Gevoel/Verstand

29-11-2009 15:45 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een harstikke leuke jongen leren kennen, ik ken hem al een tijdje! Ben dol op hem! Hij waarschijnlijk ook op mij, het voelt goed, het is goed, als we bij elkaar zijn voelen we ons heerlijk!

Het probleem is alleen dat een collega/vriendin deze jongen ook leuk vind. Ze weet dat we iets met elkaar hebben gehad, en dat er meer is dan alleen vriendschap! |Ze maakt de situatie alleen ondragelijk door altijd shaggi te zijn, deze jongen te vervelen en te klote op alle mogelijke manieren.

Ik ben dol op deze jongen en ik heb weinig zin om hem te laten lopen door zoiets. Alleen is het voor hem ook niet goed, hij kampt nog met eigen problemen.

We hebben gisteren gesmst. En hij heeft me gezegd, dat ik misschien voor mezelf moet kiezen, wat hem betreft in ieder geval. Hij zegt dat ik mijn enegrie beter kan besteden, omdat ik mijn zaakjes op orde heb. En hij niet. Dat hij daar dagelijks mee zit. En hij mij daar niet in mee wilt slepen. Dat ik veel te goed ben voor sommige mensen.

Ik heb hem gezegd dat dat nu makkelijk is.. ik geef om hem. En ik zit er toch al in? Ik wil hem niet laten lopen?

Ik heb hem gezegd dat ik dat wel een beetje makkelijk vind. Hij zegt hierop dat hij heel eerlijk is. en dat hij niet de makkelijkste weg kiest, maar dit wel de beste is in deze %$# situatie. Voor mij en voor hem.

Wat moet ik ervan denken? Ik wil hem niet kwijt, niet als vriend of maatje!

Grtz.
Ik ga nog voor een vierde optie. De cover my ass strategie om enerzijds iemand extra aan zich te binden (een beetje manipulatief persoon gebruikt dit om je juist te binden) met heel duidelijk een told you so stukje er in zodat je nooit recht van spreken hebt.
quote:Lvy schreef op 29 november 2009 @ 16:53:

nou dat is wel heel kort door de bocht. Of zijn mannen zo?Hij is zo. Wat is er mis met je waardoor je gewoon niet wilt geloven wat hij zegt? Hij vraagt je om niet voor hem te kiezen. Je zou stom zijn om dat dan wel te doen. Hij wil namelijk geen relatie met je, dat geeft hij heel duidelijk aan.
quote:Lvy schreef op 29 november 2009 @ 15:45:

Hallo,

Ik heb een harstikke leuke jongen leren kennen, ik ken hem al een tijdje! Ben dol op hem! Hij waarschijnlijk ook op mij, het voelt goed, het is goed, als we bij elkaar zijn voelen we ons heerlijk!

Het probleem is alleen dat een collega/vriendin deze jongen ook leuk vindt. Ze weet dat we iets met elkaar hebben gehad, en dat er meer is dan alleen vriendschap! Ze maakt de situatie alleen ondragelijk door altijd shaggi te zijn, deze jongen te vervelen en te klote op alle mogelijke manieren.

Ik ben dol op deze jongen en ik heb weinig zin om hem te laten lopen door zoiets. Alleen is het voor hem ook niet goed, hij kampt nog met eigen problemen.

We hebben gisteren gesmst. En hij heeft me gezegd, dat ik misschien voor mezelf moet kiezen, wat hem betreft in ieder geval. Hij zegt dat ik mijn enegrie beter kan besteden, omdat ik mijn zaakjes op orde heb. En hij niet. Dat hij daar dagelijks mee zit. En hij mij daar niet in mee wilt slepen. Dat ik veel te goed ben voor sommige mensen.

Ik heb hem gezegd dat dat nu makkelijk is.. ik geef om hem. En ik zit er toch al in? Ik wil hem niet laten lopen?

Ik heb hem gezegd dat ik dat wel een beetje makkelijk vind. Hij zegt hierop dat hij heel eerlijk is. en dat hij niet de makkelijkste weg kiest, maar dit wel de beste is in deze %$# situatie. Voor mij en voor hem.

Wat moet ik ervan denken? Ik wil hem niet kwijt, niet als vriend of maatje!

Grtz.

HIJ geeft duidelijk aan hoe hij erover denkt. JIJ schuift de reden af op diegene die zit te klote.

Als hij echt voor jou ging, had hij allang die stap genomen. Een man die verliefd is en toekomst ziet in een relatie laat er geen gras over groeien. Mannen zijn jagers.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
We zijn collega's, dus ik, hij, en een andere collega! Dat maakt het niet ech tmakkelijk...
:s!! Ik krijg het niet uit mijn hoofd! Waarschijnlijk mag ik binnenkort weer met hem werken! Then what, ik kan heel normaal doen, maar waarschijnlijk komt dan weer alles bovendrijven??
Vooral je hoofd koel houden zouk zeggen.
Ik vind het jammer dat mensen op dit forum snel zeggen "laat het los", ik zit ook een zon rotte situatie zoals jullie hebben kunnen lezen. Ik ben niet het type dat snel verliefd wordt, of zichzelf snel bij iemand prettig voelt! Als je dat wel hebt, betekend dat toch iets?

Ik weet nog steeds niet wat ik ermee aan moet, en waar ik met mijn gevoel naar toe moet!

Al weet ik wel dat achter iemand aan hobbelen, net iets te ver gaat voor mij, maar dat het moeilijk is omdit juist niet te doen, en afstand te nemen..

Grtzzz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven