Geheim zeggen?

03-07-2017 14:52 108 berichten
.
anoniem_347667 wijzigde dit bericht op 24-07-2017 12:19
99.65% gewijzigd
ghostly41 schreef:
03-07-2017 15:05
Waarom ga je niet meer uit?
Geen behoefte meer en als er straks een jonge op me afkomt en aan me zit en dat vertel heb ik t weer gedaan
Felix_Urbexicus schreef:
03-07-2017 15:09
Je hebt een fout gemaakt en daarvan geleerd. Dat je je er stom over voelt is prima, zie het maar als leergeld.

Je zal nog veel vaker fouten maken en je nog veel vaker stom voelen.

Als je iets wil opbiechten, bedenk dan of je dat doet omdat je zelf opluchting zoekt (en het dus bij de ander op zijn bord dumpt) of dat je dat doet omdat de ander het recht heeft dat te weten.

Volgens mij ben je nog behoorlijk jong, klopt dat?
Jup 18 jaar
Alle reacties Link kopieren
Burbburb17 schreef:
03-07-2017 15:16
Geen behoefte meer en als er straks een jonge op me afkomt en aan me zit en dat vertel heb ik t weer gedaan
Zeg je bent geen persoonlijk bezit je bent 18 en je bent hartstikke jong .
Summerdance schreef:
03-07-2017 15:10
Zitten te dansen?
Was het een lapdance?
Nee schuren
Felix_Urbexicus schreef:
03-07-2017 15:13
Eerlijk gezegd, hij klinkt heel onzeker en jij laat je daardoor behoorlijk beperken. Dat is niet goed voor je.
Je gaat al een jaar niet uit, maar is dat omdat jij daar geen zin in hebt of is dat omdat hij het niet leuk vind als je dat doet.

Zeg eens heel eerlijk, vind jij zelf ook dat je vreemd bent gegaan?
Of vind je dat omdat hij dat vindt?
Ik vind het geen vreemdgaan maar ikzelf zou het ook niet leuk vinden als hij dat doet.. ikzelf heb niet echt zin en ook het geld daar niet voor. Ik let heel goed op mijn geld en spaar veel liever
Dit?
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 15:27
88.89% gewijzigd
Burbburb17 schreef:
Maw.. je gaat uit omdat je bang bent dat je vriend het niet goed vindt wat je daar dan doet.

Lekker man als je 18 bent en je al druk moet maken over dat soort dingen.
Leuke jeugd heb je zo!
[quote=7102 post_id=27271795 time=1499088066 user_id=320683]
Dit?

Ja
anoniem_347667 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 15:24
2.22% gewijzigd
Burbburb17 schreef:
fijne vent, die vriend van je
Je bent 18 ga lekker leven, geniet van het leven, ga je niet aan dit soort types vast leggen!!
Burbburb17 schreef:
Ik zie het al. Toprelatie. Niks meer aan doen.

Nou ja, behalve dan dat jij hem door jouw gedrag af en toe zo boos maakt he. Zou je daar nou niet eens mee stoppen? Straks moet ie je gaan slaan omdat je hem zo boos maakt, en dan? Heb je dan je zin?

Doe nou maar gewoon precies alles wat hij wil, zoals hij het wil, dan worden jullie samen best heel erg gelukkig hoor. O en dat hij wel alles doet wat hij jou verbiedt? Dat is normaal, trek het je niet aan. Hij houdt echt alleen van jou, die andere meisjes zijn maar sletjes waar hij even mee speelt. Hij is een jongen, dus dan mag het. Jij bent toch ook niet perfect? Nou dan!
7102 schreef:
03-07-2017 14:56
Dat feestje was op 25 maart 2016, je zet de verkeerde datum neer.
Hmmm... was jij toevallig de geschuurdene?
Burbburb17 schreef:
Enig idee hoe ontzettend ongezond dit klinkt/is?
Ana_Isabel_ schreef:
03-07-2017 15:46
Hmmm... was jij toevallig de geschuurdene?
Ik werd geschuurd
Burbburb17 schreef:
03-07-2017 15:48
Ik werd geschuurd
Kwist ut!
Opperhuid compleet er af of wat?
Ana_Isabel_ schreef:
03-07-2017 15:49
Kwist ut!
Opperhuid compleet er af of wat?
Nee heb alles nog haha
Burbburb17 schreef:
03-07-2017 15:50
Nee heb alles nog haha
:thumbsup:

En anders beetje sudo crème erop.
TO, denk nou es even goed na. Dit is helemaal geen gezonde relatie. Echt, dit slaat echt nergens op. Hoezo ga jij je aanpassen en niet meer uit omdat het anders misgaat en jij het hebt gedaan. Echt, laat je even nakijken. Zeer serieus advies. O ja, en laat hem lekker een ander hebbedingetje zoeken.
Hunniebunnie schreef:
03-07-2017 15:52
TO, denk nou es even goed na. Dit is helemaal geen gezonde relatie. Echt, dit slaat echt nergens op. Hoezo ga jij je aanpassen en niet meer uit omdat het anders misgaat en jij het hebt gedaan. Echt, laat je even nakijken. Zeer serieus advies. O ja, en laat hem lekker een ander hebbedingetje zoeken.
Ik voel me nu wel als een slecht mens dat dit is gebeurd. We gaan allebei niet meer uit omdat we doordeweeks het druk hebben en in het weekend willen we bij elkaar zijn
Burbburb17 schreef:
03-07-2017 15:54
Ik voel me nu wel als een slecht mens dat dit is gebeurd. We gaan allebei niet meer uit omdat we doordeweeks het druk hebben en in het weekend willen we bij elkaar zijn
Lekker burgelijk als 2 veertigers op de bank zitten en filmpjes kijken.... welkom in de rest van je leven.
Best fijn om op je 18e al te weten hoe de komende 50 jaar eruit gaan zien.
Burbburb17 schreef:
IK geloof niet dat je me snapt. Jullie zijn veel te jong om je nu al volledig op elkaar te richten, om niet meer uit te gaan, om niet een beetje vrij in het leven te staan. Dat + zijn claimerige gedrag en jouw zwakte = ongezond.
anoniem_63edfd8526a1c wijzigde dit bericht op 03-07-2017 16:01
0.53% gewijzigd
Burbburb17 schreef:
Dat is toch prima? Zolang dát de reden is; het samen willen zijn. Niet als vlucht om geen "fouten" te maken.
Hunniebunnie schreef:
03-07-2017 15:57
IK geloof niet dat je me snapt. Jullie zijn veel te jong om je nu al volledig op elkaar te richten, om niet meer uit te gaan, om een beetje vrij in het leven te staan. Dat + zijn claimerige gedrag en jouw zwakte = ongezond.
Ik begrijp je helemaal soms mis ik het uitgaan wel. Maar ik wil me gwn niet meer schuldig voelen over dingen die ik sws niet meer ga doen en weet soms niet hoe ik vooruit moet denken
Als jij dingen zegt 'als ik uitga, dan gaat er natuurlijk weer een jongen aan me zitten en dan heb ik het gedaan'. Echt, ik wou dat je snapte hoe ontzettend ongezond en bizar dit klinkt. :(
Burbburb17 schreef:
03-07-2017 16:00
Ik begrijp je helemaal soms mis ik het uitgaan wel. Maar ik wil me gwn niet meer schuldig voelen over dingen die ik sws niet meer ga doen en weet soms niet hoe ik vooruit moet denken
Hij moet gewoon niet zo huilie doen, blijkbaar is hij zelf zo onzeker dat hij zo moet reageren. Ik zou een echte vent zoeken.
Valhalla! Where the brave may live Forever!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven