Gewoon doen?

22-03-2009 15:18 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Over een kleine 2 weken hebben wij een afscheidsborrel van een collega. Dit in dezelfde plaats als waar het bedrijf zit. Aangezien ikzelf nogal ver van mijn werk woon heeft een andere (vrouwelijke, single) collega mij uitgenodigd om bij haar te blijven slapen zodat ik gezellig wat kan drinken die avond.

Dit is echter dezelfde collega waar ik heel goed mee op kan schieten (we worden het stelletje van het bedrijf genoemd), en ook de enige waar ik buiten het werk contact mee heb. Het is echt een hele leuke meid, alleen heb ik geen gevoelens voor haar. Wel hangt er altijd een bepaald soort spanning tussen ons, maar meer een sexuele. Ze smst ook regelmatig als ik een dagje vrij ben of vakantie heb dat ze me gaat missen...

Nu ben ik eerlijk gezegd een beetje in verlegenheid gebracht door haar aanbod, dit biedt zij niet zomaar aan lijkt me. En eerlijk is eerlijk, ik heb er best ook eens aan gedacht hoe het zou zijn om met haar in bed te belanden. Maar aan de andere kant, we zijn wel collega's (hoewel ik wel over 2maanden vertrek naar een ander bedrijf).

Ik heb dan ook nog geen antwoord gegeven, maar het zit wel voortdurend in mijn hoofd. Wat denken jullie, gewoon doen?
Gewoon neuken ja, maar wel even eerlijk zijn dat meer er niet in zit. Anders moeten we straks iemand gaan troosten hier, terwijl ze het gewoon had kunnen weten.
Madhe
inderdaad, wel (van te voren!) melden dat er voor jou geen gevoelens bij spelen. Want ik krijg een beetje het idee als ik jouw verhaal zo lees dat zij ze wel voor jou heeft.
gewoon doen, wie weet komt het helemaal niet zo ver dat jullie samen in bed belanden.. ( heeft zij dat idee ook helemaal niet) en als dat wel zo is, wees dan duidelijk dat het puur lust is, en verder niks..... geniet toch!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Eens met biol dus. Geniet toch! maar met condoom...

*zoekt het topic van collega die collega heeft uitgenodigd, maar nog geen sms heeft teruggehad*
En er niet van uitgaan dat je mag blijven slapen dat er DUS geneukt gaat worden. Het kan zijn dat ze gewoon aardig en gezellig is !

Verder gewoon de verwachtingen duidelijk stellen en veel plezier
Je kan ook gewoon bij haar blijven overnachten en niet neuken. Ook niet als zij wel wil, omdat jij weet dat zij er andere verwachtingen van heeft dan jij.
Gewoon veel plezier hebben, duidelijk zijn en wellicht gewoon alleen daar slapen...

Net als al eerder gezegd, wie weet is ze alleen maar aardig...
Heb je een vriendin?

Zo niet, gewoon blijven slapen en maar zien wat er gebeurt..
Wat een stinkerd...haha
hoe was die reclame postbus51 ook al weer: als ze je op de koffie vraagt, ,bedoelt ze ook koffie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Misschien wil zij ook alleen maar neuken?
Ja, dat kan natuurlijk ook Zamirah.

Het is in ieder geval mooi dat er geneukt kan worden als 2 personen dat willen. Bij voorbaat besluiten niet te neuken omdat zij misschien andere verwachtingen heeft is natuurlijk onzin. Duidelijkheid en eerlijk zijn doet genoeg. Het gaat in dit verhaal toch om volwassenen?
Tsjaaa wat een dilemma *glimlacht cynisch*. Volgens mij weet je heel goed wat je wil en dan moet je dat dus gewoon doen. Het is idd wel handig om dat van tevoren even kenbaar maken aan de dame in kwestie.
quote:Madhe schreef op 22 maart 2009 @ 16:19:

Bij voorbaat besluiten niet te neuken omdat zij misschien andere verwachtingen heeft is natuurlijk onzin.Waarom is dat onzin? Kan je een hoop gedoe naderhand schelen.
Misschien wil zij inderdaad ook alleen maar neuken. Het is niet dat een vrouw automatisch een relatie verwacht nadat er sperma is geloosd ofzo.

Je kunt ook gewoon praten en duidelijk zeggen dat je geen relatie wil, met niemand op het moment. Dat als je een vrouw tegenkomt die bij je past, je pas aan een relatie gaat denken. Dan is dat wellicht ook duidelijk.

Of je zegt gewoon: met een vrouw die meteen met me neukt hoef ik geen relatie. Neukt ze toch met je, dan zeg je: told you so.... (al ben ik op zulke denkwijzen errug tegen)
quote:loomii schreef op 22 maart 2009 @ 18:42:

[...]

Waarom is dat onzin? Kan je een hoop gedoe naderhand schelen.

Ehm, omdat hij niet hoeft op te draaien voor haar naieviteit en verwachtingen? Lijkt me een goede reden om dat onzin te vinden. Vandaar mijn voorkeur voor openheid en eerlijkheid

Daarnaast, die hoop gedoe komt toch juist doordat er verwachtingen waren? Als je er niet tegen kunt om alleen sex te hebben, moet je dat ook niet doen de eerste keer dat je de kans krijgt (om het zo maar even te zeggen). Als je groot genoeg bent om te neuken, ben je ook groot genoeg om niet te piepen wanneer de ander blijkbaar iets anders wil daarna dan jij. Daar mag je het grondig mee oneens zijn hoor, daar niet van
quote:Madhe schreef op 22 maart 2009 @ 18:51:

Als je groot genoeg bent om te neuken, ben je ook groot genoeg om niet te piepen wanneer de ander blijkbaar iets anders wil daarna dan jij. Daar mag je het grondig mee oneens zijn hoor, daar niet van Ik ben het daar niet mee oneens, maar ik bekijk het vanuit het andere perspectief. Dus niet van "de piepende" partij, maar vanuit de andere partij. Ik bedoel, zo moeilijk is het niet om wat te neuken te krijgen, dus waarom zou het risico lopen om het contact met deze collega te verzieken als je haar én op een vriendschappelijke manier leuk vindt én tegelijkertijd vermoed dat zij meer gevoelens voor jou heeft dan jij voor haar.
Inderdaad, het is natuurlijk wel een collega, hè.
Zamirah, jij mag morgen weer werken en moet helemaal niet teveel nadenken over dit soort dingen
Even voor de duidelijkheid: ben zelf ook single, en dit is niet de eerste keer dat ze me gevraagd heeft. We zijn ook weleens met een groepje wezen stappen, en toen heeft het ze het ook wel aangeboden. Tot nu toe de boot afgehouden omdat ik normaal gesproken niet echt van de "snelle sex" ben, omdat ik bang ben dat er eventueel toch gevoelens bij de ander los kunnen komen.

Maar ik weet niet hoelang ik het vol blijf houden. En ja, misschien bedoelt ze er inderdaad niets mee. Maar dan nog vind ik het een vreemde vraag, zeker omdat ze weleens gezegd heeft dat ze weleens gedacht heeft aan sex met mij...
Nog nooit zo vaak het woord "neuken" in een topic gelezen

Mraz wat is precies het probleem?
@Sensy12: probleem...tja meer een soort dilemma. Ben zelf niet iemand die snel met iemand het nest induikt om de sex, daar moeten normaal gesproken toch wel wat dates en/of kriebels aan vooraf zijn gegaan of te pas komen. Maar bij haar heb ik puur lustgevoelens, dus ja als we er beide geen probleem mee hebben moet het kunnen.
Inderdaad gewoon doen!

Maar wel eerst eerlijk inlichten....

Waarschijnlijk kunnen er dan 2 mensen heerlijk genieten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven