Gevoelens?

12-03-2017 10:17 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik denk dat ik 'verliefd' ben op een collega. Het is een getrouwde man met kinderen dus ik wil graag van deze gevoelens af. Ik heb met hem samen gewerkt.. maar ondertussen zit ik op een ander project. Hij heeft me veel geholpen op het werk en zegt ook altijd dat hij mij als zijn zus ziet. Dus maw dat hij alles zou doen net zoals hij voor zijn zus alles zou doen. Nadat ik ben veranderd van project ga ik nog steeds vaak langs bij hem om even gedag te zeggen. Vaak? Bijna elke dag!

Maar... ik besef nu dat ik gevoelens heb gekregen voor deze man :( hoe kan ik dit het best onderdrukken? Ik probeer nu afstand te houden en hem niet meer te bezoeken op het werk. Maar tot nu toe lukt het niet om van die gevoelens af te komen..

Alleen serieuze reacties graag waar ik iets aan heb!
TO, ik herken het. Afstand nemen is het enige wat je kunt doen. Dus zoek hem niet meer op, je kwelt jezelf. Je zegt dat je probeert afstand te houden, maar je zoekt hem wel elke dag op? Stop daarmee.
Weg blijven bij m.

En dat volhouden
Wat je niet voedt, groeit niet. Wegblijven dus!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Je collega je zus noemen na een project samen? Bijzonder.

Verder zoek een vrije man.
Zus is friendzone he
Zus is familie. Collega is een collega. Blijft dat al raar vinden.
Niet meer langsgaab. Vraagt hij ernaar, zeg je dat je het druk hebt. Geen tijd. Ik zou vooral niet je gevoel met hem gaan bespreken.

Als jii stopt om je gevoelens te voeden, kom je er ook vanaf.
Eensgezinde reacties, kan je er wat mee TO?
Ik ben het met de eensgezindheid eens. Uit het oog, uit het hart. Meestal werkt het wel zo.
Klinkt me bekend in de oren. Ik ben zelf bezet en kreeg gevoelens voor een collega die ook bezet was. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem minder wilde zien. Dat was volledig tegen mijn gevoel in, mijn gevoel wilde juist met hem afspreken etc. Maar door dit te zeggen was het vervolgens ook makkelijker om niet elke dag bij hem langs te gaan.

Het gevoel ging weg, en uiteindelijk zocht hij ook een andere baan. Eind goed al goed. Verliefdheid is gewoon een stofje in je hersenen en gaat ook gewoon weer weg.
Het gaat weer over.

Probeer hem zo min mogelijk te zien en zo min mogelijk contact te maken.
Dankjulliewel, heb er zeker wat aan! Dat is duidelijk..

Wat als hij het doorheeft dat ik stiekem gevoelens heb gekregen? Die gedachte knaagt aan mij want hij heeft het wel door.
Wat maakt het uit of hij dat doorheeft? Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat jij hiervan weg wil lopen.
Jij hebt toch zelf die gevoelens aangemaakt?

Niet zeggen, hij is bezet.

Niet meer opzoeken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ja, je trekt gewoon effe een gepast gezicht en anders een gekke smiley. ;)
Waarom ga je (dagelijks) langs om gedag te zeggen en zet je jezelf voor gek?!

Dat hij het door heeft is dus je eigen fout.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven