Getrouwd....maar nog steeds verliefd op ex

05-05-2008 21:11 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal

Ik ben een jonge moeder van 2 kinderen en ben 25 jaar.

Ik ben al ruim 8.5 jaar samen met mijn man, wij zijn dus getrouwd.

Ik weet even niet waar ik moet beginnen maar ik ben dus nog steeds verliefd op mijn ex vriendje waar ik 10 jaar geleden 2 maanden verkering mee heb gehad, ik ben zozozozozozoz gek op hem nog.

We hebben allebei een ander leven, ik getrouwd en kids en hij ook.

Af en toe hebben we contact via msn en hij heeft me dus mee uitgevraagt!!!!Ik moest me inhouden om geen volmondig JJJAJAJAJAJJAJAJA te zeggen dus ik zei "ja dat lijkt me heel leuk"maar sindsdien zit ik met de vlinders in mijn buik.

Hij zegt dingen als "als wij wat ouder waren geweest dan woonde wij nu samen"vind het superlief om te horen maar ik kan er helaas niks mee.

Ik heb zo ontzettend veel verdriet gehad dat hij toen niet meer verder wilde en daar ben ik nooit overheen gekomen.

2 jaar nadat het uit was ontmoette ik mijn man ( had in die 2 jaar tijd geen ander vriendje gehad omdat ik teveel verdriet had ) en dat ging leuk en kort daarna werd ik zwanger ( gepland) mijn leven ging gewoon verder.

Elke keer als ik mijn ex zag sloeg mijn hart over en was ik weer even van slag.

Dat gevoel wat mijn ex mij gaf heb ik niet gehad bij mijn man.

Ik ben de laatste tijd ook steeds ongelukkiger met mijn man, hij schreeuwt tegen de kinderen, vooral de oudste, scheld de hele dag op mij in zijn ogen doe ik niks goed en praten kan ik helaas niet met hem...als ik hem dit zou zeggen zou zijn antwoord zijn "dan zoek je toch een nieuwe vriend"hij doet niks in het huis en scheld op mij als er iets niet gedaan is.

Hij is de hele tijd achter de playstation en doet nooit wat leuks met mij en de kids, ik moet overal alleen heen met de kinderen.

En over de seks maar te zwijgen......we hebben voor het laatst seks gehad in 2007!!! Ik doe wel andere dingen bij hem, maar hij nooit bij mij, in die 8.5 jaar tijd ben ik maximaal 6x klaar gekomen, hij duikt erop en eraf en voorspel weet hij niet wat dat is, ook dit kan ik hem niet zeggen want hij wordt alleen maar boos en dan heb ik het weer gedaan.

Ik snap dat jullie denken.....waar ben je mee bezig maar ik ben zo ongelukkig bij mijn man en dat mijn ex mij nu mee uitvraagt is echt een wonder, dit is iets waar ik al 10 jaar op wacht, gewoon een avondje met hem en ik.

Ik hoop niet dat ik allemaal boze reakties krijg maar dat er mensen zijn die mij echt advies willen geven.

Bedankt voor het "luisteren"in ieder geval.

Liefs Mama
Als je toch al niet happy bent met je huidige man, waarom zou je dan bij hem blijven? Het berichtje van je ex heeft je misschien nog meer doen beseffen dat je nu niet happy bent.

Mijn vraag is alleen, waarom heeft je ex het jaren geleden uit gemaakt en wil hij nu weer met je uit? Is het niet alleen om de s*x? Maargoed, met of zonder die ex, het maakt in feite niet eens uit want je bent met je man nu ook niet gelukkig dus kies voor jezelf!
quote:Mama83 schreef op 05 mei 2008 @ 21:50:

en dit is niet iets van OPEENS dit speelt al een paar jaar, maar weggaan is niet zo makkelijk

Ja hoor dat is het wel.

been there, done that. En ik ben nu veel gelukkiger, zonder bedrogen partners. Met lieve vriend.

want als jij JAJAJAAJAJAJAJ denkt als je met en ex vriendje uit gaat, dan maak je mij niet wijs dat je "als goede vrinden gaat". Maak dat de kat maar wijs, niet de borodini. Dus.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
laten wij ons wel even realiseren dat het vanachter onze pc makkelijk lullen is.

Natuurlijk, elke idioot, althans, elke idioot vanachter een pc in een veilige huiskamer, zou weten dat hij uit deze situatie weg moet.

Alleen... het is niet zo makkelijk. Deze situaties ontstaan geleidelijk. Zo langzaam zelfs dat je het verschil niet ziet als je er midden in zit. En zo kan het verkeren dat een sterke vrouw terecht komt in een positie die zij haar ergste vijanden niet toewenst.

Kennen jullie nog het verhaal over de pad en de vriezer? Zet een pad in een vriezer en hij merkt niet dat het gevaarlij is. Hij krijgt het koud en kan niet meer bewegen, hij bedenkt niet dat hij uit de vriezer kan springen. Dan krijgt hij het zo koud, dat hij maar gaat slapen om energie te sparen. Vervolgens bevriest hij heel langzaam en sterft.

Mama83, als jouw man je slaat moet je weg. punt.

jij hebt niets fout gedaan. punt

jouw liefde voor je ex, is overigens niet de issue hier. Dat is puur verlangen naar een veilige situatie en iets dat ooit is geweest of zou kunnen zijn.

Niets garandeert je namelijk dat zijn karakter niet anders is. Daarvoor hebben jullie elkaar te kort gekend.

overigens hoop ik dat jij bij jouw familie, bij je ouders een veilig thuis hebt. In iets vermoed ik (je bent al vrij jong zelfstandig geworden) dat dat wellicht niet helemaal het geval is.

er zijn altijd blijf van mij lijf huizen waar jij met je kinderen terecht kan. want geloof me, je bent niet alleen. Er zijn meer vrouwen die dit pad moeten bewandellen.

En dames, daar is veel, veel moed voor nodig.
Liselotte, ik heb al eerder gezegd: voor mezelf kan ik me héél goed voorstellen dat ik (nog even) blijf als mijn agressief is, echt waar. Maar NIET als er een kind in het spel is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven