Geheim zeggen?

03-07-2017 14:52 108 berichten
.
anoniem_347667 wijzigde dit bericht op 24-07-2017 12:19
99.65% gewijzigd
O jeetje, dat is wel een heel moeilijk dilemma. Tjeetje, wat een vervelende situatie.
Ik zou het denk ik aan een paar andere mensen vertellen, en dan hopen dat hij het via via te horen krijgt. Dan hoef je het hem zelf niet te vertellen, dat is vast makkelijker.
'O ja'!

:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Je hebt 15 maanden geleden je achterwerk tegen het geslachtsdeel van een andere man geduwd. Tsja. Wat win je ermee door hem hierover in te lichten?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dat feestje was op 25 maart 2016, je zet de verkeerde datum neer.
Hunniebunnie schreef:
03-07-2017 14:55
'O ja'!

:facepalm:
Hunniebun :lips:
Wil je het hem vertellen omdat het dan van je hart is?

Ik denk dat je dit beter voor je kan houden, blijkbaar vond je het zelf ook over de lijn en je hebt ervoor gezorgd dat je niet nogmaals dezelfde fout maakt. Het nu vertellen voegt niets toe, het kan niet teruggedraaid worden en het zal niet nog een keer voorkomen. Het zeggen zorgt dan voor gezeik om niks.

Dat gezegd hebbende: ik vind het geen vreemdgaan. Maar jullie blijkbaar wel.
Renaissance_ schreef:
03-07-2017 14:56
Ik had nogal wat op en ik wist eerst niet echt waar de grenzen lagen...
Felix_Urbexicus schreef:
03-07-2017 14:58
Wil je het hem vertellen omdat het dan van je hart is?

Ik denk dat je dit beter voor je kan houden, blijkbaar vond je het zelf ook over de lijn en je hebt ervoor gezorgd dat je niet nogmaals dezelfde fout maakt. Het nu vertellen voegt niets toe, het kan niet teruggedraaid worden en het zal niet nog een keer voorkomen. Het zeggen zorgt dan voor gezeik om niks.

Dat gezegd hebbende: ik vind het geen vreemdgaan. Maar jullie blijkbaar wel.
Ja dat is helemaal waar en ik zou het zeker ook nooit meer doen... voel me der echt stom bij en als ik het inderdaad vertel dan is er alleen maar gezeik... en dat wil ik juist voorkomen maar vind geheimen best wel erg
En trouwens even gekeken bij je, zo gezellig klikt het niet tussen jullie.
lilalinda schreef:
03-07-2017 15:03
nee hoor, het is verjaard, het telt niet meer
mazzelaar

(hoe oud ben je?)
18 jaar
nee hoor, het is verjaard, het telt niet meer
mazzelaar

(hoe oud ben je?)
Renaissance_ schreef:
03-07-2017 14:56
:hello:
Burbburb17 schreef:
03-07-2017 14:59
Ik had nogal wat op en ik wist eerst niet echt waar de grenzen lagen...
Vrij vertaald naar Renaissance: tsjeempie, sjonge. Of liever: oepsie.
Als je een geheim vertelt is het geen geheim meer. Je mag het dus niet vertellen.
7102 schreef:
03-07-2017 15:02
En trouwens even gekeken bij je, zo gezellig klikt het niet tussen jullie.
Maar dat is het wel hoor! We hebben samen een vakantie geboekt en we kunnen altijd met elkaar lachen! Maar ik heb domme fouten gemaakt vroeger en als ik dat eenmaal vertel dan kwets ik daar hem alleen maar en hij word echt heel erg boos
Waarom ga je niet meer uit?
Burbburb17 schreef:
03-07-2017 15:05
Maar dat is het wel hoor! We hebben samen een vakantie geboekt en we kunnen altijd met elkaar lachen! Maar ik heb domme fouten gemaakt vroeger en als ik dat eenmaal vertel dan kwets ik daar hem alleen maar en hij word echt heel erg boos
Fouten? Wat nog meer dan?
Ben je sinds 3 april 2016 niet meer uit geweest...??? En je bent 18?
:woa:

Ik hoop voor je dat dat niet is vanwege je vriend.

Ps nee ik zou niks zeggen hierover. Het is meer dan een jaar geleden en was niks. Persoonlijk vind ik het zwaar overdreven dat hij dit als vreemdgaan ziet. Maar ja. Dat ben ik.
anoniem_64c2d74e4f3fb wijzigde dit bericht op 03-07-2017 15:09
0.33% gewijzigd
Burbburb17 schreef:
Je bent net 18 dan mag je fouten maken of hij moet Mister Perfect zijn.
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 15:58
9.84% gewijzigd
Burbburb17 schreef:
03-07-2017 15:01
Ja dat is helemaal waar en ik zou het zeker ook nooit meer doen... voel me der echt stom bij en als ik het inderdaad vertel dan is er alleen maar gezeik... en dat wil ik juist voorkomen maar vind geheimen best wel erg
Je hebt een fout gemaakt en daarvan geleerd. Dat je je er stom over voelt is prima, zie het maar als leergeld.

Je zal nog veel vaker fouten maken en je nog veel vaker stom voelen.

Als je iets wil opbiechten, bedenk dan of je dat doet omdat je zelf opluchting zoekt (en het dus bij de ander op zijn bord dumpt) of dat je dat doet omdat de ander het recht heeft dat te weten.

Volgens mij ben je nog behoorlijk jong, klopt dat?
Zitten te dansen?
Was het een lapdance?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
[quote=sandra1905 post_id=27271706 time=1499087198 user_id=159767]
Fouten? Wat nog meer dan?
[/quote

Dat is dan uit het verleden voordat ik hem kende
Burbburb17 schreef:
Eerlijk gezegd, hij klinkt heel onzeker en jij laat je daardoor behoorlijk beperken. Dat is niet goed voor je.
Je gaat al een jaar niet uit, maar is dat omdat jij daar geen zin in hebt of is dat omdat hij het niet leuk vind als je dat doet.

Zeg eens heel eerlijk, vind jij zelf ook dat je vreemd bent gegaan?
Of vind je dat omdat hij dat vindt?
Trouwens voor een jong stel ( hij is ook rond de 18 hoop ik) vind ik je vriendje nog al claimerig over komen. Boos worden over je verleden etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven