Zeker als het later nog een keer heeft plaatsgevonden. Seksualiteit is een onderdeel van je relatie.
Heel toevallig vorige week op Linda of Kekmama zag ik een soortgelijk verhaal. Vrouw was al zo'n 20 jaar met haar man die aan het begin van de relatie ook had verteld dat ie had geëxperimenteerd met twee mannen. Sprong toen hoog en laag dat het niks voorstelde en omdat zij ook eens zoiets had gedaan had ze er niks achter gezocht. Nou 20 jaar later trof ze hem aan in bed met een van hun beste vrienden (man). Lang verhaalp kort ze leven nog als getrouwd stel maar de sex deelt hij alleen nog maar met z'n minnaar.
doornroosje9 schreef:
27-10-2020 18:24
Je vindt het bij jongens anders dan bij meisjes? Bah, bah en bah. Wanneer wordt dit 'verschil' toch eens de wereld uitgeholpen.
Ben bang van nooit, men lijkt zelfs steeds preutser en minder openminded te worden als ik het VF zo eens lees.
doornroosje9 schreef:
27-10-2020 18:26
Gedaan. En nu?
Nogmaals, toen die 20 jaar was nog een keer, alsof elke man dat doet.
Alle reacties Link kopieren
De context zou voor mij van groot belang zijn, was het wederzijds een slap rukje eraan geven of een intieme vrijpartij. Blijft vrij vaag.
frambei wijzigde dit bericht op 27-10-2020 18:37
1.44% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
27-10-2020 18:24
Je vindt het bij jongens anders dan bij meisjes? Bah, bah en bah. Wanneer wordt dit 'verschil' toch eens de wereld uitgeholpen.
Het IS toch ook werkelijk anders :facepalm: :facepalm:
Frambei schreef:
27-10-2020 18:36
De context zou voor mij van groot belang zijn, was het een wederzijds een slap rukje eraan geven of een intieme vrijpartij. Blijft vrij vaag.

Iemand die volledig hetero is doet beiden niet, kan me niet voorstellen.
anoniem_6491451405f4b wijzigde dit bericht op 27-10-2020 18:39
0.35% gewijzigd
In_Tenebris schreef:
27-10-2020 18:38
Iemand die volledig hetero is doet beiden niet, kan me niet voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Snarky schreef:
27-10-2020 17:43
Inderdaad zeg. Doodnormaal voor pubers.

Het enige wat ik schokkend vind is de manier waarop volwassen mensen hiervan in shock raken. De dra-ma.
Dit ja.
In_Tenebris schreef:
27-10-2020 18:38
Iemand die volledig hetero is doet beiden niet, kan ne niet voorstellen.
hehe dat bedoel ik, eindelijk iemand die het snapt.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
27-10-2020 18:38
Iemand die volledig hetero is doet beiden niet, kan ne niet voorstellen.
JIJ kan je dat niet voorstellen. Ik kan me dat heel goed voorstellen.

En voor Wageningen, NEE, het is niet anders. Zowel jongens als meisjes experimenteren en stop met zeggen dat het voor jongens 'anders' is. Je zou verdorie toch denken dat men daar in 2020 geen onderscheid meer in maakt.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
27-10-2020 18:38
Iemand die volledig hetero is doet beiden niet, kan me niet voorstellen.
En twee meisjes die experimenteren? Dat kan je je wel voorstellen, dat zij dan hetero zijn?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
27-10-2020 18:38
Iemand die volledig hetero is doet beiden niet, kan me niet voorstellen.
Dat JIJ het je niet kunt voorstellen betekent toch niet dat het voor een heel groot deel van de pubers ooit wel een keer als vanzelfsprekend gebeurd is? En daarmee dus een stuk minder abnormaal dan jij en sommigen hier denken?

Daar komt bij, dat TO het niet gaat om het man-man ding, maar om het feit dat het om neven gaat. Ik snap ook echt niet waarom je hierom (15 jaar later ofzo???) nou zou schrikken. Waar schrik je dan precies van? Dat je vent als een gezonde puber heeft geexperimenteerd met seks, om erachter te komen wat werkt en wat lekker is? En dat hij dat blijkbaar heeft gedaan met iemand waar hij zich vertrouwd bij voelde?

Ik schrik enorm van sommige reacties hier, echt ongelooflijk.
Alle reacties Link kopieren
En wat is dat dan, volledig hetero? Wat is dan niet-volledig hetero? En wat maakt dat uit?
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
27-10-2020 18:40
En twee meisjes die experimenteren? Dat kan je je wel voorstellen, dat zij dan hetero zijn?
Dit. Plus ik snap sowieso niet waarom die man (of wie dan ook) in het 100% hetero moet passen. Kan toch voornamelijk op vrouwen vallen en alsnog genoten hebben van een uitstapje met een andere man.
Poloppie schreef:
27-10-2020 18:42
En wat is dat dan, volledig hetero? Wat is dan niet-volledig hetero? En wat maakt dat uit?
Precies. Wat een getrut.
doornroosje9 schreef:
27-10-2020 18:40
En twee meisjes die experimenteren? Dat kan je je wel voorstellen, dat zij dan hetero zijn?


Dat heb ik niet gezegd. Ik denk alleen wel dat de manier waarop meiden met elkaar omgaan anders is dan bij jongens en sommige zaken ook anders uitgelegd kunnen worden. Ik weet alleen vrij zeker dat dit bij heteromannen zo goed als niet voorkomt en al zeker niet vaker. Van je seksuele identiteit ben je je al vrij vroeg bewust, ik wel tenminste. Schijnt ook een neurologisch ding te zijn volgens Swaab ( Wij zijn ons brein ).
In_Tenebris schreef:
27-10-2020 18:38
Iemand die volledig hetero is doet beiden niet, kan me niet voorstellen.
Maar maakt dat wat uit op zich dan? Hoe volledig iemand hetero is of niet?

Daar zou ik me dan echt helemaal niet druk over maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven