Gewoon even zat

12-05-2008 14:48 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee,

Ik wil eigenlijk gewoon heel even zeuren. Ik baal een beetje van alles. Of niet van alles, ik heb echt een superleuk en druk leven en veel vrienden. Maar vandaag is niemand er en zit ik alleen. En natuurlijk kan ik mezelf een schop onder mijn kont geven en iets gaan doen. Dat doe ik zo ook heus wel. Maar ik wil het gewoon heel graag even kwijt.

Verder heb ik een soort scharrel, al behoorlijk lang, en ben ik meer voor hem gaan voelen. Dat is niet echt wederzijds. Ik wéét dat ik er dan gewoon mee moet kappen en mezelf verder geen pijn moet doen, maar dat is echt moeilijk. Dan blijft hij maar eindeloos contact zoeken en ontzettend lief en leuk doen en dan zwicht ik vroeg of laat toch weer. Maar als ik eens zin in hem heb, zoals nu, nee hoor, dan kan meneer ineens niet. Oke, daar is wel een echte reden voor, en is niet omdat hij geen zin heeft, maar toch.

Pff.. ik voel me een zeurpiet. Maar moest het gewoon even uiten. Even lekker klagen. En don't worry hoor, ik ga zo weer van het prachtige weer genieten. Maar het is er iig even uit nu.

x
Hoewel ik net gedumped ben door mijn scharrel, dus misschien een goed excuus heb ;)
Ah meis, wat naar voor je! Ja dan kan ik me goed voorstellen dat je even zo'n dagje hebt.. Maar voor jou geldt ondanks dat vast net zo goed dat het even een dagje is, en dat het, omdat je verder gewoon een leuk leven hebt en hem dus eigenlijk helemaal niet nodig hebt, snel weer goed komt en jij weer helemaal happy rond huppelt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven