Gekwetst

14-05-2020 15:36 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 2 maanden een relatie met een pracht vrouw, maar ik heb haar helaas gekwetst.
We hadden afgesproken van als we een jaar samen zijn om aan kinderen te beginnen.
Maar ondanks dat mijn beste vriend een beetje boos was omdat hij dacht dat ik hem in de steek ging laten had ik mijn vriendin gezegd om de kinderwens nog even uittestellen.
Hierdoor heb ik haar blijkbaar gekwetst.
Wat kan ik hier aan doen?
bloemen en wijn.
Twee maanden scharrelen en dan al afspraken over kinderen maken maken?

En verder snap ik niet wat je beste vriend daar mee te maken heeft en waarom je scharrel nou gekwetst is.
Dit wordt niks!
kinderwens niet uitstellen
hup baby's maken
Peixe schreef:
14-05-2020 16:04
Twee maanden scharrelen en dan al afspraken over kinderen maken maken?

En verder snap ik niet wat je beste vriend daar mee te maken heeft en waarom je scharrel nou gekwetst is.
Dit
Onduidelijk verhaal. Waarom heb je gezegd het uit te stellen, heb je je bedacht en wil je voorlopig nog niet? Mag het niet van die vriend?
Ik snap hem ook niet:
'Maar ondanks dat mijn beste vriend een beetje boos was omdat hij dacht dat ik hem in de steek ging laten had ik mijn vriendin gezegd om de kinderwens nog even uittestellen.'

Wat bedoel je?
-jolijn- schreef:
14-05-2020 16:22
Ik snap hem ook niet:
'Maar ondanks omdat dat mijn beste vriend een beetje boos was omdat hij dacht dat ik hem in de steek ging laten had ik mijn vriendin gezegd om de kinderwens nog even uittestellen.'

Wat bedoel je?
Dit bedoelt ie
Ik vroeg aan de buurvrouw of ze zin had om mee te gaan maar haar collega was ziek. En nu heb ik een nieuwe jas.
Wie wil er koffie?
Ik denk dat je nog lang niet volwassen genoeg bent om überhaupt aan kinderen te beginnen.
Ab_Normaal schreef:
14-05-2020 16:24
Ik vroeg aan de buurvrouw of ze zin had om mee te gaan maar haar collega was ziek. En nu heb ik een nieuwe jas.
Wie wil er koffie?
:applause:
Bijzonder om je na 2 maanden scharrelen al zo vast te leggen over zoiets belangrijks.

En hou je vriend te vriend.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En wat vindt de buurvrouw van de beste vriend ervan?
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Kinderen na 1 jaar :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Je beste vriend voelt zich in de steek gelaten omdat je aan kinderen wil beginnen?
En na een jaar al?
leeg
Als jij een kinderwens uitstelt omdat een vriend anders boos gaat zijn omdat jullie dan minder tijd voor elkaar hebben, ben jij nog niet klaar voor kinderen. Blijf dus bij je besluit om dat kind niet door te laten gaan.
En gaat je vriendin dan lopen, dan is dat zo want dan is ze enkel bij jou om aan een kind te geraken.
Ab_Normaal schreef:
14-05-2020 16:24
Wie wil er koffie?
Doe maar. O_o want de op begrijp ik niet.
Attraverso schreef:
14-05-2020 16:32
Als jij een kinderwens uitstelt omdat een vriend anders boos gaat zijn omdat jullie dan minder tijd voor elkaar hebben, ben jij nog niet klaar voor kinderen. Blijf dus bij je besluit om dat kind niet door te laten gaan.
En gaat je vriendin dan lopen, dan is dat zo want dan is ze enkel bij jou om aan een kind te geraken.

Dit inderdaad
na 2 maanden al beloven om na een jaar aan kinderen te beginnen?

Even in mijn glazen bol kijken: de een paar maanden werkte de pil opeens niet meer
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik zou nog niet beginnen aan sex met deze prachtvrouw, volgens mij is dat nog te snel in jullie relatie.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Hu wat nou weer?
Nou ja: hoe oud zijn jullie? Dat is wel een beetje belangrijk.
Aanvulling: als jij bijvoorbeeld 34 bent en zij is 37, dan zou je het uit moeten maken want dan ben jij wellicht de laatste kans op een gezin voor haar - terwijl jij met die leeftijd eeuwig onvolwassen zult blijven als je a) met 2 maanden relatie zo'n afspraak maakt en b) hiervan afstapt vanwege een vriend die bang is dat hij je met nóg iemand moet delen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven