Gelogen tegen partner

18-05-2008 14:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik heb iets vreselijk gedaan...ik heb tegen mijn vriend gelogen, niet over een minaar of wat dan ook, maar financieel. Hij is er kapot van en kan me niet meer vertrouwen.

Wie heeft dit ook mee gemaakt en wil er iets over vertellen?

We willen geen van beide de relatie verbreken maar het is moeilijk en ik neem de schuld op me, zeker. Ik hoop alleen op ervarings deskundigen hier op het forum die me tips kunnen geven hoe ik het vertrouwen weer terug krijg, Momenteel logeert hij zelf bij zijn ouders, die er dus ook van weten en mij niet willen zien.

Is er toekomst in jullie ogen of moeten we elkaar laten gaan?

Groet,

Elisa
Hoe je het vertrouwen terug krijgt ? Door écht alles te vertellen ..... niet dat er af en toe nog eens " lijken " uit de kast opduiken ... en door vanaf nu alles openlijk te doen , je te laten controleren als hij dat nodig vindt etc .

Maar is het zó erg wat er gebeurd is ??
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hmm, ik voorspel een aantal leuke recaties hier!

Anyway, ik denk dat jullie hier samen uit moeten komen (of niet)... Misschien is het nu te vroeg om daar al wat over te zeggen. Vertrouwen terugwinnen is erg moelijk, misschien zelfs onmogelijk... Ik denk dat het weer langzaam moet groeien. Ik vind het in elk geval eerlijk van je dat je er nu open over bent en je bent je blijkbaar bewust van je misstap. Ik hoop dat jullie elkaar terugvinden.

Succes!
.
anoniem_3928 wijzigde dit bericht op 19-05-2008 18:27
Reden: to is toch weg
% gewijzigd
Waar heb je financieel over gelogen, 'n big issue?

Heb je schulden waar hij niet van wist?

Heb je uitgaven gedaan waar hij niet achter stond?

Hoe lang hebben jullie een relatie (jullie wonen/woonden blijkbaar samen) en in welke zin heeft dit invloed op jullie (financiële) situatie?
Hoe erg is deze financiele leugen dan?

Gaat het om een paar dure schoenen waarvan je hebt beweerd dat het een koopje uit de bristol was.

Of is het een leugen met grote financiele gevolgen die ook je partner treffen?.

Bij de laatste zou ik ook ernstig in mijn vertrouwen zijn geschend.

Ik zou niet weten hoe je dat weer kan herstellen,lastige kwestie.
Owh,mosterd met mijn vraag.
Misschien kan je vertellen wat je gedaan hebt?
Ja ben ook erg nieuwsgierig naar awt je gedaan hebt.

Vind het bv nogal uit maken of je echt hoge schulden hebt gemaakt of dat je een shirtje hebt gekocht en het hem niet verteld hebt..
Ligt er ook aan of jullie een geregistreerd partnerschap en/of samenlevingscontract hebben of niet.
Je zou meer duidelijkheid in zaken moeten geven,wat heb je precies gedaan? Neem aan dat het hier niet om een aankoop van een paar dure schoenen gaat.
quote:satire schreef op 18 mei 2008 @ 14:57:

Hmm, ik voorspel een aantal leuke recaties hier!

!

Hoezo? Ga jij iets doms zeggen.

Meer informatie is inderdaad wenselijk willen we hier iets zinnigs over adviseren.
tja, ik heb het omgekeerd meegemaakt, en uiteindelijk de relatie (nee, huwelijk) zelfs verbroken. Hij bleef liegen over dingen, ineens lag er geld in de kast waarvan ik niet wist waar het vandaan kwam, later bleek er op zijn werk geld te missen...ik kon hem niet vertrouwen, vond bonnetjes van dingen waarvan hij zei het al jaren te hebben (bonnetjes amper een week oud) Ik kon er niet tegen. Je moet volledig eerlijk tegen hem zijn, maar het is moeilijker vertrouwen terug te winnen, dan het te verliezen. Het kan meer kapot maken dan je misschien vermoed, ook al gaat het niet over vreemdgaan ofzo. Als vertrouwen geschonden wordt, is het heel moeilijk, op elk gebied. Wat zijn ouders betreft, vind ik het niet eerlijk. Zij zouden zich juist objectief moeten opstellen. Ben wel benieuwd om hoeveel het eigenlijk gaat...maakt nogal een verschil denk ik. Succes in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven